Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Toch wel een beetje een spannende aankoop, zo'n iPhone
    Wat gaat er bij de mijne aan verkeerd zijn? Ga ik bij de lucky few zitten? Of bij de saaie meerderheid waar alles volledig werkt?

Ook handig als je in nood bent, gewoon je phone tegen je oor houden en je oorschelp drukt automatische ergens in je menu's en begint te bellen of te versturen naar random mensen... gaan ze zeker verdacht vinden en onmiddellijk ter hulp schieten..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Heb jij om 4.53 's morgens niets beters te doen dan oud nieuws oprakelen Theo ???
      Ok Wimpy
      En sorry hoor maar voor mij was het nieuw nieuws

En om het verhaaltje af te maken: er zaten 2 vliegen in de slaapkamer....
      Ik kan ze niet te pakken krijgen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Iets recenter dan: http://www.apple.com/pr/library/2010...statement.html

Er is nu een discussie losgebarsten of het écht zodanig moeilijk is om wit glas te maken, of dat de witte variant feitelijk uitgesteld is omdat ze zoeken naar een hardwarematige oplossing van het death grip probleem - zou beetje stom zijn om variant van hetzelfde toestel uit te brengen met een zelfde potentieel probleem, logischerwijs.
        Of een combinatie van beide, natuurlijk.

Wat een soap..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ok Wimpy
          En sorry hoor maar voor mij was het nieuw nieuws

Sorry Theo, kon het niet laten...

Voor de liefhebbers : de witte iPhone 4 is op de lange baan geschoven...

Comment

Stofzuiger op volle kracht. De beste en properste methode om vliegbeesten op de slaapkamer te pakken te krijgen.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Stofzuiger op volle kracht. De beste en properste methode om vliegbeesten op de slaapkamer te pakken te krijgen.
              Goed idee.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Sorry Theo, kon het niet laten...

Voor de liefhebbers : de witte iPhone 4 is op de lange baan geschoven...
                Wimpy, ik heb lief

Lees, als je zin en tijd hebt, bericht #35...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Wimpy, ik heb lief

Lees, als je zin en tijd hebt, bericht #35...
                  Dit is een nieuwe (heet vd naald, dan moet jij er zo vroeg niet meer voor opstaan) update Theo ... eind juli zou de 'witte' uitkomen, maar vandaag deelde apple mee dat de lancering ervan opnieuw uitgesteld is ...

Comment

Dit is een nieuwe (heet vd naald, dan moet jij er zo vroeg niet meer voor opstaan) update Theo ... eind juli zou de 'witte' uitkomen, maar vandaag deelde apple mee dat de lancering ervan opnieuw uitgesteld is ...
                    Ok Wimpy.
                    Juust is juust
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Misschien niet rechtstreeks van toepassing hier (IPhone) en aangezien het IPad onderwerp afgesloten is hier toch maar een linkje :

Waarschijnlijk geschreven door anti-Apple-ist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        Misschien niet rechtstreeks van toepassing hier (IPhone) en aangezien het IPad onderwerp afgesloten is hier toch maar een linkje :

Waarschijnlijk geschreven door anti-Apple-ist
                        Wel...
                        - rijk -> yup, ik ben rijk (vergeleken met 99% van de wereldbevolking toch)
                        - welopgevoed -> yup, allee ttz ik mag het hopen
                        - gesofisticeerd -> ik hou wel van een modern interieur en zo ja. So what.
                        - klasse 30 tot 50 jaar -> ik pleit schuldig
                        - workaholic -> een beetje wel, toegegeven. Is dat iets negatief tegenwoordig? Ik dacht dat we fier mochten zijn hardwerkende mensen te zijn?

maar daar gooien ze dan bij:
                        - niet-altruïstisch
                        - onvriendelijk
                        - machtswellusteling.

Hmmm...

Ik heb een leidende functie, toegegeven. Maar wellustig wordt ik daar niet van, lol. Ik ben er wel fier op, dat wel. Mag het even? Ik vind het fijn werkgelegenheid te kunnen bieden. By the way "onvriendelijk" vloekt trouwens met "welopgevoed".

