Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    Een smartphone kopen en dan enkel online willen gaan via wifi...wat is dan het nut van een smartphone...?
    Nog niet zolang geleden, je kan het bijna niet geloven, zat je eenvoudig weg heel den tijd gekluisterd aan je huistelefoon als je een telefoontje verwachte ... toen kwam de gsm ....

Voor de smartphone gaat dit ook op, met name, je bent niet gebonden aan je pc thuis.
    Je hebt heel je agenda, emails, belangrijke files, foto's etc etc gewoon op zak. Voor mij is dat een bijna evengrote openbaring als de uitvinding van de gsm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Waarom zou jij naar Verseg zijn contacten willen navigeren?
      Dju, nu heb ik er gelegen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick C Bekijk bericht
        Ik ben dus gewoon ordinair geschareld door de onkunde van deze proximusshop.
        Typisch iets voor het soort mensen dat maar half luistert naar wat er uitgelegd wordt ... zal vermoedelijk met haar smartphone aan het spelen geweest hebben?
        Zo'n mensen heb je overal en dan krijg je daar natuurlijk verkeerde info van.
        Ook al meegemaakt hoor bij heel wat winkels (Computer, GSM, Audio, ...).
        Als je dan zelf beter weet en je kan ze overtuigen is dat nog allemaal niets, maar meestal worden ze kwaad als je zegt dat het anders is.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Wij zijn wel een beetje off-topic hier eh

Terug on-topic, het antenne probleem ... Er is een nieuwe, leuke case. Ok, dat is niet zo mooi, maar het lost het probleem en met deze heb je nog eens een extra functie dat voor sommigen wel eens zeer handig zou kunnen zijn, dual sim

http://www.gadgetvenue.com/iphone-4-...case-08304059/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Wij zijn wel een beetje off-topic hier eh

Terug on-topic, het antenne probleem ... Er is een nieuwe, leuke case. Ok, dat is niet zo mooi, maar het lost het probleem en met deze heb je nog eens een extra functie dat voor sommigen wel eens zeer handig zou kunnen zijn, dual sim

http://www.gadgetvenue.com/iphone-4-...case-08304059/
            Is het je al opgevallen, dat er nu de grote verkoop al even bezig is, het antenneprobleem niet meer zo in de media zit? Zou het dan toch minder erg zijn dan men ons aanvankelijk wilden doen geloven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Is het je al opgevallen, dat er nu de grote verkoop al even bezig is, het antenneprobleem niet meer zo in de media zit? Zou het dan toch minder erg zijn dan men ons aanvankelijk wilden doen geloven?
              Is het je ook al opgevallen dat van in het begin gezegd werd dat het in Europa blijkbaar minder een probleem is door de signaal sterkte? Blijkbaar is een positief commentaar ook niet goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Is het je ook al opgevallen dat van in het begin gezegd werd dat het in Europa blijkbaar minder een probleem is door de signaal sterkte? Blijkbaar is een positief commentaar ook niet goed.
                Oei ik vertrek met deze iphone 4 voor het eerst naar de VS binnenkort. Mijn werkgever zal mij niet kunnen bereiken dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Oei ik vertrek met deze iphone 4 voor het eerst naar de VS binnenkort. Mijn werkgever zal mij niet kunnen bereiken dan
                  Altijd en overal bereikbaar moeten zijn is een pest...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Altijd en overal bereikbaar moeten zijn is een pest...
                    Ik was zo vorige week eens een "dagje" thuis, man, om de 15 minuten gaat dat onding!!!!
                    En als je niet direkt antwoord krijg je achteraf nog wel een opmerking.
                    Ik ga de iphone inruilen voor de ipod touch 4

Comment

Is online gaan via GPRS dan het enige nuttige denk je?
                      Sommigen kunnen hun pleziertje ermee beleven via WiFi ... is daar iets mis mee?
                      Er zijn ook mensen die een sportwagen kopen om rustig mee te rijden ... gewoon omdat ze dat graag hebben.

Een smartphone "kan" vergeleken met een gewone GSM als nut hebben :
                      Volledig toetsenbord (hardware of touchscreen)
                      Mogelijkheid te synchroniseren met Outlook of dergelijke
                      Ingebouwde GPS
                      Uitgebreide agenda en contactlijsten
                      Toegang tot meerdere netwerken (o.a. bedrijfsnetwerken)
                      WiFi
                      Grotere display
                      Meer multimediamogelijkheden
                      ...
                      Ieder zijn idee en gebruik van een toestel maar ik bespaar je de lijst met wat je wel kan met een data-abonnement om niet te beginnen met een optimalisatie van je eigen lijst bovenaan.... En je vergelijking zou zijn om een sportwagen te kopen maar dan met een VW Golf motor erin

Comment

Getest met 2x iPhone 4 en beiden hadden signaal verlies op het scherm => belangrijke nuance want ik heb er nooit een gesprek door verloren. Dus uit eigen ervaring zie ik dat er minder "blokjes" zichtbaar werden wat betreft bereik maar een gesprek is nog niet onderbroken of het signaal is nog nooit helemaal weggevallen. Ik heb zowel de "bumper" als een silicone-case maar de "bumper" is het meest elegant.

Kortom, fantastisch toestel met een camera die geweldige foto's geeft Zeker met, voor de liefhebbers, volgende apps:

- Best Camera
                        - Photoshop Express
                        - CameraBag
                        - Mill Colour
                        - MoreLomo
                        - RetroCamera
                        - OldCamera
                        - Hipstamatic

Sommige apps zijn eveneens bruikbaar op de iPad maar dat heb ik nog niet uitvoerig getest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                          Ieder zijn idee en gebruik van een toestel maar ik bespaar je de lijst met wat je wel kan met een data-abonnement om niet te beginnen met een optimalisatie van je eigen lijst bovenaan.... En je vergelijking zou zijn om een sportwagen te kopen maar dan met een VW Golf motor erin
                          Ben wel benieuwd hoeveel % van de mensen met een data abonnement dat uit hun eigen zak moeten betalen....
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ben wel benieuwd hoeveel % van de mensen met een data abonnement dat uit hun eigen zak moeten betalen....
                            Ik dus.....
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ik dus.....
                              Ikke ook... maar mij bellen ze dan ook niet om de 15 minuten als ik een dagje vrijaf heb.
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Ik dus.....
                                Tiens, wordt die niet voor de praktijk gebruikt (en afgeschreven) ?
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X