Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Het gaat niet om het stop zetten van een productie of een product.
    Maar wel hoe er met klanten wordt omgegaan.
    En vooral met klanten die in de minderheid zijn: die "pech" hebben.
    Het zou er nog moeten aan mankeren dat bij de iPhone doden zouden vallen
    zoals bij de Toyota in de USA. Ook een "product-flaw" ?
    En vooral als je weet wat Toyota allemaal deed om alles te ontkennen en om vooral
    géén verantwoordelijkheid te nemen.
    De nieuwe baas wilde gewoon méér winst maken.

Ik heb nu mijn vierde Toyota.]Prima auto's, nooit last gehad of problemen.
    Behalve toen de auto terug geroepen werd voor het vervangen van een remleiding
    omdat die ZOU kunnen bevriezen bij strenge vorst.
    Toyota is mijne Apple, bij wijze van spreken

Maar toch is het een grote schande wat ze gelapt hebben....
    Dat is het totale plaatje.

Jij bent begonnen over Toyota he
    (laten we het leuk houden)
    Ja, maar je hebt nog steeds niet geantwoord op de eerder gestelde vraag: waarom een 1 maand oud draadje ophalen? Het is hier chit-chat, en je vraagt zelf voor het leuk houden maar je kan toch niet nalaten een product te bashen die je zelf niet hebt. Ja, je hebt het overwogen maar voor een ander merk gekozen.
    Naar analogie met Toyota. Drie jaar geleden heb ik verschillende garages bezocht met oa Toyota. Uiteindelijk voor een Nissan gekozen.
    Ik heb jaren geleden voor Nikon gekozen en niet voor Pentax of Canon.
    Gekozen voor TV-Vlaanderen en niet voor Belgacom of Telenet digitale TV
    Het zou hier nogal mooi zijn mocht ik draadjes beginnen met negativiteit over produkten die ik NIET heb.

Canon xxD, grap van de week.
    Toyota xxx, grap van de week.
    Telenet Digitale TV, grap van de week

En ga zo maar verder
    Denk daar even aan alvorens een nieuw draadje op te starten ...
    Last edited by Sultana; 10 oktober 2010, 21:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Ja, maar je hebt nog steeds niet geantwoord op de eerder gestelde vraag: waarom een 1 maand oud draadje ophalen? Het is hier chit-chat, en je vraagt zelf voor het leuk houden maar je kan toch niet nalaten een product te bashen die je zelf niet hebt. Ja, je hebt het overwogen maar voor een ander merk gekozen.
      Naar analogie met Toyota. Drie jaar geleden heb ik verschillende garages bezocht met oa Toyota. Uiteindelijk voor een Nissan gekozen.
      Ik heb jaren geleden voor Nikon gekozen en niet voor Pentax of Canon.
      Gekozen voor TV-Vlaanderen en niet voor Belgacom of Telenet digitale TV
      Het zou hier nogal mooi zijn mocht ik draadjes beginnen met negativiteit over produkten die ik NIET heb.

Canon xxD, grap van de week.
      Toyota xxx, grap van de week.
      Telenet Digitale TV, grap van de week

En ga zo maar verder
      Denk daar even aan alvorens een nieuw draadje op te starten ...
      Maar allee, haha
      Ik bash toch niet.
      Dit topic kan dan wel een maand oud zijn.
      Is het dan gedaan voor iedereen, moet er daarna gezwegen worden?
      Het blijft toch duren met de iPhone niet?
      Wie heeft de pret bedorven? Ik?

En waarom mag ik niets negatiefs zeggen over dingen die ik niet heb?
      Of is dat net het teveel aan "chit" in de "Chit Chat" in jouw ogen?

Toyota zal wel zijn les geleerd hebben en dat kwam niet doordat iedereen zweeg.
      En Telenet is ook nog niet klaar met zijn nieuwe ingekorte voorwaarden.

Ow, en sinds vorige maand ben ik overgeschakeld op Canon.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

En volgens de grap van de tweede week barst het glas van de iPhone 4 als je hem wil beschermen met een hoesje.
        Gelukkig gaan ze het oplossen met de iPhone 5.
        Neen ... dit wisten ze vorige maand nog niet in de kranten te zetten.

Natuurlijk kan elk product iets hebben maar daarom is het toch niet verboden er iets over te schrijven? Afbreken is weer iets anders.

