Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd hoeveel % van de mensen met een data abonnement dat uit hun eigen zak moeten betalen....
    Ik dus al, voor die 11€/maand gaan ik niet moeilijk doen
    http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
      Een smartphone kopen en dan enkel online willen gaan via wifi...wat is dan het nut van een smartphone...?
      Ben wel benieuwd hoeveel % van de mensen met een data abonnement dat uit hun eigen zak moeten betalen....
      Ik dus ook, maar ik vind Cubalistic zijn idee nogal bekrompen: je kan met je smartphone evengoed online gaan over WiFi als over 3G. Qua concept "smartphone" maakt dat geen verschil, en de vergelijking met die auto en de motor is zo verkeerd dat het bijna lachwekkend wordt.

Iedereen heeft een ander gebruikspatroon en als je je 90% van de dag in een omgeving bevindt waar je via WiFi op 't Net kunt, waar heb je dan een 3G abonnement voor nodig? Dat ieder dat voor zich uitmaakt.
      pixelpusher

Comment

Files vermijden met gratis app voor de iPhone

INRIX Traffic! App met real time verkeersinformatie en de verwachtingen voor de
        Europese wegen INRIX(R), een belangrijke aanbieder van verkeersinformatie en diensten
        voor autobestuurders, heeft vandaag bekendgemaakt dat miljoenen consumenten met
        onmiddellijke ingang tijd kunnen besparen en frustratie kunnen vermijden op de Europese
        wegen dankzij een gratis app, INRIX Traffic!, voor de iPhone, iPad en iPod Touch.

Zie Apple App Store.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Tiens, wordt die niet voor de praktijk gebruikt (en afgeschreven) ?
          Internet op praktijk kan afgeschreven worden, daar maken ze geen probleem van, tenminste als je akkoord gaat met 70%, want 100% nemen ze niet aan, ondanks het feit dat ik er niet woon . . . . uitleg : af en toe zal je ook wel surfen voor privegebruik op je praktijk ( wat natuurlijk waar is, maar toch . . . )
          Op de Smartphone namen ze die onkosten niet aan . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik bijvoorbeeld, maar dat is maar 50 cent per dag of 15 euro in de maand hé.
            Ge weet dat ge tegenwoordig al 30 cent of meer moet geven om is te mogen pissen in een toilet van één of andere horeca instelling waar een madame zit, zoals bijvoorbeeld in de maxi GB's , dus... ik pis altijd tegen nen boom of struik onderweg, en ik heb gratis een data abonnement voor op de iPad?

Have fun ...
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Files vermijden met gratis app voor de iPhone

INRIX Traffic! App met real time verkeersinformatie en de verwachtingen voor de
              Europese wegen INRIX(R), een belangrijke aanbieder van verkeersinformatie en diensten
              voor autobestuurders, heeft vandaag bekendgemaakt dat miljoenen consumenten met
              onmiddellijke ingang tijd kunnen besparen en frustratie kunnen vermijden op de Europese
              wegen dankzij een gratis app, INRIX Traffic!, voor de iPhone, iPad en iPod Touch.

Zie Apple App Store.
              Blah blah blah. Zo zijn er nog.
              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Ge weet dat ge tegenwoordig al 30 cent of meer moet geven om is te mogen pissen in een toilet van één of andere horeca instelling waar een madame zit, zoals bijvoorbeeld in de maxi GB's , dus... ik pis altijd tegen nen boom of struik onderweg, en ik heb gratis een data abonnement voor op de iPad?

Have fun ...
                Ja, maar voor da geld ga ik misschien liever 2 keer naar de film. Waarmee ik gewoon wil zeggen da'k medelijden heb met de mens die alleen maar in zo'n openbaar toilet terecht kan.
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Blah blah blah. Zo zijn er nog.
                  Hahaha, ja ja en jij bent uniek
                  (sorry he)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ik alleszins ook, €12 voor 1Gb data/maand, daar kunt ge toch niet voor sukkelen?

Als ik een tournéke (rondje voor de Hollanders) betaal in't café ben ik meestal meer kwijt...

Comment

Ik zou het zelf betalen maar heb het (nu) toch niet.
                      Reden : Omdat ik thuis alles via WiFi kan doen, als ik onderweg ben al voldoende heb aan mijn GPS en op het werk wel iets anders te doen heb dan te surfen via mijn GSM ... trouwens kan ik daar ook de ganse dag op internet als ik dat wil en zo mijn mals raadplegen.
                      Niet dat 15€ per maand een ramp is om te betalen maar ik zie er geen nut in.
                      Als ik echt eens iets moet opzoeken onderweg, dan gebruik ik het forfait van 0,5€ per uur wel.
                      Ieder zijn gebruik.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Hahaha, ja ja en jij bent uniek
                        (sorry he)
                        Ja wat ik wil zeggen dat als je gaat zoeken naar zulke apps in de AppStore je er wel meer zult aantreffen, en allemaal missen ze iets belangrijk: een grote groep gebruikers zodat het voor iedereen interessant wordt.
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht

Have fun ...
                          In Metropolis is het al 35 cent.
                          En tegen een boom/struik? Mag dat wel? Is dat niet wild plassen? Daar staan strenge boetes op al is de pakkans klein.
                          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                              .....
                              Wijze woorden.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                                In Metropolis is het al 35 cent.
                                En tegen een boom/struik? Mag dat wel? Is dat niet wild plassen? Daar staan strenge boetes op al is de pakkans klein.
                                Dat mag inderdaad niet, net als in het park schijten, en heb je als is gezien hoeveel ****** er in het park ligt ? Dus ....
                                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                                X