Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Iets beter resultaat aan 1600 iso:


    Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


    Wel heel wat gepruts om het er degelijk uit te krijgen. Geen pro camera, veel lichtvervuiling, veel ruis, eerste keer dat ik de melkweg vastleg, en vele andere excuses

    Comment


    • Re: Het weer weer.



      Wat krijgen we nu ? De herfst wordt kompleet overgeslagen. Vanmorgen heb ik bovenstaand beeld genomen rond Vaals (drielandenpunt in Nederlands Limburg).

      Bovendien worden zowat alle kouderecords medio oktober verbroken.
      Last edited by nete; 14 oktober 2015, 22:50.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

        Wat krijgen we nu ? De herfst wordt kompleet overgeslagen. Vanmorgen bovenstaand beeld rond Vaals (drielandenpunt in Nederlands Limburg).

        Bovendien worden zowat alle kouderecords medio oktober verbroken.
        Heb je "The Day After Tomorrow" ooit gezien?
        Ik heb de winterbanden klaar liggen (maar dat is eigenlijk voor een ander topic).

        Toen ik gisteren van het werk naar huis fietste ben ik ook gestopt om mijn handschoenen aan te doen, s' morgens had ik die wel gebruikt, maar toen ik op het werk vertrok dacht ik dat het wel warm genoeg zou zijn zonder handschoenen, maar dat viel toch tegen.
        Vandaag heb ik al niet veel andere fietsers meer gezien, voor mij mag het toch nog een stuk kouder worden voor ik de auto gebruik om naar het werk te rijden.
        Als het s 'morgens regent (een beetje druppelen is geen probleem), of als het glad is, dan rij ik met de auto, de andere dagen probeer ik zo veel mogelijk de fiets te gebruiken.
        Bij temperaturen van -10 of lager zit ik ook liever in de auto...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          33°C hier momenteel (Hasselt, in de rand).
          Denk nog vaak aan hem en mis hem nog iedere dag.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hier ook al lekker frisjes, en regen.
            Wantjes voor de fiets zijn handig, en regenkledij.
            Al meteen heel wat minder fietsen te zien in de fietsenstalling aan het station vandaag.
            Veel opgevers

            Voor de rest zullen we dit jaar misschien eens Allerheiligen vieren, zonder taferelen waarbij we mensen in short en t-shirt tegenkomen op het kerkhof, zoals we het eens in de afgelopen jaren meemaakten.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Goe weer.
              Last edited by Guest17; 20 oktober 2015, 12:01.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Ik heb maar één woord voor de laatste 2 dagen: afschuwelijk weer. (en een maand of 2 te vroeg)
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Regen, regen, regen
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Droog hier maar wel frisjes.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik heb maar één woord voor de laatste 2 dagen: afschuwelijk weer. (en een maand of 2 te vroeg)
                      Akkoord, dat de winter te vroeg begonnen "lijkt", okay... Maar dit weer is normal voor deze periode van het jaar.
                      Wat ga je binnen 2 maand doen, in de winter als het écht koud wordt?

                      Maar face it, het is 8 graden buiten, dat valt in principe goed mee, zeker voor herfst. Volgens mij moet je gewoon nog ffe wennen dat de zomer definitief voorbij is. Aanvaard het.

                      Vanochtend zelfs geen regen gehad op weg naar het werk. Gewoon fris, bewolkt en mistig. Typisch herfstweer.
                      Had het nu 15 graden geweest dan was het ook niet conform de stereotiepe herfst en gingen mensen zagen dat het te warm was voor de tijd van het jaar.

                      Voor mij is winter: -10 en sneeuw, enfin, beetje vriezen en winterweer.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Hier donker en triest.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Ok, er zijn er hier al 3 op rij depressief aan het worden ofzo?

                          Komaan man, zet die plaat van Kurt Vile eens op: Wakin' on a pretty daze

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Het is gewoon een paar weken te vroeg.
                            Als ik de statistieken van ons gasverbruik bekijk, dan is het voor deze periode van het jaar het hoogste verbruik op de laatste 5 jaar. Zelfs meer dan een verdubbeling.
                            Elke 14e van de maand noteren we het verbruik van de vorige maand.
                            Elektriciteit is dan weer het laagste van de laatste 5 jaar doordat de airco vroeger uit mocht.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Regen, regen, regen
                              Goe weer.
                              Last edited by Guest17; 16 oktober 2015, 22:52.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                Dus waarschijnlijk bedoelde je droog, droger, droogst ivp regen regen regen !?!?
                                Euhhh ... in dit topic heeft men het toch steeds over het weer van de dag?
                                Op het moment van mijn reactie heeft het bijna de ganse dag geregend en ook 's nachts, zelfs hard geregend.
                                Dus regen, regen, regen is wel degelijk correct.
                                Last edited by VerSeg; 16 oktober 2015, 13:08.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X