Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oranje en Bert.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oranje en Bert.

Oranje kan op zoek gaan naar een nieuwe bondscoach.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Oranje en Bert.

Ja, zo is dat met coaches in het algemeen. Als de resultaten niet naar de verwachting zijn moeten ze gaan.
    Misschien even off topic, ik heb helemaal niks tegen goeie verdieners, integendeel, maar zou ook niet een beetjes soberder kunnen in die wereld van het voetbal. Iedereen heeft de mond vol van de financiële crisis, maar op het voetbal is daar maar weinig van te zien. Een sport voor de gewone man, met astronomische salarissen voor de spelers. Als ceo's buitensporige salarissen ontvangen staat de wereld momenteel zowat op zijn kop, maar hier vindt de gewone man dit normaal want de stadia zitten nog barstensvol. Dit was maar een randbeschouwing. En hoe was het ook weer ? "brood en spelen.."
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      ........ En hoe was het ook weer ? "brood en spelen.."
      en meer is het niet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ze kunnen bij het EK het beter alleen houden bij strafschoppen nemen: want voetballen doen die verwende miljoenen graaiers toch niet. Het erge is dat de TV programmering voor dat suffig spelletje wekenlang op zijn kop staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Ze kunnen bij het EK het beter alleen houden bij strafschoppen nemen: want voetballen doen die verwende miljoenen graaiers toch niet. Het erge is dat de TV programmering voor dat suffig spelletje wekenlang op zijn kop staat.
          Jawel, mijn vrouw kan daar niet mee lachen..
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Misschien even off topic, ik heb helemaal niks tegen goeie verdieners, integendeel, maar zou ook niet een beetjes soberder kunnen in die wereld van het voetbal. Iedereen heeft de mond vol van de financiële crisis, maar op het voetbal is daar maar weinig van te zien. Een sport voor de gewone man, met astronomische salarissen voor de spelers. Als ceo's buitensporige salarissen ontvangen staat de wereld momenteel zowat op zijn kop, maar hier vindt de gewone man dit normaal want de stadia zitten nog barstensvol. Dit was maar een randbeschouwing. En hoe was het ook weer ? "brood en spelen.."
            Volledig akkoord... maar het is ook zo dat de mensen naar die stadia gaan door die voetballers en de clubs dat beseffen (ze kunnen zich geen lege stadia veroorloven). De amusementswaarde van een CEO is onbestaande... die van voetballers heel groot. Vandaar dat vele mensen de moeite doen om een duur abonnement kopen bij hun favoriete club... en wat te denken van de inkomsten uit televisierechten. Voetbal (en sport in 't algemeen) draait om geld... zo simpel is dat.
            Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
              Volledig akkoord... maar het is ook zo dat de mensen naar die stadia gaan door die voetballers en de clubs dat beseffen (ze kunnen zich geen lege stadia veroorloven). De amusementswaarde van een CEO is onbestaande... die van voetballers heel groot. Vandaar dat vele mensen de moeite doen om een duur abonnement kopen bij hun favoriete club... en wat te denken van de inkomsten uit televisierechten. Voetbal (en sport in 't algemeen) draait om geld... zo simpel is dat.
              Wat ik ook niet kan begrijpen is dat de meeste clubs, lokaal en internationaal op een paar uitzonderingen toe rood zien van de schulden. Niemand doet daar iets aan. Als jij je financiële verplichtingen niet nakomt, wordt je na verkoop van tijd geconfronteerd met de deurwaarder. In het voetbal vinden ze steeds een middel om verder te gaan of te herbeginnen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wat ik ook niet kan begrijpen is dat de meeste clubs, lokaal en internationaal op een paar uitzonderingen toe rood zien van de schulden. Niemand doet daar iets aan. Als jij je financiële verplichtingen niet nakomt, wordt je na verkoop van tijd geconfronteerd met de deurwaarder. In het voetbal vinden ze steeds een middel om verder te gaan of te herbeginnen.
                Daar kom je dan weer uit op "brood en spelen'... stel je voor dat ze in Spanje alle clubs die in 't rood staan opdoeken? Dat is op zijn minst een financiële ramp voor een complete 'industrie'. Ik veronderstel dat men het laat gebeuren omdat het gezamenlijke 'waarde' van de spelers de schulden min of meer dekt...
                In België laat men het zover niet komen... met als gevolg dat onze club nog nauwelijks mee kunnen in Europa... maar ze zijn dan wel min of meer financieel gezond (vraag mij af of de fanatieke supporter daar een boodschap aan heeft?).
                Jean Pierre.

Comment

Daar kom je dan weer uit op "brood en spelen'... stel je voor dat ze in Spanje alle clubs die in 't rood staan opdoeken? Dat is op zijn minst een financiële ramp voor een complete 'industrie'. Ik veronderstel dat men het laat gebeuren omdat het gezamenlijke 'waarde' van de spelers de schulden min of meer dekt...
                  In België laat men het zover niet komen... met als gevolg dat onze club nog nauwelijks mee kunnen in Europa... maar ze zijn dan wel min of meer financieel gezond (vraag mij af of de fanatieke supporter daar een boodschap aan heeft?).
                  Inderdaad, fanatiek en tellen gaan meestal niet goed samen.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Moeilijk woord, hè, het meervoud van stadion?

Comment

Klopt voor de Belgen en wat buitenlanders gelijk Barcelona.
                      Duitse clubs hebben geen schulden.

Lees het verhaal een keer over Hoffenheim, als het toch over geld gaat.

Fantastisch of waanzin?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Moeilijk woord, hè, het meervoud van stadion?
                        Niet veel moeilijker dan de trol uithangen...
                        Jean Pierre.

Comment

Niet veel moeilijker dan de trol uithangen...
                          Je wil dus eigenlijk zeggen: gemakkelijk. Vreemd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Je wil dus eigenlijk zeggen: gemakkelijk. Vreemd.
                            Niks vreemd aan hoor... het is inderdaad gemakkelijk, ik heb gewoon een fout gemaakt (wat niet per definitie betekent dat iets moeilijk is). Jouw bijdragen zijn taaltechnisch altijd op en top correct... maar dragen bijna nooit iets bij tot de discussie en dat is dus ook heel gemakkelijk, vandaar de vergelijking.

Je bent voor mij dus een deskundig, taalvaardig persoon... met niets interessant te schrijven en dus hang je liever de (taal)trol uit.
                            Jean Pierre.

Comment

ik heb gewoon een fout gemaakt
                              Je was in dit draadje niet de eerste die het schreef dus misschien heb je je gewoon onbewust op het verkeerde been laten zetten.

Comment

Working...
                              X