Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
    Effe ging het de juiste kant uit met deze draad ... jammer maar helaas, de trol is terug opgedoken!
    Pot, ketel. Ketel, pot.

Dave
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Vanaf nu, gewoon negeren
      Is bij mij al lang gebeurd ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        O.T.
        Tip voor iPAD: The limited first edition iPad DODOcase
        http://www.dodocase.com/
        Haha... in die fotookes slideshow bovenaan de pagina passeert die iPad naast een Canon 70-200 lens. Zal zijn om de fotookes nadien te bekijken en eff rap te bewerken zeker....
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Haha... in die fotookes slideshow bovenaan de pagina passeert die iPad naast een Canon 70-200 lens. Zal zijn om de fotookes nadien te bekijken en eff rap te bewerken zeker....
          Kwaliteit he Yourt, kwaliteit
          En die case vind ik wel mooi.
          Voor die iPad is er géén "hoesje" voorzien he Yourt
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Kwaliteit he Yourt, kwaliteit
            En die case vind ik wel mooi.
            Voor die iPad is er géén "hoesje" voorzien he Yourt
            Neen, maar dien bamboe case, da's in elk geval stijlvol voor slechts 59 $.
            Eerlijk is eerlijk hé.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Eerlijk is eerlijk hé.
              Bah ja, natuurlijk

OT
              Door mijn laptop heb ik zo'n iPad niet echt nodig.
              (alhoewel ik er graag eentje zou willen )
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Eerlijk is eerlijk hé.
                WOW, Past perfect bij mijn Moleskin's!
                ... Daarom misschien maar beter een ander jasje uitzoeken, anders ben ik hem alle vijf botten kwijt tussen mijn andere "zwarte boekskes"!

Comment

Ik vermoed dat dit een vrij recent uitgekomen nederlandstalige review is : http://www.youtube.com/watch?v=IBzW_B4kXh0
                  Ook het antenne probleem wordt daar even gecontroleerd )
                  Last edited by Franciskine; 21 juli 2010, 14:50.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik vermoed dat dit een vrij recent uitgekomen nederlandstalige review is : http://www.youtube.com/watch?v=IBzW_B4kXh0
                    Ook het antenne probleem wordt daar even gecontroleerd )
                    Oei, geen antenneprobleem te bespeuren hier, dat gaan er hier een paar spijtig vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Oei, geen antenneprobleem te bespeuren hier, dat gaan er hier een paar spijtig vinden
                      Hahaha Wimpy.
                      Het duurt niet lang he

De linkshandige gebruikers zullen wellicht minder problemen hebben bij een toestel
                      dat niet zo goed zou werken.
                      Omdat die automatisch het toestel in hun rechterhand houden zodat ze het kunnen
                      bedienen met de linkerhand.
                      Ik vermoed dat deze presentator ook linkshandig is omdat hij de iPhone bediend
                      met zijn linkerhand.
                      Toch een goed punt dat Apple rekening houdt met minderheden

Verder is het heel normaal dat een rechtshandige het toestel in zijn linker hand vasthoudt
                      en de bediening doet met de rechterhand.

Ik heb hier even een kleine test gedaan met mijn pda die iets groter is dan een iPhone.
                      En ik kan dus met het toestel in mijn rechterhand het volledige scherm bestrijken
                      met de rechter duim
                      Bij het opmaken van een sms gebruikt men beide duimen....
                      Heb ik toch al dikwijls gezien op de bus als ik de jeugd bezig zie met hun gsm.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik ben volledig rechtshandig, schrijven, voetballen, eten, tafeltennis enz.... Maar de iPhone hou ik in mijn rechterhand vast en typ ik links, net zoals ik dat doe met de iPad.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Bij het opmaken van een sms gebruikt men beide duimen....
                          Heb ik toch al dikwijls gezien op de bus als ik de jeugd bezig zie met hun gsm.
                          Daar horen wij toch al een tijdje niet meer bij, Theo.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Daar horen wij toch al een tijdje niet meer bij, Theo.
                            Dat klopt ja.
                            Maar ik benijd de jeugd niet, die gaat het moeilijker krijgen dan wij het ooit hadden.
                            Last edited by theokus; 23 juli 2010, 03:52.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

UPDATE
                              De iPhone 4 krijgt een update die de problemen met het scherm moet oplossen.
                              De nabijheidssensor detecteert immers niet altijd goed wanneer mensen de telefoon aan hun oor houden,
                              waardoor het aanraakscherm niet wordt uitgeschakeld.

Probleem
                              Daardoor worden gesprekken afgebroken, gaat de telefoon op mute,
                              stuurt hij een leeg mailtje of belt hij zelfs iemand anders.
                              Wanneer je het toestel niet meer bij je oor houdt,
                              moet de sensor het scherm opnieuw inschakelen zodat je het gesprek kan beëindigen
                              via de rode knop of eventueel cijfers kan indrukken om een code in te geven.

Zie ook iPhoneClub > klik

Volgens Steve Jobs gaat over een klein aantal toestellen.
                              bron: de Morgen
                              Last edited by theokus; 23 juli 2010, 04:22.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

UPDATE
                                De iPhone 4 krijgt een update die de problemen met het scherm moet oplossen.
                                De nabijheidssensor detecteert immers niet altijd goed wanneer mensen de telefoon aan hun oor houden,
                                waardoor het aanraakscherm niet wordt uitgeschakeld.

Probleem
                                Daardoor worden gesprekken afgebroken, gaat de telefoon op mute,
                                stuurt hij een leeg mailtje of belt hij zelfs iemand anders.
                                Wanneer je het toestel niet meer bij je oor houdt,
                                moet de sensor het scherm opnieuw inschakelen zodat je het gesprek kan beëindigen
                                via de rode knop of eventueel cijfers kan indrukken om een code in te geven.

Zie ook iPhoneClub > klik

Volgens Steve Jobs gaat over een klein aantal toestellen.
                                bron: de Morgen
                                Heb jij om 4.53 's morgens niets beters te doen dan oud nieuws oprakelen Theo ???

Comment

Working...
                                X