Re: Waar is de tijd...
En daar ben ik het volmondig mee eens!
Maar ook de vraagsteller gaat niet altijd vrijuit. "Ik wil een camera kopen" of zo is een nogal
vage vraag. "Ik wil een lens hebben voor mijn vakantie naar Portugal, dewelke moet ik kiezen?" idem dito. Daar wordt door de welwillende BDer op gewezen, en een paar posts later is het wel duidelijk waar de TS naartoe wil. Dikwijls weet de TS ook niet wat hij/zij wil, en wordt de keuze gaandeweg bepaald samen met de forumgangers. Sommige BDers haken dan al af, want "die vraag is al gesteld op het forum". Maar dat weet de nieuwkomer niet, en aangezien hij/zij nog niet in staat is te bepalen wat hij/zij precies wil doen, is het ook niet evident om een antwoord te vinden. Daarvoor moet je eerst een vraag geformuleerd hebben. Ik heb een kennis die met een D40 met 18-55 kitlens nachtroofdieren wou schieten... Nu heeft hij dit laten varen, want hij heeft geen zin om een paar duizend neer te leggen voor een serieuze body en dito lenzen, pardon, objectieven.
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur
Bekijk bericht
Maar ook de vraagsteller gaat niet altijd vrijuit. "Ik wil een camera kopen" of zo is een nogal

Comment