Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk een mac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: eindelijk een mac

Of het nog de moeite loont mijn USB-poort probleem op mijn MacBookPro te illustreren weet ik niet, maar toch een paar pics voor wie het nog kan appreciëren. Let niet op de foto kwaliteit (i-Phone ) .

Last edited by enero; 27 januari 2011, 13:31.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Pol, er bestaan van die kleine verlengkabeltjes ( 10 cm ) voor een usb aansluiting, met zo eentje heb je voldoende om toch tegelijk dergelijke usb sticks te kunnen gebruiken.
      Ikzelf let er nu wel op bij mijn aankopen dat ik smalle usb sticks aanschaf want op mijn windows laptop staan die poorten net zo dicht bij elkaar als bij jouw Mac.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Maar was het zo moeilijk om bvb de netwerk poort er tussen te zetten? Maar nee bij apple primeert disign op gebruiksgemak.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
          Maar was het zo moeilijk om bvb de netwerk poort er tussen te zetten? Maar nee bij apple primeert design op gebruiksgemak.
          Dat is misschien een keuze die ze maken, best mogelijk . . . maar dat mag he . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Pol, er bestaan van die kleine verlengkabeltjes ( 10 cm ) voor een usb aansluiting, met zo eentje heb je voldoende om toch tegelijk dergelijke usb sticks te kunnen gebruiken.
            Ikzelf let er nu wel op bij mijn aankopen dat ik smalle usb sticks aanschaf want op mijn windows laptop staan die poorten net zo dicht bij elkaar als bij jouw Mac.
            Jawel Francis, ik heb dit kabeltje ook. Een verlengkabeltje dat met mijn keyboard kwam. Dat lukt aardig, maar is toch ook niet de ideale oplossing. Ik verwacht bij een Laptop van dit genre dan toch tenminste, als er dan toch maar 2 USB poorten zijn, dat ze op degelijke afstand staan dat je er tenminste nog je oud materiaal kan op gebruiken. Op mijn Toschiba laptop gaat dat perfect : 2 poorten boven mekaar links en nog eens twee achteraan. Maar ik heb opnieuw wat kosten gedaan en de LaCie XtremKey 16Gb besteld.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Deze dus : http://www.youtube.com/user/LaCieTV#p/f/6/xAInW-LA_ko

Indrukwekkend hoor

Comment

Ik zal eens voor de advocaat van de duivel spelen

Misschien ligt de fout niet zozeer bij Apple maar wel bij de fabrikant van de kaart/moederbord?

Op mijn Acer zou ik er ook geen 2de (brede) key naast kunnen steken.
                MAAR, ik heb wel 4 USB poorten ( 2 aan elke kant )

Zo'n duur machientje zou dat ook wel mogen hebben

Op mijn PC is dit ook geen probleem vermits de poorten verticaal geplaatst zijn.
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Pol, heb je een speciaal scherm ofzo genomen ? Ik vind het zo raar dat omranding rond je scherm zo'n wit of beige is . Alle foto's die ik ervan zie zijn met een zwarte omranding - of is dat het speciale scherm dat geen of minder spiegeleffect geeft ?
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ja, dat is em, maar nogal moeilijk te krijgen.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                      Pol, heb je een speciaal scherm ofzo genomen ? Ik vind het zo raar dat omranding rond je scherm zo'n wit of beige is . Alle foto's die ik ervan zie zijn met een zwarte omranding - of is dat het speciale scherm dat geen of minder spiegeleffect geeft ?
                      Nee, de tweede foto is een zeer slechte, de witbalans zit volledig verkeerd. Het is wel wit metaalkkeurige omranding, zoals trouwens gans de laptop. Maar ik heb wel een mat scherm genomen, ook een supplement.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Het blijft natuurlijk een flater van een ontwerp. Een draagbaar apparaat waarbij je extra hulpmiddelen moet mee schouwen om je twee enige usb-poorten gelijktijdig te kunnen gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                          Ik zal eens voor de advocaat van de duivel spelen

Misschien ligt de fout niet zozeer bij Apple maar wel bij de fabrikant van de kaart/moederbord?

Op mijn Acer zou ik er ook geen 2de (brede) key naast kunnen steken.
                          MAAR, ik heb wel 4 USB poorten ( 2 aan elke kant )

Zo'n duur machientje zou dat ook wel mogen hebben

Op mijn PC is dit ook geen probleem vermits de poorten verticaal geplaatst zijn.
                          Als je zoveel moederborden afneemt als appel kan je die wel laten maken zoals je wil hoor
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            twee enige usb-poorten gelijktijdig te kunnen gebruiken.
                            Op mijn 17" zit aan de rechterkant ook nog een USB poort.
                            Ik krijg trouwens wel 2 sticks aan de linkerkant (toegegeven het zijn kleine sticks).

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht

Mja aan wie ligt het hee? Ik koop Dell laptops of HP laptops voor mijn personeel. Daar zitten aan de zijkant vaak twee USB poorten net boven elkaar. Geeft idem problemen dus.

Mijn eigen oplossing is; alvast één USB poort uitsparen door een bluetooth mouse te nemen (yes magic mouse, wat dacht je? ).

Mvg,

J.
                              http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                                Op mijn 17" zit aan de rechterkant ook nog een USB poort.
                                Ik krijg trouwens wel 2 sticks aan de linkerkant (toegegeven het zijn kleine sticks).

Johan
                                Dat heb ik ook al geleerd
                                Ik heb sticks enkel van OCZ : dun en smal.
                                Nog iets... zo'n "cruzer" heb ik ook en bij veel gebruik
                                werkt dat schuifje niet meer, dat komt precies los of blijft niet
                                meer op zijn plaats zitten als je de stick in de usb-bus steekt.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X