Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Hier is het een uurtje geleden voorbijgegaan.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      actuele toestand: 15°C, zwaar bewolkt en regenachtig...

      ik ben het weerpatroon niet beu maar kotsbeu !!
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Gisterenavond heb ik weer heel wat "paraplufoto's" kunnen maken op Rijkevorsel Swingt, af en toe was het daar stevig aan het regenen.

        Vanaf morgen zou er een droge periode komen, hopelijk regent het morgenavond niet, want dan is er hier een koers voor wielertoeristen uit Rijkevorsel.
        En tegelijk begint dan ook de kermis, dan zou het wel goed zijn dat het een paar dagen droog blijft.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          13°C en dreigende, donkere wolken.
          Op weg naar de winkel heb ik 3 regendruppels gevoeld
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Gisterenavond heb ik weer heel wat "paraplufoto's" kunnen maken op Rijkevorsel Swingt, af en toe was het daar stevig aan het regenen.

            Vanaf morgen zou er een droge periode komen, hopelijk regent het morgenavond niet, want dan is er hier een koers voor wielertoeristen uit Rijkevorsel.
            En tegelijk begint dan ook de kermis, dan zou het wel goed zijn dat het een paar dagen droog blijft.


            Morgenavond zijn er te Ruisbroek (deelgemeente van Puurs) optredens voorzien waar ik graag naartoe wil gaan met fototoestel maar ondanks het feit dat ik een weather sealed toestel + lenzen heb
            zal het toch veel v/h weer afhangen hoor. Bij regen of te koud blijf ik lekker binnen film kijken ofzo...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...-rotweer.dhtml

              Morgenavond zijn er te Ruisbroek (deelgemeente van Puurs) optredens voorzien waar ik graag naartoe wil gaan met fototoestel maar ondanks het feit dat ik een weather sealed toestel + lenzen heb
              zal het toch veel v/h weer afhangen hoor. Bij regen of te koud blijf ik lekker binnen film kijken ofzo...
              Niet "de platte(n)" uithangen hé..als er iets te doen is wat je kunt fotograferen dan moet je dat ook doen...alléé vooruit..je (regen)kleedjes aan en..."go"

              Juist mosselen (8kg) voor het huishouden klaargemaakt in één grote kom op de brander buiten en ook buiten (onder afdak) allemaal naar binnen gewerkt..lekker!!
              Wel maar 17,6° meer.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                buiten (onder afdak) allemaal naar binnen gewerkt..lekker!!
                Wel maar 17,6° meer.
                En de brander aangelaten om de herfstkou te verdrijven ?
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Niet "de platte(n)" uithangen hé..als er iets te doen is wat je kunt fotograferen dan moet je dat ook doen...alléé vooruit..je (regen)kleedjes aan en..."go"
                  er staan anders regenplassen genoeg hoor die ik van binnenshuis makkelijk kan fotograferen...

                  wanneer het vanavond een pak warmer is dan gisteren ga ik zeker piepen, zo niet blijf ik lekker voor de stoof zitten.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    nog stees droog hier.
                    begin de regen al te missen.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Droog maar nog geen zon.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        DAT gaan ze nu toch niet menen hé?!

                        dat het uitgerekend vandaag, een dag die sinds mensheugenis bekend staat als drache nationale, niet regent en zelfs helemaal droog blijft?


                        actuele toestand: 17°C (niks te warm), afwisselend bewolkt en een zwakke wind.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          17°C en bewolkt.
                          Nog geen regen gezien
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            DAT gaan ze nu toch niet menen hé?!

                            dat het uitgerekend vandaag, een dag die sinds mensheugenis bekend staat als drache nationale, niet regent en zelfs helemaal droog blijft?


                            actuele toestand: 17°C (niks te warm), afwisselend bewolkt en een zwakke wind.
                            Moet je niet vragen wat een slechte zomer we hebben dit jaar.
                            Canon EOS 90D EFS 18-135

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              15°C, helder en droog
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Het weer was prima tijdens de kermiskoers, het enige probleem is dan wel om daar foto's te maken aan de aankomst, want dan staat de zon vrij laag en die schijnt recht in de lens.
                                Er is dus wel een nadeel aan mooi weer...
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X