Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Wat is de zin van dit draadje lopende te houden?
Wil je er zelf één kopen?
Wacht je op de I-tupperphone? Zal zeker een onbreekbare achterzijde hebben en het antenne gedoe zal je ook al niet hebben.
Wat is de zin van dit draadje lopende te houden?
Wil je er zelf één kopen?
Wacht je op de I-tupperphone? Zal zeker een onbreekbare achterzijde hebben en het antenne gedoe zal je ook al niet hebben.
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken
(bron: Wikipedia).
O, zelf geen iPhone maar ik vind het een prachtig stukje techniek
Ja Theokus, ik begrijp het ook niet goed.
Laatste post in dit onderwerp was van 2/9/2010 en nu post je opnieuw een link
Hoe dan ook, zoals Sultana zegt, iPhone is een prachtig staaltje techniek.
En tja, zo'n prachtdesign, en dan nog eens met een zo goed als feilloze werking (cfr. ook andere Apple producten), dat wekt natuurlijk frustraties op bij concurrenten met alle gevolgen vandien
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken
(bron: Wikipedia).
O, zelf geen iPhone maar ik vind het een prachtig stukje techniek
Heb zelf een Samsung Galaxy S: ook een ferm toestel en met een prachtig stukje techniek.
Je kan er zelfs mee telefoneren en ik zie nog geen krassen of barsten in het frame.
Ik stond op punt om deze iPhone te kopen tot ik die problemen las met de iPhone.
Mijn motivatie was & is het grote scherm.
De Iphone heb ik in mijn handen gehad.
Is van goeie vriend Eddy S., een echte Apple-fan
Punt is: het blijft maar duren met die iPhone
Het is altijd iets.
En voor alle eigenaars die geen problemen hebben?
Maar goed ook he, 't kost ook een paar centen.
Ja Theokus, ik begrijp het ook niet goed.
Laatste post in dit onderwerp was van 2/9/2010 en nu post je opnieuw een link
Hoe dan ook, zoals Sultana zegt, iPhone is een prachtig staaltje techniek.
En tja, zo'n prachtdesign, en dan nog eens met een zo goed als feilloze werking (cfr. ook andere Apple producten), dat wekt natuurlijk frustraties op bij concurrenten met alle gevolgen vandien
Intussen heb ik al gereageerd kdm.
Het is geen prachtig stukje techniek, toch niet voor iedereen en dat zijn er niet een
paar honderd.
Het is misschien een Vlaams trekje als ik de soms verbeten verdediging lees
(dus geen rekening willen houden met "minderheden")
Oei oei zeker.
Dik OT.
Ik kon nog iets vertellen over de zo geroemde iMac en kleurbeheer.
Maar ik zwijg
Denk er van wat je wil, Theokus.
Ik ben sinds een tijdje (super) Apple fan, en ik weet maar al te goed waarom !
1. Op m'n iMac in 2 jaar tijd geen enkel (lees "nul !!!") foutmelding gehad. Als ik dat vergelijk met m'n windows bucht van vroeger ... jaaaaah amai !!!
2. een iPhone heb ik "nog" niet, maar komt er wel. Heb wel veel mensen in m'n omgeving die er één hebben ... zonder problemen tot nu toe.
3. ... pffff, nee, ik ga er niet verder op in.
Ik kon nog iets vertellen over
het onbekend is onbemind princiepe.
Maar ik zwijg
Blijf vooral bij je Galaxy, Theokus. Way to go
Wou toch nog snel even iets zeggen ivm je minderheden.
Als jij met je Samsung Galaxy S een probleempje hebt, moet dat merk dan onmiddellijk uit de handel genomen worden, omdat jij "DE Theokus in minderheid", een probleempje hebt ?
Ik vind dit een heel vreemde hersenkronkel van je. Ik weet niet goed hoe ik dit moet plaatsen in de hele context ...
Denk er van wat je wil, Theokus.
Ik ben sinds een tijdje (super) Apple fan, en ik weet maar al te goed waarom !
