Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Wabber Bekijk bericht
    Ik ken ni zo veel van voetbal maar ik snap heel de heisa niet zo. Ik lees hier dat mensen zien dat witsel zich schrap zet om op dat been te schoppen, maar ik zie niets anders dan 2 voetballers die op hetzelfde balleke willen trappen. Is het echt zeker dat witsel express op dat been mikte?
    Ja hoor, je moet gewoon maar kijken naar de manier van het naar de bal gaan. Witsel gaat duidelijk met de voet naar beneden. Zo shot je niet op een bal, nooit.
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

    Comment


    • #77
      Re: Witsel krapuul!

      dien pool hadden ze al langer uit het Belgische voetbal moeten weren, wat gisteren gebeurd is liegt puur aan den voetbalbond dien niet durft optreden tegen zulks krapuul.

      een paar voorbeelden van zijn 'kunnen': http://www.youtube.com/watch?v=W9AUEOBZ9ss

      als je de beelden bekijkt valt het trouwens op dat indien witsel zijn poot daar niet gezet had we nu aan het praten waren over weer een zware fout van Wasyl, zo dien daar komt aangevlogen hebt ge meer dan den bal mee hoor
      Last edited by dengregg; 31 augustus 2009, 21:59.
      http://www.mimoza.be/

      Comment


      • #78
        Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
        dien pool hadden ze al langer uit het Belgische voetbal moeten weren, wat gisteren gebeurd is liegt puur aan den voetbalbond dien niet durft optreden tegen zulks krapuul.

        een paar voorbeelden van zijn 'kunnen': http://www.youtube.com/watch?v=W9AUEOBZ9ss

        als je de beelden bekijkt valt het trouwens op dat indien witsel zijn poot daar niet gezet had we nu aan het praten waren over weer een zware fout van Wasyl, zo dien daar komt aangevlogen hebt ge meer dan den bal mee hoor
        Brilleke opzetten makker. Wasil heeft DE BAL! Witsel was ruim 30cm te laat...

        Wasil is een beenharde verdediger, die genoeg over-the-edge contacten heeft gemaakt, en zeker al eens geschorst had moeten worden. Maar hij heeft nooit iemand in't ziekenhuis doen belanden.
        Voetbal is geen vogelpik he, contact mag, moet je tegen kunnen. maar dit is onvergelijkbaar, altijd dat gezever van die ellebogen erbij halen, tsss.

        Allez, ben benieuwd of de voetbalbond morgen gaat durfen optreden tegen zulks krapuul!
        it's now or never!
        Vriendelijke groeten, Sven
        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

        Comment


        • #79
          Re: Witsel krapuul!

          hetgeen witsel gedaan heeft is jammergenoeg geen uitzondering in het voetbal, hij heeft nu gewoon den tegenslag dat er een zware kwetsuur uit voort komt.
          http://www.mimoza.be/

          Comment


          • #80
            Re: Witsel krapuul!

            Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
            Brilleke opzetten makker. Wasil heeft DE BAL! Witsel was ruim 30cm te laat...

            Wasil is een beenharde verdediger, die genoeg over-the-edge contacten heeft gemaakt, en zeker al eens geschorst had moeten worden. Maar hij heeft nooit iemand in't ziekenhuis doen belanden.
            Voetbal is geen vogelpik he, contact mag, moet je tegen kunnen. maar dit is onvergelijkbaar, altijd dat gezever van die ellebogen erbij halen, tsss.

            Allez, ben benieuwd of de voetbalbond morgen gaat durfen optreden tegen zulks krapuul!
            it's now or never!
            Inderdaad...
            Wasyl is zelf een smeerlap en ik vind het een gore kl**tzak op het veld om eerlijk te zijn, maar dat doet niks af Witsel zijn actie gewoon degoutant is.
            Als dit hun definitie van voetbal is dan mag heel die rotploeg de Jupiler Pro League verlaten en die hypocriete trainer al zeker.
            Hij (Bölönie) was vorig jaar de eerste om Sonck (terecht) aan de schandpaal te nagelen, maar nu reageert hij plots tegenovergesteld.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #81
              Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
              dien pool hadden ze al langer uit het Belgische voetbal moeten weren, wat gisteren gebeurd is liegt puur aan den voetbalbond dien niet durft optreden tegen zulks krapuul.

