Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Verkeerd begrepen hoor, als alles normaal zou verlopen zou Waselewski in maart terug kunnen beginnen trainer zegt die Poolse dokter.
    Vraag is alleen, heeft hij medisch dossier al in handen gekregen?
    Ik vraag mij af hoe diep Marcin in de mentale put zal zitten binnen enkele maanden.
    Hier zie je de foto's van de breuk. Toch even slikken en als die in maart terug aan het trainen is? Stond wel geen jaartal bij.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Hier zie je de foto's van de breuk. Toch even slikken en als die in maart terug aan het trainen is? Stond wel geen jaartal bij.

      Mvg.
      Robert
      Dat Witsel die maar boven zijn bed hangt.

      Bij deze breuken zal een degelijke fixatie nodig zijn (plaatjes en bouten).
      Dat kuitbeen ziet er maar "vies" uit.
      Last edited by theokus; 3 september 2009, 22:13.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Hier zie je de foto's van de breuk. Toch even slikken en als die in maart terug aan het trainen is? Stond wel geen jaartal bij.

        Mvg.
        Robert
        Dat ziet er zeker heel erg uit Robert.
        Nu is het ook geweten dat die dokter helemaal geen uitspraak heeft gedaan, toch volgens Beenhakker.(TXT op VRT)

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Dat Witsel die maar boven zijn bed hangt.
        Tja, dan kan hij er nog mee stoeffen bij z'n vriendin(nen).
        Wereldwijd een schorsing van één jaar zou hij moeten krijgen!
        Dan kan hij eens rustig nadenken over wat hij eigenlijk heeft aangericht.
        Maar tien weken + 1 bekermatch is belachelijk weining.
        Ik was in een vorig draadje boos omdat Waselewski geen schorsing kreeg voor zijn elleboog stoten op KV Kortrijk, maar daarom wenste ik hem dit niet toe, zeker niet.

        Het wordt hoog tijd dat de bond iedere overtreding die de scheidsrechter niet gezien heeft ook bestraft. Die Engelse speler deed een schwalbe wat een penalty voor gevolg had. Op de TV beelden kon je dat achteraf goed zien.
        Die is twee CL wedstrijden geschorst.
        En zoals je al zei, een tackle langs achter moet ook rood zijn, maar wie trekt daar een kaart voor als de speler na twee minuten weer vrolijk rondloopt?

        De gevaarlijkste tackles zijn deze met de voet of beide voeten vooruit. En die zijn wel degelijk bedoeld om de tegenstander te kwetsen.
        Ik hoop dat iedereen lessen trekt uit het voorval van zondag, niet alleen de spelers maar ook de trainers, bestuurslui en scheidsrechters. En ik noem er nog graag de pers bij die zo handig zijn om voor de wedstrijd iedereen op te hitsen.

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Bij deze breuken zal een degelijke fixatie nodig zijn (plaatjes en bouten).
        Dat kuitbeen ziet er maar "vies" uit.
        Hopelijk komen er geen complicaties bij.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Re: Witsel krapuul!

          Ik had graag dat iemand me eens kon uitleggen hoe twee, snel bewegende mensen met opzet, elkaar te lijf gaan en waarbij één van beide de superhersens heeft om extra het been van zijn tegenstrever te willen raken. Daarbij moet hij nog een extra snelle reflex hebben om de reactie van zijn opponent te analyseren en expliciet zijn brein bijsturen zodat die dubbele fractuur zou kunnen gebeuren.
          Mensen overdrijven snel. Als ik de videobeelden bekijk dan zie ik twee spelers die in de actie van het moment de bal willen raken. Een samenloop van omstandigheden maakt dat het ts beide tot een treffen komt. Hoe snel werken onze hersencellen en hoe in 's hemelsnaam kan daarbij nog extra kwaad opzet ingerekend worden?
          Als ik iemands been wil breken dan ga ik dat zeker niet doen in de aanwezigheid van een allesziende camera en voor de ogen van duizenden getuigen.
          Denken jullie nu echt serieus dat het doel was om iemand gebrekkelijk te maken?
          Iedere activiteit heeft zijn inherente risico's en sport is daarbij geen uitzondering.
          Ik vind dat de media, in hun zucht naar sensatie, de hele zaak enorm opkloppen. De echte boosdoeners zijn niet de spelers maar wel de "voetbalkijkendehooligangmeute" die in fanatieke opwellingen tot excessen overgaat.
          Natuurlijk is hier het slachtoffer een Anderlechtspeler en die club is het troetelkindje in de voetbalmiddens. Mss kan men in de toekomst voetbal blootvoets laten spelen, maar dan zullen we op de voetbalvelden wellicht nog enkel negroïde spelers aan het wek zien.