1. Op m'n iMac in 2 jaar tijd geen enkel (lees "nul !!!") foutmelding gehad. Als ik dat vergelijk met m'n windows bucht van vroeger ... jaaaaah amai !!!
2. een iPhone heb ik "nog" niet, maar komt er wel. Heb wel veel mensen in m'n omgeving die er één hebben ... zonder problemen tot nu toe.
3. ... pffff, nee, ik ga er niet verder op in. het onbekend is onbemind princiepe.
Blijf vooral bij je Galaxy, Theokus. Way to go
Wou toch nog snel even iets zeggen ivm je minderheden.
Als jij met je Samsung Galaxy S een probleempje hebt, moet dat merk dan onmiddellijk uit de handel genomen worden, omdat jij "DE Theokus in minderheid", een probleempje hebt ?
Ik vind dit een heel vreemde hersenkronkel van je. Ik weet niet goed hoe ik dit moet plaatsen in de hele context ...
Kan ik moeilijk beantwoorden in één zin kdm
Je kan een beetje vergelijken met China en Apple
Ze laten beide geen negatieve kritiek toe he.
Kan ik moeilijk beantwoorden in één zin kdm
Je kan een beetje vergelijken met China en Apple
Ze laten beide geen negatieve kritiek toe he.
Ik laat kritiek op Apple proukten toe temeer omdat ik een Blackberry heb en die tot volle tevredenheid heb (ook hier met zijn beperkingen). Ik moet dus niet noodzakelijk een iPhone goedpraten.
Ik heb wel een Mac maar via Bootcamp zal ik er toch ook nog Win7 opzetten voor software die ik niet op SL kan draaien.
Toyota kwam negatief in het nieuws en toch worden de produkten nog verkocht. Apple heeft een "product flaw" in hun iPhone en toch wordt het verkocht. Zo kunnen ze nog wel even verder gaan. Nikon had op de D70 GBLOD, Canon de err99 enz enz.
En toch worden ook deze toestellen verkocht.
Mijn punt? Elke fabrikant heeft wel een produkt of feature dat bij massaproduktie niet zo goed blijkt te zijn als bij labtesten.
Ik laat kritiek op Apple proukten toe temeer omdat ik een Blackberry heb en die tot volle tevredenheid heb (ook hier met zijn beperkingen). Ik moet dus niet noodzakelijk een iPhone goedpraten.
Ik heb wel een Mac maar via Bootcamp zal ik er toch ook nog Win7 opzetten voor software die ik niet op SL kan draaien.
Toyota kwam negatief in het nieuws en toch worden de produkten nog verkocht. Apple heeft een "product flaw" in hun iPhone en toch wordt het verkocht. Zo kunnen ze nog wel even verder gaan. Nikon had op de D70 GBLOD, Canon de err99 enz enz.
En toch worden ook deze toestellen verkocht.
Mijn punt? Elke fabrikant heeft wel een produkt of feature dat bij massaproduktie niet zo goed blijkt te zijn als bij labtesten.
Het gaat niet om het stop zetten van een productie of een product.
Maar wel hoe er met klanten wordt omgegaan.
En vooral met klanten die in de minderheid zijn: die "pech" hebben.
Het zou er nog moeten aan mankeren dat bij de iPhone doden zouden vallen
zoals bij de Toyota in de USA. Ook een "product-flaw" ?
En vooral als je weet wat Toyota allemaal deed om alles te ontkennen en om vooral
géén verantwoordelijkheid te nemen.
De nieuwe baas wilde gewoon méér winst maken.
Ik heb nu mijn vierde Toyota.
Prima auto's, nooit last gehad of problemen.
Behalve toen de auto terug geroepen werd voor het vervangen van een remleiding
omdat die ZOU kunnen bevriezen bij strenge vorst.
Toyota is mijne Apple, bij wijze van spreken
Maar toch is het een grote schande wat ze gelapt hebben....
Dat is het totale plaatje.
Jij bent begonnen over Toyota he
(laten we het leuk houden)
Comment