              een paar voorbeelden van zijn 'kunnen': http://www.youtube.com/watch?v=W9AUEOBZ9ss

              als je de beelden bekijkt valt het trouwens op dat indien witsel zijn poot daar niet gezet had we nu aan het praten waren over weer een zware fout van Wasyl, zo dien daar komt aangevlogen hebt ge meer dan den bal mee hoor
              Leek me voor een keer een perfect normale tackle van Wasyl hoor, Witsel staat dan nog ver van de bal.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #82
                Re: Witsel krapuul!

                Voor mij dat professioneel voetbal: allemaal een stelletje opgefokte kwibussen dat verdient hopen geld met shenen stampen waar een harde werker alleen maar van kan dromen!


                Big bussines daar draait het om in de voetbal en de money maakt de sport kapot.

                Shenen stampen, elleboog stoten, spugen, bah wat een achterlijke debielen!
                En wie denkt ge dat de grootse crapuul is, aja die mannen die de touwtjes van die poppenkast in handen hebben.
                Ja cafévoetbal dat kan ik nog net apprecieren.

                Maar ja ieder zijn ding, dus veel plezier ermee, ik heb er geen compassie mee.
                Last edited by sensor; 31 augustus 2009, 22:54.
                Groeten Sensor

                Comment


                • #83
                  Re: Witsel krapuul!

                  Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                  Voor mij dat professioneel voetbal: allemaal een stelletje opgefokte kwibussen dat verdient hopen geld met shenen stampen waar een harde werker alleen maar van kan dromen!


                  Big bussines daar draait het om in de voetbal en de money maakt de sport kapot.

                  Shenen stampen, elleboog stoten, spugen, bah wat een achterlijke debielen!
                  Ja cafévoetbal dat kan ik nog net apprecieren.

                  Maar ja ieder zijn ding, dus veel plezier ermee, ik heb er geen compassie mee.
                  't Is niet alleen bij voetbal dat het geld op de eerste plaats komt!.
                  (Bij café voetbal schoppen ze elkaar ook tegen de sChenen hoor!
                  't blijft een gemene tackle. Levenslang schorsen. Punt. Mijn edacht.

                  Comment


                  • #84
                    Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                    't Is niet alleen bij voetbal dat het geld op de eerste plaats komt!.
                    (Bij café voetbal schoppen ze elkaar ook tegen de sChenen hoor!
                    't blijft een gemene tackle. Levenslang schorsen. Punt. Mijn edacht.

                    ok maar voor een arbeidersloontje zou ik me nu ook niet uit de naad zwoegen, en punt twee onderbenen kapot shoppen gebeurt door opgefokte moordmachines, een cafévoetballer zie ik dat niet direct doen.,die spelen tenminste nog voor hun plezier.
                    Last edited by sensor; 31 augustus 2009, 23:05.
                    Groeten Sensor

                    Comment


                    • #85
                      Re: Witsel krapuul!

                      Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                      en punt twee onderbenen kapot shoppen gebeurt door
                      Elements? CS3? CS4?

                      Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #86
                        Re: Witsel krapuul!

                        Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                        Voor mij dat professioneel voetbal: allemaal een stelletje opgefokte kwibussen dat verdient hopen geld met shenen stampen waar een harde werker alleen maar van kan dromen!

                        Big bussines daar draait het om in de voetbal en de money maakt de sport kapot.

                        Shenen stampen, elleboog stoten, spugen, bah wat een achterlijke debielen!
                        En wie denkt ge dat de grootse crapuul is, aja die mannen die de touwtjes van die poppenkast in handen hebben.
                        Ja cafévoetbal dat kan ik nog net apprecieren.

