Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
En ondertussen haalden we vandaag reeds 20.1 gr, om 16u10 om precies te zijn.
Van mij mocht het zo nog een tijdje verder duren, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd,
want morgen wordt het reeds minder, en de volgende dagen gaat het crescendo.... maar dan wel met het minder goede weer.
We zullen ergens rond de 345 kWh eindigen hier in Lochristi. Dus een doodgewone "zonne"maand, vermoedelijk de 5de plaats op 7...
Mochten de eerste 8 dagen niet zo supersomber geweest zijn...
Uiteraard is Waregem Lochristi niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Ik heb net alle klokken juist gezet, en morgen mag ik weer in het donker naar het werk fietsen.
Maar je kan 's avonds nog wat van het licht genieten in plaats van na het werk meteen in het donker te zitten.
En trouwens, een fietser dat zijn licht gebruikt en reflectoren heeft, die wordt beter opgemerkt dan overdag.
Wat weer betreft ... zalig weertje vandaag en ook na het werk nog wat zon. [emoji41]
We zullen ergens rond de 345 kWh eindigen hier in Lochristi. Dus een doodgewone "zonne"maand, vermoedelijk de 5de plaats op 7...
Mochten de eerste 8 dagen niet zo supersomber geweest zijn...
Uiteraard is Waregem Lochristi niet.
Goed gegokt van mij: we zijn uitgekomen op 343 kWh
Maar je kan 's avonds nog wat van het licht genieten in plaats van na het werk meteen in het donker te zitten.
En trouwens, een fietser dat zijn licht gebruikt en reflectoren heeft, die wordt beter opgemerkt dan overdag.
Wat weer betreft ... zalig weertje vandaag en ook na het werk nog wat zon. [emoji41]
Terwijl ik deze week naar het werk fietste heb ik meer fietsers zonder licht zien rijden dan tijdens de wintermaanden, ook al was het nog veel te donker om op te vallen in het verkeer zonder licht.
Ik heb de indruk dat die helemaal geen rekening houden met het zomeruur, dat ze bijna onzichtbaar zijn op de baan, daar trekken ze zich niet veel van aan (tot ze omvergereden worden, maar dan zal de automobilist wel weer de schuldige zijn...).
De voorbije maanden heb ik bijna dagelijks een fietser gezien die alleen aan de voorkant van zijn fiets een vrij zwak rood lichtje had, dat een volwassene op die manier durft rondrijden, dat begrijp ik niet.
Die fietser had de voorbije week zelfs geen enkel lichtje aan zijn koersfiets hangen, waarschijnlijk is een fietslichtje zo extreem zwaar dat het onmogelijk wordt om die fiets nog van zijn plaats te krijgen (een bel van 20 gram is voor sommigen ook veel te zwaar).
Vandaag hebben we weer een mooie dag gehad, alleen heb ik er niet veel van gezien (vandaag moesten we de toonstelling van de van de fotoclub opstellen).
Comment