Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jagen is OK maar dit ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Jagen is OK maar dit ...

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    jij maakt het nog beter,
    vrije meningsuiting, ben je ermee bekend?

Dus omdat we ooit een eencellige waren, moeten we ons ernaar gedragen?
    dat is juist het punt van evolutie denk ik:
    vooruitgaan... en punten die die vooruitgang tegenhouden achterwege laten.

Verder,
    ik ga volgende week ook examen afleggen,
    kwil ook beginnen jagen.
    lijkt mij wel fijn...
    lekker wild eten: jamjam
    ....dan zal je toch wat meer van de natuur moeten kennen vrees ik...
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Jagen moet je doen, tis natuurbeheer
      Last edited by Koeno; 8 december 2011, 15:48.
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leontine1978 Bekijk bericht
        blijf maar mooi door praten over overbevolking... ik ben de hemel te rijk met mijn kindekes en ik ben trots op alles wat ze doen en hoe ze zijn.. iedere dag met hun is een geschenk van god voor mij en mijn man..overbevolking zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn..onze kinderen zijn het mooiste wat ons ooit overkomen is, en zeker voor mij persoonlijk, ik heb ze het leven gegeven, ze komen uit mijzelf, en er is niets waar ik meer van hou dan van mijn kids...om dat echt te begrijpen moet je moeder zijn..ik kan alles verliezen, behalve mijn kindertjes..die zijn mijn alles..
        Heel tegenstrijdig hoor, dit.
        Onze (achter?klein)kinderen zullen er ons niet dankbaar voor zijn vrees ik.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          zwakke olifanten worden door de leeuwen aangevallen, als die erin slagen die te isoleren. Als dat niet gebeurt sterven die omdat ze zich niet meer kunnen voeden, of aan de ziekte waaran ze lijden.
          Ik heb nog nooit gehoord dat er ergens zoveel olifanten zijn dat ze 'beheerd' moeten worden. Er zijn wel plaatsen (vooral in India) waar de mensen zoveel gebied in palmen dat het lijkt alsof er teveel olifanten zijn.
          ...dan heb je niet goed gehoord... Lees maar eens een paar Posts terug... In SA is dat dus wel degelijk het geval, al zul je dát wel afstrijden ... Tot zover uw kennis...
          En SA is niet het enige land
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Nu er ook de overbevolking wordt bij gehaald, dwalen we toch wel heer ver af.
            Als ik jager was zou ik nu zeggen dat door de overbevolking die dan ook nog eens wil komen wandelen op de buiten, ik niet meer gerust kan jagen.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik denk dat iedereen de hemel te rijk is met zijn eigen kinderen,
              er is ook een verschil tussen 6 van je lieve schatjes en 2.

maar je hebt gelijk,
              laat de wereldproblemen mij een rotzorg wezen,
              ik zadel mijn kinderen er wel mee...

misschien nog op vervroeg pensioen gaan,
              dan kunnen je kinderen gaan werken om die put te vullen,

wat maakt het jou uit,
              laat jou het een zorg wezen,
              jouw kinderen... en hun kinderen, zij zullen de problemen wel oplossen waar jij je blindt voor maakt
              met onze kids komt het wel goed.. daat hoef jij je echt gene zorgen om te maken hoor..we hebben eea geregeld, we sparen voor een goede opleiding, en ze komen niets tekort..kids zijn de grootste rijkdom op deze wereld.. en ik zal mij met hand en tand verdedigen als het op de kids aankomt..wees maar niet bang..moederinstinct is iets wat veel mannen niet begijpen, geeft ook niet..mijn vent had daar in het begin ook moeite mee. totdat ie doorkreeg dat moederliefde anders is dan partnerliefde..niet dat het ene beter is dan het andere, maar het is gewoon anders..

ik hou van natuur, echt waar, maar hier draaft eea door, en begin aub nooit meer over kinderen, want jij snapt er helemaal niks van..daar moet je toch echt moeder voor zijn, manneke..

ik woon in natuurgebied, ze weten heel goed wat wel of niet verantwoord is, en ze weten ook dat verantwoord omgaan met de natuur goed is... ik zeg alleen maar, dat doordrijven of fanatisme niet goed is..ik geef mij kids mee, dat ze zuinig moeten zijn, op alles wat deze aard***** te bieden heeft, ik leer ze alles eigenlijk..waarden en normen...maar 1 ding zal ik ze nooit bijbrengen.. en dat is eenzijdige informatie of overtuiging.. dat zal never en nooit gebeuren..
              EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