          Henri

          P.S. extra vraagje: mogen medische gegevens hier zomaar gepubliceerd worden?
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • Re: Witsel krapuul!



            Was en is ook mijn gedacht. Was het nu een speler geweest van derde rang en één die minder geld kost en éé die minder als een god werd/wordt aanbeden, zou de beoordeling er wel anders uit gezien hebben.

            Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
            Ik had graag dat iemand me eens kon uitleggen hoe twee, snel bewegende mensen met opzet, elkaar te lijf gaan en waarbij één van beide de superhersens heeft om extra het been van zijn tegenstrever te willen raken. Daarbij moet hij nog een extra snelle reflex hebben om de reactie van zijn opponent te analyseren en expliciet zijn brein bijsturen zodat die dubbele fractuur zou kunnen gebeuren.
            Mensen overdrijven snel. Als ik de videobeelden bekijk dan zie ik twee spelers die in de actie van het moment de bal willen raken. Een samenloop van omstandigheden maakt dat het ts beide tot een treffen komt. Hoe snel werken onze hersencellen en hoe in 's hemelsnaam kan daarbij nog extra kwaad opzet ingerekend worden?
            Als ik iemands been wil breken dan ga ik dat zeker niet doen in de aanwezigheid van een allesziende camera en voor de ogen van duizenden getuigen.
            Denken jullie nu echt serieus dat het doel was om iemand gebrekkelijk te maken?
            Iedere activiteit heeft zijn inherente risico's en sport is daarbij geen uitzondering.
            Ik vind dat de media, in hun zucht naar sensatie, de hele zaak enorm opkloppen. De echte boosdoeners zijn niet de spelers maar wel de "voetbalkijkendehooligangmeute" die in fanatieke opwellingen tot excessen overgaat.
            Natuurlijk is hier het slachtoffer een Anderlechtspeler en die club is het troetelkindje in de voetbalmiddens. Mss kan men in de toekomst voetbal blootvoets laten spelen, maar dan zullen we op de voetbalvelden wellicht nog enkel negroïde spelers aan het wek zien.

            Henri

            P.S. extra vraagje: mogen medische gegevens hier zomaar gepubliceerd worden?
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Ik had graag dat iemand me eens kon uitleggen hoe twee, snel bewegende mensen met opzet, elkaar te lijf gaan en waarbij één van beide de superhersens heeft om extra het been van zijn tegenstrever te willen raken. Daarbij moet hij nog een extra snelle reflex hebben om de reactie van zijn opponent te analyseren en expliciet zijn brein bijsturen zodat die dubbele fractuur zou kunnen gebeuren.
              Mensen overdrijven snel. Als ik de videobeelden bekijk dan zie ik twee spelers die in de actie van het moment de bal willen raken. Een samenloop van omstandigheden maakt dat het ts beide tot een treffen komt. Hoe snel werken onze hersencellen en hoe in 's hemelsnaam kan daarbij nog extra kwaad opzet ingerekend worden?
              Als ik iemands been wil breken dan ga ik dat zeker niet doen in de aanwezigheid van een allesziende camera en voor de ogen van duizenden getuigen.
              Denken jullie nu echt serieus dat het doel was om iemand gebrekkelijk te maken?
              Iedere activiteit heeft zijn inherente risico's en sport is daarbij geen uitzondering.
              Ik vind dat de media, in hun zucht naar sensatie, de hele zaak enorm opkloppen. De echte boosdoeners zijn niet de spelers maar wel de "voetbalkijkendehooligangmeute" die in fanatieke opwellingen tot excessen overgaat.
              Natuurlijk is hier het slachtoffer een Anderlechtspeler en die club is het troetelkindje in de voetbalmiddens. Mss kan men in de toekomst voetbal blootvoets laten spelen, maar dan zullen we op de voetbalvelden wellicht nog enkel negroïde spelers aan het wek zien.

              Henri

              P.S. extra vraagje: mogen medische gegevens hier zomaar gepubliceerd worden?
              Wat is hier Henri?
              Ze staan in de krant, toegankelijk voor iedereen.
              Hoe is de krant aan die X-foto's geraakt?
              Als je dit alles ongepast vindt dan zou ik eerst kijken naar de "gever", degene die deze
              foto's aan de krant heeft bezorgd.
              De foto's hebben geen nieuwswaarde, ze dienen meer om het gebeuren te rekken.

