Tablet van Microsoft. klik.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goeiekoper..da kan nie !
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperTablet van Microsoft. klik.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Re: Goeiekoper..da kan nie !
Euh..., 800 euro neertellen om op die spuuglelijke Metro interface te moeten zitten kijken.
Dat laatste is natuurlijk puur persoonlijke voorkeur/afkeer, maar mij doet het denken een een kleurboek voor kleuters.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Slechte marketing....
Te duur, en als het ding al blokkeert tijdens de presentatie...
Zoiets moet je toch ten gronde proberen en testen. Nu staat het bijna op elke website. Hoeveel slechte reclame kunnen ze zich permitteren.
De markt zal verdeeld worden tussen Samsung en Apple, en de rest zal kruimels mogen oprapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtSlechte marketing....
Zoiets moet je toch ten gronde proberen en testen. Nu staat het bijna op elke website. Hoeveel slechte reclame kunnen ze zich permitteren.
De markt zal verdeeld worden tussen Samsung en Apple, en de rest zal kruimels mogen oprapen.
maar dat heeft volgens mij niet veel betekent achteraf....It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtSlechte marketing....
Blijkbaar staat men een stuk toleranter tegenover Apple fails.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtwindows 98 kreeg een blue screen tijdens zijn voorstelling,
maar dat heeft volgens mij niet veel betekent achteraf....
Als je vandaag een standaard PC koopt, dan staat daar toch ook Windows 7 op. De enige manier om geen Windows te kopen als particulier is ofwel een Apple kopen, ofwel je systeem zelf samenstellen en Linux erop zetten. Voor de meesten is dat 4 bruggen te ver (voor mij ook trouwens).
Brakke Wifi heb ik niet op mijn iPad, en mijn Blackberry en de Nokia van mijn vrouw verliezen ook soms hun signaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtwindows 98 kreeg een blue screen tijdens zijn voorstelling,
maar dat heeft volgens mij niet veel betekent achteraf....
Veel scheelde het niet of ik veranderde zelf in een smurfik heb dat ding juist op tijd in de gracht gesmeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtWas er dan een alternatief?
Als je vandaag een standaard PC koopt, dan staat daar toch ook Windows 7 op. De enige manier om geen Windows te kopen als particulier is ofwel een Apple kopen, ofwel je systeem zelf samenstellen en Linux erop zetten. Voor de meesten is dat 4 bruggen te ver (voor mij ook trouwens).
Brakke Wifi heb ik niet op mijn iPad, en mijn Blackberry en de Nokia van mijn vrouw verliezen ook soms hun signaal...
en ik ken genoeg computerwinkels die ubuntu adviseerde aan klanten
(en heb nog héél wat van die ubuntu's zelf mogen configureren voor die klanten).It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtIk heb niet gezegd dat het niet bestaat, maar je moet toch serieus zoeken!
En ik ken geen bedrijven die het algemeen gebruiken. (maar het bestaat waarschijnlijk wel)
maar je vraagt: was er dan een alternatief.
en dan geef je een uitleg waaruit blijkt dat het niet zou bestaan...
ik weerleg dit even...
En Dell is geen klein merk, op hun webshop kon je je laptop zo bestellen...
dat noem ik geen zoekwerk...
ze verkopen ze nu wel niet meer via webshop, enkel nog via telefonische bestellingIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtWas er dan een alternatief?
ik weet nog toen ik voor het eerst 10jaar geleden dacht ik Linux Mandrake installeerde, man man wat heb ik gevloekt.
maar dacht dat linux al een heel stuk gemakkelijker as geworden nu, of is dit niet zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtis linux al niet heel stuk toegankelijker geworden dan vroeger?
ik weet nog toen ik voor het eerst 10jaar geleden dacht ik Linux Mandrake installeerde, man man wat heb ik gevloekt.
maar dacht dat linux al een heel stuk gemakkelijker as geworden nu, of is dit niet zo?
installatie cd'tje erin proppen
opstarten, en de grafische interface volgen...
Ge moet geen rocketscience gestudeerd hebbenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtDell heeft toch een tijdje ubuntu-computers/laptops verkocht...
en ik ken genoeg computerwinkels die ubuntu adviseerde aan klanten
(en heb nog héél wat van die ubuntu's zelf mogen configureren voor die klanten).
Maar ik weet bijna zeker dat Ubuntu later in de tijd was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk berichtAls dat in de tijd van windows 98 was dan zou je kunnen spreken van een alternatief.
Maar ik weet bijna zeker dat Ubuntu later in de tijd was.
ik zei dat Dell dat een tijdje gedaan heeft, omdat Tommie1 zegt dat zelfs nu het nog 4 bruggen te ver is.It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
Comment