Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleding.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleding.

Cool zo naar de kerk, misschien zou ik weer's gaan dan Schijnt dat teenslippers niet goed zijn voor de potentie dus een ware aanrader voor onze hedendaagse priesters
    Politiekers in pJ zijn meteen in correcte klederdracht dan voor diegene die zich de beelden voor de geest kunnen halen van gapende dikbuikige heren in "ons" halfrondje ...
    Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      vermits kledij absoluut geen belang heeft, zal tijdens de volgende plechtige communie de mis opgedragen worden door een priester in korte broek, t-shirt van metallica en teenslippers. Het dameszangkoor zal tijdens de mis in bikini aantreden, behalve bij slecht weer want dan doen ze hun boerka aan.
      Onze parlementariërs moeten zich niet meer in een kostuum hijsen om de vergaderingen bij te wonen. Ze mogen hun pyjama aanhouden, wat meestal de geschikte kledij is voor wat ze daar zitten te doen.
      Dat zou nogal iets geven... Kledij zou dan plots wel belang hebben. Moord en brand zou er geschreeuwd worden.
      Last edited by enero; 26 juni 2012, 17:44.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik zag onlangs Prof. Vermeersch op Canvas verschijnen met kostum en patersandalen. Maar het is hem vergeven. Die filosofen zijn ook wel rare kwasten en mmestal nogal verwarde geesten.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Ik zag onlangs Prof. Vermeersch op Canvas verschijnen met kostum en patersandalen. Maar het is hem vergeven. Die filosofen zijn ook wel rare kwasten en mmestal nogal verwarde geesten.

"ook wel rare kwasten en mmestal nogal verwarde geesten"

Hupsa daar gaan we weer met de veralgemening.

Vermeersch weet veel meer van statistiek en probabiliteit dan jij kan dromen.
          Verwarde geest ? Komaan zeg. Samen met Braeckman is het één van onze filosofen die NIET zweven.
          Spreek me graag tegen, maar vergeet vooral de Vlerick Glamour Boys niet.

Trouwens, Vermeersch doceert al jaren niet meer, beetje bijblijven graag.

Voor de rest wacht ik nog altijd op de namen van drie prominente wetenschappers die met geen tang aan te pakken zijn.

WIE was het die de fatale problemen met de Challenger-shuttle vaststelde ? En op welke manier ? Ik zeg alvast : hij had een hekel aan unformen.
          Laat ons eerst met het laatste beginnen.

Nu jouw beurt.
          Strik de das alvast goed.

Comment

Zijn jullie schoenen gepoetst?
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zijn jullie schoenen gepoetst?
              nog niet..maar de werkster komt ook pas om 9 uur.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                nog niet..maar de werkster komt ook pas om 9 uur.
                grt,bouk.
                Goed zo, want de schoenen zijn maken deel uit van de man /vrouw...
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Gepoetste schoenen onderscheiden ons van de holbewoners
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Dan vrees ik dat er veel holbewoners rondlopen..
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                      Mijn Combats worden altijd gepoetst,
                      maar als ik daarmee rondloop bekijken ze mij ook maar raar...

Mijn motorschoenen, worden na elke rit gepoetst,
                      maar als ik daarmee constant rondloop dan bekijken ze mij raar...

mijn schoenen waarmee ik gaan werken, zijn niet echt poetsbaar,
                      als ik die probeer te poetsen, bekijken ze mij thuis raar...;

blijkbaar is schoenen poetsen goed om raar bekeken te worden....
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Dan vrees ik dat er veel holbewoners rondlopen..
                        Sommigen evolueren ook nooit, he ?
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Mijn Combats worden altijd gepoetst,
                          maar als ik daarmee rondloop bekijken ze mij ook maar raar...

Mijn motorschoenen, worden na elke rit gepoetst,
                          maar als ik daarmee constant rondloop dan bekijken ze mij raar...

mijn schoenen waarmee ik gaan werken, zijn niet echt poetsbaar,
                          als ik die probeer te poetsen, bekijken ze mij thuis raar...;

blijkbaar is schoenen poetsen goed om raar bekeken te worden....
                          Nu het leger is afgeschaft misschien..
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Nu het leger is afgeschaft misschien..
                            Combats zijn ongeveer mijn beste wandelschoenen ooit
                            heeft bitter weinig met het leger te maken,
                            eerder met mijn jonge chiro jaren...
                            Combats hebben mij meermaals dagtochten van 60km laten "overleven" zonder blijntjes

Maar ik denk dat ik bij sommige pietjes-precies hier volledig uit de smaak zou vallen hoor
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              Combats zijn ongeveer mijn beste wandelschoenen ooit
                              heeft bitter weinig met het leger te maken,
                              eerder met mijn jonge chiro jaren...
                              Combats hebben mij meermaals dagtochten van 60km laten "overleven" zonder blijntjes

Maar ik denk dat ik bij sommige pietjes-precies hier volledig uit de smaak zou vallen hoor
                              Ooit leger combats gedragen ? Die moest je wel een aantal weken inlopen met de nodige blaren als gevolg. Maar eens "a point" waren ze top. Heb er trouwens ooit de toendertijd door het Belgisch leger ingerichte jaarlijkse ardennentocht 'Vielsalm-Vielsalm' mee uitgewandeld. Ook zonder blijntjes weliszwaar.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

.......... Heb er trouwens ooit de toendertijd door het Belgisch leger ingerichte jaarlijkse ardennentocht 'Vielsalm-Vielsalm' mee uitgewandeld. Ook zonder blijntjes weliszwaar.
                                heb jij dan ook in dienst gezeten..)(
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X