              Henri, ik zoek geen extra kwaad opzet, gewoon kwaad is al voldoende
              Voor alles bestaan er tweezijdige verklaringen: pro en contra.
              Dit wordt wel met opzet zo gedaan omdat dit twijfel zaait.
              Recht toe, recht aan wordt zo vermeden en alles wordt "grijs".
              En als men twijfelt dan speelt de onzekerheid.
              Men weet het niet meer...., met de kans dat men alles
              laat betijen en zodoende zal er ook niets veranderen.

              Iedereen zou dit twee keren moeten lezen:
              De affaire Witsel-Wasilewski kreeg de voorbije dagen onwaarschijnlijk veel aandacht. Als opener van talloze nieuwsbulletins en kranten oversteeg de roekeloze actie van de Gouden Schoen duidelijk de (voetbal)sport. Jammer dat de voetbalwereld zelf de tackle niet lijkt te overstijgen voor een essentieel debat over haar rol.


              "Het voetbal is immers een vieze sport geworden,
              in alle betekenissen van dat woord, op alle niveaus,
              op het terrein, naast het terrein, tot in de bestuurskamers.
              Dat voetbal business is, is geen schande.
              Dat het vaak enkel nog business is, is geen goede zaak.
              Winnen overheerst alles. Winnen tot elke prijs.
              Dat levert geniepig voetbal op met enerverend getrek en geduw, listige schwalbes,
              vies gespuw, gevaarlijke acties van doelmannen,
              achterbakse opmerkingen aan concurrenten,
              smerige overtredingen en irritant opjutten van supporters. Fair play is een term die enz; enz;"

              Knap geschreven en goed verwoord.
              Kon wel van mij zijn

              Nog een laatste vaststelling.
              Hoe slechter (technisch, weinig talent) de spelers zijn hoe erger hun fouten.
              Voor mij geldt dit voor 80 à 90% van de Belgische spelers.
              Witsel of Dufour zijn geen slechte spelers en horen er in feite niet bij.
              Last edited by theokus; 4 september 2009, 06:57.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Witsel krapuul!

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Ik had graag dat iemand me eens kon uitleggen hoe twee, snel bewegende mensen met opzet, elkaar te lijf gaan en waarbij één van beide de superhersens heeft om extra het been van zijn tegenstrever te willen raken. Daarbij moet hij nog een extra snelle reflex hebben om de reactie van zijn opponent te analyseren en expliciet zijn brein bijsturen zodat die dubbele fractuur zou kunnen gebeuren.
                Mensen overdrijven snel. Als ik de videobeelden bekijk dan zie ik twee spelers die in de actie van het moment de bal willen raken. Een samenloop van omstandigheden maakt dat het ts beide tot een treffen komt. Hoe snel werken onze hersencellen en hoe in 's hemelsnaam kan daarbij nog extra kwaad opzet ingerekend worden?
                Als ik iemands been wil breken dan ga ik dat zeker niet doen in de aanwezigheid van een allesziende camera en voor de ogen van duizenden getuigen.
                Denken jullie nu echt serieus dat het doel was om iemand gebrekkelijk te maken?
                Iedere activiteit heeft zijn inherente risico's en sport is daarbij geen uitzondering.
                Ik vind dat de media, in hun zucht naar sensatie, de hele zaak enorm opkloppen. De echte boosdoeners zijn niet de spelers maar wel de "voetbalkijkendehooligangmeute" die in fanatieke opwellingen tot excessen overgaat.
                Natuurlijk is hier het slachtoffer een Anderlechtspeler en die club is het troetelkindje in de voetbalmiddens. Mss kan men in de toekomst voetbal blootvoets laten spelen, maar dan zullen we op de voetbalvelden wellicht nog enkel negroïde spelers aan het wek zien.

                Henri

                P.S. extra vraagje: mogen medische gegevens hier zomaar gepubliceerd worden?
                Natuurlijk is er veel sensatie en manipulatie bij, maar onderschat die spelers ook niet.
                Het zijn geen doetjes en ondanks dat je twijfel kan ik je verzekeren dat ze echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Je kan iemand zo trainen en opjutten dat hij alle veiligheidsreflexen bewust achterwege laat, natuurlijk is er een verschil tussen ergens bewust naar toe bewegen in de gedachte iemand te kwetsen en gewoon een aktie te starten en bewust geen rekening houden met de mogelijke gevolgen. Beginnen springen naar een tegenstrever die zeker op de grond ligt met beide voeten in de lucht en vooruit is niet bepaald een teken dat je voorzichtig bent. Er is duidelijk een verschil tussen een bewuste actie om iets te doen en een actie waar je bewust (en daarvoor hoef je echt geen geniaal of snel brein te hebben) geen rekening wil houden met de gevolgen.
                Als je de argumenten van de bond leest gaat het ook vooral in deze richting.
                Onderschat ook de kracht niet van de gefrustreerde speler waar het niet draait zoals hij het zelf zou willen. Jouw vraag slaat op mensen die bewust nadenken over hun daden. Wat we hier te zien kregen (en niet enkel tijdens de bewuste fase) was eerder een van reflexen van opgekropte frustraties en misplaats superioriteitsgevoel, zeker geen respect voor de tegenstander. In heel deze affaire heb ik 1 lichtpuntje gezien, de reactie van Jovanovic.

