Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Pfff... de hel op aarde, echt, da meen ik.
    Niet zagen hé vent, krijgt het alleen nog warmer door... en geniet ervan voor zolang het spijtig genoeg duurt...

    en gij hebt uw favoriete weertype al een hele zomer gehad dus gun nu de andere (ons dus) ook maar eens iets.

    Ik las in een vorige bijdrage dat jij in de auto gaat rondrijden mét uw airco aan? niet bepaald erg milieubewust imho en het draagt zelfs bij tot de opwarming v/d aarde.
    Vertel mij eens waar de logica zit? Is het niet beter om in een koele/vochtige kelder te gaan zitten? veel beter voor het milieu!
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      heerlijk weerke, BBQ is aangestoken se

      grts
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Niet zagen hé vent, krijgt het alleen nog warmer door... en geniet ervan voor zolang het spijtig genoeg duurt...

        en gij hebt uw favoriete weertype al een hele zomer gehad dus gun nu de andere (ons dus) ook maar eens iets.

        Ik las in een vorige bijdrage dat jij in de auto gaat rondrijden mét uw airco aan? niet bepaald erg milieubewust imho en het draagt zelfs bij tot de opwarming v/d aarde.
        Vertel mij eens waar de logica zit? Is het niet beter om in een koele/vochtige kelder te gaan zitten? veel beter voor het milieu!
        Whatever, cause toujours, etc...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          28°C en helder.
          In huis 27°C.
          Iets teveel
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Vandaag rubber in dakgoot geplaatst met lichte zonneslag als gevolg. Maar ja hier moet het droog weer voor zijn.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Vandaag rubber in dakgoot geplaatst met lichte zonneslag als gevolg. Maar ja hier moet het droog weer voor zijn.
              Vertel eens Francois01 heb je het zelf gedaan ? En hoe gaat dat in zijn werk ? Mischien kan je een draadje starten, ik vemoed dat ik niet de enige ben met interesse of met een lekkende dakgoot.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                Pfff... de hel op aarde, echt, da meen ik.
                Dat ge een andere mening over het weer hebt kan ik snappen, maar altijd zo zitten melken tot het belachelijke toe is er toch wat over zelle.
                Ik vind het ook wel te warm en te veel zon heb ik om medische redenen ook niet graag, maar het blijft zomer en eens droog kunnen buiten komen is toch ook eens aangenaam.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Ik las in een vorige bijdrage dat jij in de auto gaat rondrijden mét uw airco aan? niet bepaald erg milieubewust imho en het draagt zelfs bij tot de opwarming v/d aarde.
                Eerlijk gezegd ... uw pc aan zetten om dit te posten is ook niet bevorderlijk voor het milieu.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                28°C en helder.
                In huis 27°C.
                Iets teveel
                Buiten rond de 29°C, binnen rond de 21°C met airco.
                Last edited by VerSeg; 24 juli 2012, 20:00.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Vertel eens Francois01 heb je het zelf gedaan ? En hoe gaat dat in zijn werk ? Mischien kan je een draadje starten, ik vemoed dat ik niet de enige ben met interesse of met een lekkende dakgoot.
                  Alle info is op website en in de winkel te vinden.
                  Alles over Dakrubber vind je op de Dakrubbershop.nl startpagina.

                  Groetjes Fançois

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    maar altijd zo zitten melken tot het belachelijke toe is er toch wat over zelle.
                    De meesten hier zitten tot het belachelijke toe te melken omdat het zogezegd 'slecht' weer is...

                    Als 't teveel regent in de zomer is 't een 'slechte zomer' maar ik zal waarschijnlijk niemand horen klagen mochten we eind oktober nog zonnige dagen krijgen. Zal 't dan ook een 'slechte herfst' zijn ?
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      In Nieuwpoort is geen melk, enkel zeewater..voor de moment nog steeds 22°...TOF!!! Doe zo verder zou ik zegen.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Eerlijk gezegd ... uw pc aan zetten om dit te posten is ook niet bevorderlijk voor het milieu.
                        Mijn pc draait 24/24 en is qua energieverbruik heel zuinig. En nee, mijn auto heeft geen airco en wil ik ook niet, voor amper 5 van de 365 dagen per jaar dat we eens temperaturen boven de 25°C halen
                        hoeft het echt niet. Thuis heb ik al evenmin airco; is héél ongezond, net zoals zon héél ongezond zou kunnen zijn...
                        Vandaag met de fiets wezen shoppen, bijna iedere wagen die passeerde in de winkelstraat had zijn airco aan?
                        In zuid Frankrijk rijden minder lokale wagens rond met hun airco aan dan bij ons op een dag dat we eens +25°C halen...


                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Als 't teveel regent in de zomer is 't een 'slechte zomer' maar ik zal waarschijnlijk niemand horen klagen mochten we eind oktober nog zonnige dagen krijgen. Zal 't dan ook een 'slechte herfst' zijn ?
                        Dan zal er maar één lopen melken over 't weer, jij kan toch absoluut niet tegen warme zonnige dagen?

                        en met regen kan ik absoluut leven, behalve wanneer het tijdens hartje zomer bijna twee maand aan een stuk regent bij dagtemperaturen van 15°C.

                        en raar dat jij als man niet graag zulks warm weer hebt, meestal hebben mannen dat toch graag? Omdat dames er dan luchtig en losjes gekleed bijlopen; korte rokjes, hoge hakken, diepe decolletés, etc.
                        Ik als dame stond deze namiddag tijdens het shoppen zelf een aantal keren perplex toen ik schaars geklede dames zag flaneren of passeren.


                        en dan ga ik nu nog een uurtje op mijn geïmproviseerd terras zitten
                        Last edited by kirsten_dl; 24 juli 2012, 23:24. Reden: tekst toegevoegd
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          maar ik zal waarschijnlijk niemand horen klagen mochten we eind oktober nog zonnige dagen krijgen. Zal 't dan ook een 'slechte herfst' zijn ?
                          Da beetje zon is just Allerheiligen.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Al 26° aan het Nieuwpoortse zeetje. 't Zal voor velen weer "roodborstjesdag" worden...
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              In m'n appartement alles dicht tot deze avond dan alles open om te verluchten.
                              Nu is het binnen 28°. Buiten weet ik niet, zal voor sebiet zijn als ik naar het werk vertrek, met een wagen zonder airco maar wel met arko.
                              Canon EOS 90D EFS 18-135

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Hier ga ik mij niet te veel buiten wagen , heb nog steeds koppijn van gisteren ( niet van het alcoholgehalte)

                                Comment

                                Working...
                                X