                        Maar ja ieder zijn ding, dus veel plezier ermee, ik heb er geen compassie mee.
                        Het is toch zo typisch Belgisch.
                        Schipperen, de kerk in het midden laten, er is géén zwart-wit maar wel grijs of
                        "het leven gaat voort".
                        Alles wordt kapot genuanceerd.
                        Ik krijg daar het "Antwerps vliegend schijt" van.
                        Dit brengt totaal géén oplossingen maar alles blijft zoals het was en binnen veertien
                        dagen is iedereen alles vergeten.
                        Je leest en voelt het ook aan de reacties in dit topic: kleine schorsing tot iets grotere
                        schorsing, wel opzet of geen opzet.
                        Men zou iedere speler van een microfoon (-tje) moeten voorzien tijdens de wedstrijd,
                        je zou wat te horen krijgen denk ik.

                        Zidan geeft een tegenspeler een kopstoot en de wereld staat op zijn kop.
                        Het wordt ook meteen wereldnieuws.
                        Hierbij kom ik graag terug op hetgeen je lijkt te bedoelen: het eigenbelang van bonden
                        en andere belanghebbenden.
                        Of een belediging van deze sport die zij besturen....
                        Van die kopstoot zelf heeft niemand wakker gelegen.
                        Wat is er vanaf toen tot nu verbeterd? Niks.

                        Een "tackle langs achter" zou zwaar bestraft worden.
                        Wat is daar nog van over gebleven?
                        Alleen het soort van fouten is toegenomen.
                        De NOS zendt nu elke week in hun Studio Sport de "Elleboog van de week" uit.

                        Kleine anekdote?
                        Tijdens een match word ik gepasseerd door een speler.
                        Hij trapt de bal in een boog links van mij, terwijl hij rechts langs mij heen spurt
                        en de bal voor mij weer opvangt.
                        Ik had deze speler in de gaten en niet de bal.
                        Dat vond ik op dat moment "goed gevonden" van die gast.
                        (was ne zekere Craeghs, kleine en goede voetballer)
                        Na de match heb ik hem hierover aangesproken en hem gewoon gezegd dat dit
                        een knap manoeuvre van hem was.
                        Ik voelde me niet gepakt.
                        Tegenwoordig zou men hem als revanche de benen van onder zijn lijf stampen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #87
                          Re: Witsel krapuul!

                          Eigenlijk zou voetbal verboden moeten worden ... het is gevaarlijk, zoals quads.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #88
                            Re: Witsel krapuul!

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Eigenlijk zou voetbal verboden moeten worden ... het is gevaarlijk, zoals quads.
                            Mij zou je alvast niet horen klagen.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Witsel krapuul!

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                              Kleine anekdote?
                              Tijdens een match word ik gepasseerd door een speler.
                              Hij trapt de bal in een boog links van mij, terwijl hij rechts langs mij heen spurt
                              en de bal voor mij weer opvangt.
                              Ik had deze speler in de gaten en niet de bal.
                              Dat vond ik op dat moment "goed gevonden" van die gast.
                              (was ne zekere Craeghs, kleine en goede voetballer)
                              Na de match heb ik hem hierover aangesproken en hem gewoon gezegd dat dit
                              een knap manoeuvre van hem was.
                              Ik voelde me niet gepakt.
                              Tegenwoordig zou men hem als revanche de benen van onder zijn lijf stampen.
                              Ah da waarde gij?

                              Comment


                              • #90
                                Re: Witsel krapuul!

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Eigenlijk zou voetbal verboden moeten worden ... het is gevaarlijk, zoals quads.
                                Onveilig ? je bedoelt vermoedelijk HEEL veilig. Is hier op de gemeente één van die uitzonderlijke momenten dat je blindelings de straat kan oversteken...

                                Hoe meer van die rommel op TV, hoe rustiger het hier in de straat, omgeving wordt en eindelijk kan ik de vogelkeshoren fluiten

                                En de dag na de feiten is het dan even rustig want dan zitten ze allemaal gefustreerd te mekekren op het internet dat het schande is dat ze verloren hebben, dat het de fout is van een andere en ...
                                EN iedereen blijft maar zagen en zeggen dat het anders kan en moet maar uiteindelijk verandert er niets (waar heb ik dat nog gezien, gehoord)
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X