                Comment


                • Re: Witsel krapuul!

                  Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                  Natuurlijk is er veel sensatie en manipulatie bij, maar onderschat die spelers ook niet.
                  Het zijn geen doetjes en ondanks dat je twijfel kan ik je verzekeren dat ze echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Je kan iemand zo trainen en opjutten dat hij alle veiligheidsreflexen bewust achterwege laat, natuurlijk is er een verschil tussen ergens bewust naar toe bewegen in de gedachte iemand te kwetsen en gewoon een aktie te starten en bewust geen rekening houden met de mogelijke gevolgen. Beginnen springen naar een tegenstrever die zeker op de grond ligt met beide voeten in de lucht en vooruit is niet bepaald een teken dat je voorzichtig bent. Er is duidelijk een verschil tussen een bewuste actie om iets te doen en een actie waar je bewust (en daarvoor hoef je echt geen geniaal of snel brein te hebben) geen rekening wil houden met de gevolgen.
                  Als je de argumenten van de bond leest gaat het ook vooral in deze richting.
                  Onderschat ook de kracht niet van de gefrustreerde speler waar het niet draait zoals hij het zelf zou willen. Jouw vraag slaat op mensen die bewust nadenken over hun daden. Wat we hier te zien kregen (en niet enkel tijdens de bewuste fase) was eerder een van reflexen van opgekropte frustraties en misplaats superioriteitsgevoel, zeker geen respect voor de tegenstander. In heel deze affaire heb ik 1 lichtpuntje gezien, de reactie van Jovanovic.
                  Interessant Kris
                  Daar hebben er veel last van....

                  Herinner jij je nog de dag dat men deze omschrijving uitvond:
                  "Een professionele fout".
                  Valt zo'n fout dan goed te praten? Omdat ze "professioneel" is??

                  Herinner jij je nog de manier waarop Pfaff dikwijls te werk ging: maaien met zijn benen,
                  beide voeten vooruit enz. enz.

                  Herinner jij je nog de uitspraak van Stijnen i.v.m. de match tegen Portugal?
                  Die manier van denken zit er in gebakken en zo wordt er ook gehandeld op het terrein.

                  Rinus Michiels zie ooit dat voetbal oorlog is.
                  Er is hier wel een kleine nuance: Rinus had geen oorlog nodig, hij had
                  de betere spelers van Europa.
                  Last edited by theokus; 4 september 2009, 07:21.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Ik had graag dat iemand me eens kon uitleggen hoe twee, snel bewegende mensen met opzet, elkaar te lijf gaan en waarbij één van beide de superhersens heeft om extra het been van zijn tegenstrever te willen raken. Daarbij moet hij nog een extra snelle reflex hebben om de reactie van zijn opponent te analyseren en expliciet zijn brein bijsturen zodat die dubbele fractuur zou kunnen gebeuren.
                    Mensen overdrijven snel. Als ik de videobeelden bekijk dan zie ik twee spelers die in de actie van het moment de bal willen raken. Een samenloop van omstandigheden maakt dat het ts beide tot een treffen komt. Hoe snel werken onze hersencellen en hoe in 's hemelsnaam kan daarbij nog extra kwaad opzet ingerekend worden?
                    Als ik iemands been wil breken dan ga ik dat zeker niet doen in de aanwezigheid van een allesziende camera en voor de ogen van duizenden getuigen.
                    Denken jullie nu echt serieus dat het doel was om iemand gebrekkelijk te maken?
                    Iedere activiteit heeft zijn inherente risico's en sport is daarbij geen uitzondering.
                    Ik vind dat de media, in hun zucht naar sensatie, de hele zaak enorm opkloppen. De echte boosdoeners zijn niet de spelers maar wel de "voetbalkijkendehooligangmeute" die in fanatieke opwellingen tot excessen overgaat.
                    Natuurlijk is hier het slachtoffer een Anderlechtspeler en die club is het troetelkindje in de voetbalmiddens. Mss kan men in de toekomst voetbal blootvoets laten spelen, maar dan zullen we op de voetbalvelden wellicht nog enkel negroïde spelers aan het wek zien.