Ik denk dat ik dit artikel maar ga klasseren onder de noemer "pruimentijd".

Of onder de noemer "laat ons nog eens een artikelke online zetten om de mensen op stang te jagen, ze hebben niet liever, en reageren als stieren op een rode lap". Ik zou bij deze een nieuwe term willen lanceren: "RODE LAP ARTIKELS".

Mvg,

J.
                        http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                          Wel...
                          - rijk -> yup, ik ben rijk (vergeleken met 99% van de wereldbevolking toch)
                          - welopgevoed -> yup, allee ttz ik mag het hopen
                          - gesofisticeerd -> ik hou wel van een modern interieur en zo ja. So what.
                          - klasse 30 tot 50 jaar -> ik pleit schuldig
                          - workaholic -> een beetje wel, toegegeven. Is dat iets negatief tegenwoordig? Ik dacht dat we fier mochten zijn hardwerkende mensen te zijn?

maar daar gooien ze dan bij:
                          - niet-altruïstisch
                          - onvriendelijk
                          - machtswellusteling.

Hmmm...

Ik heb een leidende functie, toegegeven. Maar wellustig wordt ik daar niet van, lol. Ik ben er wel fier op, dat wel. Mag het even? Ik vind het fijn werkgelegenheid te kunnen bieden. By the way "onvriendelijk" vloekt trouwens met "welopgevoed".

Ik denk dat ik dit artikel maar ga klasseren onder de noemer "pruimentijd".

Of onder de noemer "laat ons nog eens een artikelke online zetten om de mensen op stang te jagen, ze hebben niet liever, en reageren als stieren op een rode lap". Ik zou bij deze een nieuwe term willen lanceren: "RODE LAP ARTIKELS".

Mvg,

J.
                          De krant is enkel de boodschapper.
                          Of deze krant de resultaten publiceert of niet dat is voor rekening van de krant he Jochen.

Feit is dat deze enquête werd uitgevoerd en dat de resultaten nu bekend zijn.

Je zou wel nog kunnen discussiëren over de kwaliteit van het onderzoek.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

De krant is enkel de boodschapper.
                            Of deze krant de resultaten publiceert of niet dat is voor rekening van de krant he Jochen.

Feit is dat deze enquête werd uitgevoerd en dat de resultaten nu bekend zijn.

Door het artikel te publiceren is de krant mee de opiniemaker. Voor elk onderzoek over een bepaald onderwerp is er een ander onderzoek dat het eerste tegenspreekt.
                            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Door het artikel te publiceren is de krant mee de opiniemaker.
                              Dat moet niet he (voor mij is het geen voorwaarde).
                              Er is wel een verschil tussen "de" en "een" opiniemaker.
                              De lezer beslist uiteindelijk hoe hij erover denkt

Het is een en slechts een vermoeden dat jij misschien zou denken dat dit artikel
                              is verschenen omdat deze krant misschien het betreffend toestel in een
                              negatief daglicht wil stellen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

20.000 respondenten is nu niet bepaald een klein enquête te noemen die we maar effe mogen negeren.
                                Dus qua representativiteit zit het wel goed, rest alleen de vraag wààr die enquêtes werden afgenomen, in welk kader en hoe het zit met de kwaliteit v/d vraagstelling.

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                                Door het artikel te publiceren is de krant mee de opiniemaker. Voor elk onderzoek over een bepaald onderwerp is er een ander onderzoek dat het eerste tegenspreekt.
                                Bwa opiniemaker is veel gezegd. Had het onderzoek een ànder resultaat, was het ook gepubliceerd. Het moet alleen een opvallend resultaat zijn. Op die manier is de krant een gatekeeper, en minder een opiniemaker.

En altijd een tegensprekende onderzoek... klopt ook niet helemaal hé, anders kunnen we veel van onze gecumuleerde wetenschappelijke kennis in de vuilbak gooien.

Comment

Working...
                                X