Het gaat niet om het stop zetten van een productie of een product.
        Maar wel hoe er met klanten wordt omgegaan.
        Nu moet ge wel toegeven dat je dit pas kan weten als je zelf klant bent en hun gevraagd hebt iets te doen om u te helpen bij het probleem.
        Hetgeen in kranten staat en de realiteit is soms heel anders ... enfin zelfs vaak.
        Last edited by VerSeg; 10 oktober 2010, 23:51.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          En volgens de grap van de tweede week barst het glas van de iPhone 4 als je hem wil beschermen met een hoesje.
          Gelukkig gaan ze het oplossen met de iPhone 5.
          Neen ... dit wisten ze vorige maand nog niet in de kranten te zetten.

Natuurlijk kan elk product iets hebben maar daarom is het toch niet verboden er iets over te schrijven? Afbreken is weer iets anders.

Nu moet ge wel toegeven dat je dit pas kan weten als je zelf klant bent en hun gevraagd hebt iets te doen om u te helpen bij het probleem.
          Hetgeen in kranten staat en de realiteit is soms heel anders ... enfin zelfs vaak.
          En waarvoor diende dat & een hoesje weer
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

En waarvoor diende dat & een hoesje weer
            Die hoesjes dienen om de barsten te verstoppen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Of Apple kan de media een proces aandoen wegens laster...

Ik heb nog niets van Apple in huis, dus ik heb er nog nooit persoonlijke problemen mee gehad

Mijn Nokia is van de week tegen de grond gevlogen: die gaf geen kik
              Mankeert niets aan.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Dus een hoesje van een andere fabrikant zorgt voor krassen op de iPhone.
                En waarom noemt men dat dan een mogelijke design flaw van Apple?
                Lijkt mij een probleem van die hoesjes fabrikant te zijn niet?
                Het is toch die fabrikant die beweerde dat hun hoesje je iPhone ging beschermen.

Als nu Sigma een lens uitbrengt die de Canon of Nikon body waarvoor hij dient beschadigd. Gaan we dan Canon en Nikon aanklagen omdat ze hun producten maar beter hadden moeten ontwerpen?

En dat een hoesje stof/zand verzameld rond de randen is ook niets nieuw. Ik heb ooit een Siemens GSM gehad met hoesje. En na verloop van tijd merkte ik ook op dat aan de randen net meer krassen te vinden waren. Dus daar moet je altijd op letten als je een beschermhoesje aanschaft. Ik had destijds de schuld toch niet bij Siemens gelegd, maar eerder bij mezelf.
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  Dus een hoesje van een andere fabrikant zorgt voor krassen op de iPhone.
                  En waarom noemt men dat dan een mogelijke design flaw van Apple?
                  Lijkt mij een probleem van die hoesjes fabrikant te zijn niet?
                  Een hoesje van een andere fabrikant maar gemaakt met goedkeuring en aanbevelingen van Apple laat het glas barsten. Het zijn wel hoesjes die door Apple zelf verkocht worden in hun winkels.
                  Het is toch die fabrikant die beweerde dat hun hoesje je iPhone ging beschermen.
                  Het is Apple dat de klanten verplicht een hoesje te gebruiken om het antenneprobleem op te lossen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Een hoesje van een andere fabrikant maar gemaakt met goedkeuring en aanbevelingen van Apple laat het glas barsten. Het zijn wel hoesjes die door Apple zelf verkocht worden in hun winkels.
                    Stel je nu eens voor dat Apple die hoesjes niet zou verkopen? Wat krijgen we dan voor reacties? Nee omdat ze via Apple te koop waren is toch niet omdat ze die zelf aanbevelen.

Het is Apple dat de klanten verplicht een hoesje te gebruiken om het antenneprobleem op te lossen.
                    Dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, en zo blijven we natuurlijk bezig.
                    Apple heeft tot september een gratis hoesje aangeboden om de heisa te bedaren en de mogelijke verkoop van de iPhone4 niet in gevaar te brengen. Ondertussen krijg je dat hoesje niet meer gratis. Het probleem is blijkbaar na een paar maanden vanzelf verdwenen.
                    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

probeer dit topic constructief te houden want het dreigt uit te lopen tot een confrontatie tussen 2 galaxy gebruikers en iphoners

tussen de discussie nikon / canon geraken we ooit nooit deftig uit ....
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Stel je nu eens voor dat Apple die hoesjes niet zou verkopen? Wat krijgen we dan voor reacties? Nee omdat ze via Apple te koop waren is toch niet omdat ze die zelf aanbevelen.