                    Henri

                    P.S. extra vraagje: mogen medische gegevens hier zomaar gepubliceerd worden?
                    Als die gasten ne pas kunnen geven over een afstand van 30 meter, lijkt het mij een koud kunstje iemand zijn been te raken over pakweg een metertje. Kijk elke week maar eens naar de beelden , er wordt er altijd wel minstens eentje geraakt op voet of enkels en dat in elke wedstrijd, dus zo moeilijk zal het wel niet zijn hé .
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                    Comment


                    • Re: Witsel krapuul!

                      Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                      Als die gasten ne pas kunnen geven over een afstand van 30 meter, lijkt het mij een koud kunstje iemand zijn been te raken over pakweg een metertje. Kijk elke week maar eens naar de beelden , er wordt er altijd wel minstens eentje geraakt op voet of enkels en dat in elke wedstrijd, dus zo moeilijk zal het wel niet zijn hé .
                      Sorry erwin maar dat zie ik ook weinig op onze voetbalvelden.

                      Denk ook aan die metalen stuts...dikke nest jong.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Witsel krapuul!

                        Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                        Als die gasten ne pas kunnen geven over een afstand van 30 meter, lijkt het mij een koud kunstje iemand zijn been te raken over pakweg een metertje. Kijk elke week maar eens naar de beelden , er wordt er altijd wel minstens eentje geraakt op voet of enkels en dat in elke wedstrijd, dus zo moeilijk zal het wel niet zijn hé .
                        Ik zie hier in België weinig spelers die een goede pas kunnen zetten, maar iemand "verkeerd" tackelen kunnen ze als de beste. Gewoon gebrek aan techniek hebben ze en dat moeten ze dan compenseren met "inzet."

                        Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Witsel krapuul!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Ik zie hier in België weinig spelers die een goede pas kunnen zetten, maar iemand "verkeerd" tackelen kunnen ze als de beste. Gewoon gebrek aan techniek hebben ze en dat moeten ze dan compenseren met "inzet."

                          Mvg.
                          Robert
                          Voilà, kort en bondig uitgelegd
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Witsel krapuul!

                            Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
                            Heb de beelden meermaals bekeken en herbekeken...
                            Kan me niet van de indruk ontdoen dat het de bedoeling van Witsel was de bal te blokkeren maar dat hij een fractie van een seconde te laat kwam...

                            Peter
                            als je bedenkt dat bot een pak sterker is dan gewapend beton (volgens mijn biologieleraar vroeger) moet de kracht die hij zette enorm geweest zijn. Tenzij hij de bedoeling had de bal niet enkel te stoppen, maar ook een meter de aarde in te stampen, kan hier geen enkele sprake zijn van een ongeluk.
                            The Knight That Says Ni...kon

                            Comment


                            • Re: Witsel krapuul!

                              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                              als je bedenkt dat bot een pak sterker is dan gewapend beton (volgens mijn biologieleraar vroeger) moet de kracht die hij zette enorm geweest zijn. Tenzij hij de bedoeling had de bal niet enkel te stoppen, maar ook een meter de aarde in te stampen, kan hier geen enkele sprake zijn van een ongeluk.
                              ... en die stuts zijn beitels.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Witsel krapuul!

                                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                                als je bedenkt dat bot een pak sterker is dan gewapend beton (volgens mijn biologieleraar vroeger) moet de kracht die hij zette enorm geweest zijn. Tenzij hij de bedoeling had de bal niet enkel te stoppen, maar ook een meter de aarde in te stampen, kan hier geen enkele sprake zijn van een ongeluk.
                                Ja en neen.

                                Wasyl shotte de bal weg, dus dat is een ferme hoop energie die richting Witsel gaat, Witsel komt af met zijn volle gewicht (hij was van de grond) en benen gestrekt.
                                Die energie moet ergens naar toe he.

                                En waarom Witsel hem raakt terwijl half België erop staat te kijken... tjah hij is blijkbaar niet echt slim he.

                                En hoe ze elkaar zo met opzet kunnen raken in volle actie? Simpel, als je met 2 gestrekte benen een tackle inzet op je tegenstander dan is de kans erg reëel dat je hem blesseert.


                                PS: Als Club supporter vind ik het positief dat club niet reageert, ze voetballen goed, halen resultaten en komen door het geruzie door Anderlecht en Standard, weer wat sympathieker over.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X