Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    truien zon ende wegen droog
    Canon EOS 90D EFS 18-135

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      binnen en buiten 23°. De was is bijna droog buiten en we hebben toch weer even een halfuurke zon mogen meepikken. Batterijen zijn weeral een beetje bij geladen.
      Morgen lopen we weer in ons velleke buiten. Meer moet da toch ni zijn.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Mankeert toch ergens één of andere vijs hoor, of het water heeft iets te hoog gestaan.
        Cactussen 'Cactaceae' zijn wel degelijk planten ...

        stekelige beesten kunnen eventueel egels zijn, maar die bloeien niet.

        Trouwens enkel mensen kunnen een nationaliteit aannemen.
        Tsja... ik noem het zoals ik het wil en in mijn ogen zijn cactussen stekelige beestjes, niet meer maar ook niet minder.
        Maar ik zie ze heel graag hoor want ik fotografeer de bloemen die erop komen met heel veel liefde en plezier.


        Ondertussen hebben we het vandaag zo goed als droog gehouden en ook de temperatuur viel best te pruimen.

        EUREKA!! een unicum in Belgenland; waar gaan we dat noteren, is er eentje uit de duizend, deze dag moeten we zeker inkaderen (HOF)
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          In plaats van pagina's lang te klagen over het weer kun je er denk ik beter zelf iets aan doen. Komt allen naar Amsterdam.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            De beste dag van de week anno 2012: zwaar bewolkt, om de tien minuten 30 seconden zon, en een stormachtige wind die de herfstige wolken in ijltempo voortjaagt. Plus een snikhete 19°......
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              De zon is hier momenteel bijna constant aanwezig , er schuift af en toe een wolkje voor maar het is toch al 21°.er is wel wat wind.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                De beste dag van de week anno 2012: zwaar bewolkt, om de tien minuten 30 seconden zon, en een stormachtige wind die de herfstige wolken in ijltempo voortjaagt. Plus een snikhete 19°......
                Ja jong, we zijn dat niet meer gewend hé zo'n extreme hitte... sebiet een beetje in mijn kelder zitten want daar is het lekker koel...

                maar EUREKA, de zon schijnt nog eens boven België en deze keer hangen er geen Allerheiligen wolken voor!
                Ik ga dan maar eens fietsen deze namiddag, ik kijk er al anderhalve week naar uit om nog eens een toerke per vélo te doen.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  22° C en bewolkt met zon.
                  Ik begin het al warm te krijgen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Een aangename 17° C , geen zon, genoeg wind en af en toe een buitje voor het stof.
                    Ik mag niet klagen en doe dat dus niet.
                    Wat mij betreft blijft het zo tot oktober.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      Ja jong, we zijn dat niet meer gewend hé zo'n extreme hitte... sebiet een beetje in mijn kelder zitten want daar is het lekker koel...

                      maar EUREKA, de zon schijnt nog eens boven België en deze keer hangen er geen Allerheiligen wolken voor!
                      Ik ga dan maar eens fietsen deze namiddag, ik kijk er al anderhalve week naar uit om nog eens een toerke per vélo te doen.
                      Vive le vélo.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Vanavond 16 graden regen & wind.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          Ja jong, we zijn dat niet meer gewend hé zo'n extreme hitte... sebiet een beetje in mijn kelder zitten want daar is het lekker koel...

                          maar EUREKA, de zon schijnt nog eens boven België en deze keer hangen er geen Allerheiligen wolken voor!
                          Ik ga dan maar eens fietsen deze namiddag, ik kijk er al anderhalve week naar uit om nog eens een toerke per vélo te doen.
                          Te vroeg gejuicht, het is alweer naar de maan en ondanks de zonneschijn was het niks te warm hoor, vond het maar frisjes op de fiets.
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            16° C en bewolkt.
                            Mag van mij hoor
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Yep het regent. Godzijdank, ik begon mij al zorgen te maken.
                              Canon EOS 90D EFS 18-135

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                zonnetje doet zijn beste hier.
                                verwachting nog zonniger.
                                we gaan naar de 25 graden....ZOMER!!!!
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X