Apple heeft tot september een gratis hoesje aangeboden om de heisa te bedaren en de mogelijke verkoop van de iPhone4 niet in gevaar te brengen. Ondertussen krijg je dat hoesje niet meer gratis. Het probleem is blijkbaar na een paar maanden vanzelf verdwenen.
                        Misschien is enkel het marketingprobleem verdwenen en niet het technische probleem
                        pixelpusher

Comment

Dirk, in alle bescheidenheid: dit is toch erg he.
                          Het bedaren van de heisa EN de verkoop niet in gevaar brengen.
                          Wie heeft daar het meeste voordeel van?
                          En ondertussen is dat hoesje niet meer gratis.
                          Ik vraag maar hoor: wat heeft Apple eraan gedaan opdat het probleem zou
                          verdwijnen na een paar maanden.

Het doet me hier een klein beetje denken aan het Stockholmsyndroom
                          Ik heb geen compassie met zulke bedrijven.
                          Je moet de gebeurtenissen eens op een rijtje zetten en het gaat hier ook over
                          hetzelfde type toestel.
                          Het ergste vond ik dat Apple op een forum geen negatieve kritiek toeliet en
                          deze reacties gewoon verwijderde.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                            probeer dit topic constructief te houden want het dreigt uit te lopen tot een confrontatie tussen 2 galaxy gebruikers en iphoners
                            Heeft niets met merken te maken ... blijft al eender welk merk zoiets zou voor hebben, bij elk merk is wel iets.
                            Merkvermelding (eigenlijk typevermelding) is hier eerder bedoeld om wat klaarheid te houden over welk toestel we het hebben.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Heeft niets met merken te maken ... blijft al eender welk merk zoiets zou voor hebben, bij elk merk is wel iets.
                              Merkvermelding (eigenlijk typevermelding) is hier eerder bedoeld om wat klaarheid te houden over welk toestel we het hebben.
                              Och, een merk interesseert me niet echt.
                              Jaren geleden raadde me Froggy, een ex-lid en toffe Nederlander
                              aan om een Canon-printer aan te schaffen.
                              Nog geen moment spijt van gehad.
                              Daarvoor had ik een duurdere Epson die me grijs haar bezorgde.
                              En in die periode zou Epson "top" zijn.
                              Waar gaat het hier om: vertrouwen he.

En voor doorgaan tot het bittere einde en tegen de bewijzen in zijn er wel een
                              aantal woordjes te vinden die dit zeer kort omschrijven

Camera's; Nikon <> Canon?
                              Ik heb beide.
                              Tussen deze Canon en Nikon liggen wel vijf jaar verschil.
                              Voor die Canon had ik geen studie nodig van enkele dagen om de menu's
                              te ontcijferen en te gebruiken.
                              En idd. zo kunnen we nog even bezig blijven

5400 + 85.078
                              Last edited by theokus; 11 oktober 2010, 14:15.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ondertussen zit ik aan mijn 3de smartphone en al die smarphones hadden wel problemen.

Mijn htc-cruise zijn aanraakscherm was zonder pen enorm onnauwkeurig, batterij ging maar 1 dag mee en hij ‘vergat’ regelmatig de instellingen van mijn wifi-netwerk

Mijn Nokia e71 had dan weer als probleem dat het menu minstens 1 keer per week vastliep. Bovendien was het scherm niet echt slijtagebestendig. Na een half jaartje broekzak waren er toch wel grote stukken onleesbaar (ter vergelijking, mijn ipod touch die al 3 jaar wordt meegedragen in mijn broekzakken heeft daar totaal geen last van)

Mijn iphone 3gs had op een bepaald moment een probleem met het ontvangen van sms’en. Na het gebruiken van de herstelfunctie was het wel opgelost, maar ondertussen waren er wel een paar mensen slechtgezind omdat ik hen aan het negeren was

Ik heb nog geen galaxy of iphone 4 uitgetest maar ik twijfel er niet aan dat zelfs die toestellen wel hun tekortkomingen zullen hebben. Ik vermoed wel dat de problemen met den iphone 4 zwaar overdreven worden dankzij het succes van Apple en de manier waarop ze reageerden op het antenneprobleem.
                                http://www.mimoza.be/

Comment

Working...
                                X