Comment

Last edited by Koeno; 8 december 2011, 15:47.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

en zo is het maar net.. ons blikveld is ook vele breder in vergelijking met mannen en we kunnen idd meer dingen tegelijk.. dat schijnt te liggen aan de prefrontale cortex, die bij vrouwen meer ontwikkeld is..
                  Dat klopt niet. De hersenen van mannen en vrouwen zijn tot dezelfde niveaus in staat zowel in intellect als in multitasking. Het verschil in hersenen is dat die van mannen iets groter zijn en die van vrouwen iets 'compacter bekabeld', wat de totale mogelijke verbindingen gelijk houdt.
                  Over dat multitasken is heel veel geschreven. Recent zijn er zowel studies die aantonen dat mannen het ook kunnen als studies die beweren dat vrouwen het toch niet kunnen.
                  The Knight That Says Ni...kon

Comment

ik zal mij met hand en tand verdedigen als het op de kids aankomt..wees maar niet bang..moederinstinct is iets wat veel mannen niet begijpen, geeft ook niet..mijn vent had daar in het begin ook moeite mee. totdat ie doorkreeg dat moederliefde anders is dan partnerliefde..niet dat het ene beter is dan het andere, maar het is gewoon anders..
                    ah ik doe dat anders, ik verdedig mijn kind met hand en tand.
                    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Excuseer?

Ik val uw moederliefde niet aan, zoiets zal ik nooit doen.
                      Jij valt mij hier rechtstreeks aan, en nog wat denigrerend doen?
                      ben ik niet oud genoeg voor u?

Wel staar u blind op de wereldproblemen,
                      en geef dat door aan uw kinderen.
                      Iedereen loopt wel eens tegen de lamp
                      uw kinderen of hun kinderen zullen het dan wel doen.

En kom nog wat arroganter doen,
                      dan zal ik nog wat harder terug bijten

Ik heb het gevoel dat jij er bitter weinig van snapt.

u bijt maar hoor.. ik snap meer dan je denkt..
                      EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

Comment

ah ik doe dat anders, ik verdedig mijn kind met hand en tand.
                        ik doe dat ook, ik schreef het verkeerd op, maar u begrijpt mij wel..ik maak ook taal en schrijffouten..niets menselijks is mij vreemd

Comment

Last edited by Koeno; 8 december 2011, 15:47.

Comment

Dat klopt niet. De hersenen van mannen en vrouwen zijn tot dezelfde niveaus in staat zowel in intellect als in multitasking. Het verschil in hersenen is dat die van mannen iets groter zijn en die van vrouwen iets 'compacter bekabeld', wat de totale mogelijke verbindingen gelijk houdt.
                            Over dat multitasken is heel veel geschreven. Recent zijn er zowel studies die aantonen dat mannen het ook kunnen als studies die beweren dat vrouwen het toch niet kunnen.
                            ik ga dat even aan mijn man overlaten als hij weer eea niet kan vinden in huis..

Comment

Ik denk dat iedereen de hemel te rijk is met zijn eigen kinderen,
                              er is ook een verschil tussen 6 van je lieve schatjes en 2.

maar je hebt gelijk,
                              laat de wereldproblemen mij een rotzorg wezen,
                              ik zadel mijn kinderen er wel mee...

misschien nog op vervroeg pensioen gaan,
                              dan kunnen je kinderen gaan werken om die put te vullen,

wat maakt het jou uit,
                              laat jou het een zorg wezen,
                              jouw kinderen... en hun kinderen, zij zullen de problemen wel oplossen waar jij je blindt voor maakt
                              Dat is natuurlijk weer een andere discussie.
                              Maar bon, We gaan onszelf nog maar eens gooien
                              We moeten de beschikbare akkers beter gaan exploiteren en eventueel geboorten gaan beperken. Met een uitwisselingsprogramma zodat koppels die geen kinderen willen hun recht kunnen afstaan. Misschien ver gezocht maar het zou velen gelukkig maken... De ontvangers dan en een gedeeltelijke oplossing kunnen bieden...
                              Of misschien moeten we de wetenschap een halt toeroepen, want we leven bijna een generatie langer dan pakweg 60-70 jaar geleden. Ik dacht chat het niet

Maar om op die akkers terug te komen. De univ van Gent deed onlangs proeven met genetisch gemodificeerde aardappelen. Let wel: daar waren genen ingebracht die ziekteresistent waren. Die resistente genen werden trouwens gehaald uit genen van aardappelplanten uit zuid Amerika (landen van herkomst). Niks chemisch of gemanipuleerd dus. Men zou denken een zegen voor de natuur, geen pesticiden meer en volkomen gezond. Wel wat deden onze dappere groene natuurjongens, die plantjes vernietigen....
                              Dit is groene logica op zijn hoogste niveau..
                              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Dus jij gaat beweren dat ik niet begrijp wat het is om mijn dochter graag te zien?
                                dat lef heb je...

wel ik denk dat je het allemaal niet snapt.

en wat jouw moederliefde met jagen te maken heeft:
                                TZAL MIJ WORST WEZEN.
                                tut tut tut.. de evolutionaire agressie van jouw man zijn neemt het over mijn beste..kalmte kan je redden hoor..

erst maar es kijken hoe jouw sterrenbeeld in mars staat vandaag , liefje..

Comment

Working...
                                X