Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Mr Mojo Bekijk bericht
    zat gisteren in het stadion en het was ronduit schandalig. Niet alleen de doodstackle van witsel; maar de hele match! Echt anti-voetbal. Met Dufour op kop ... hoe laag kan je je gedragen. Ook de voetbalbond verdient een veeg uit de pan door deze onbekwame scheidsrechter aan te stellen voor zo'n match. Flagrante flaters.

    En voor Witsel hoop ik een zware straf; al ben ik er zeker van dat hij er redelijk "goedkoop" zal vanaf komen.

    btw: de uitdrukking "door merg en been gaan" weet ik nu van waar dit komt: mensen hebben Wasyl verschillende kamers verder horen krijsen van de pijn. Schijnt niet normaal ...
    Snap zelf ook niet waarom Nzolo deze match toegewezen kreeg, bleek al meerdere keren dat hij niet in staat is om zulke 'geladen' matchen goed te leiden.

    In België hebben we toch veel beter hoor. Zal wel positieve discriminatie zijn zeker?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #47
      Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door Mr Mojo Bekijk bericht
      al ben ik er zeker van dat hij er redelijk "goedkoop" zal vanaf komen.
      Wasilewsky heeft ook menige aanslgen gepleegd en gebaarde achteraf van niets...
      What goes around, comes around...
      Wat niet belet dat ik het absoluut niet ok vind...
      Voor mijn part hoeft het voetbal al een aantal jaren niet meer, keer op keer zie je smerige overtredingen met af en toe een dramatische afloop...
      De straf voor Witsel zal allicht niet te zwaar zijn... anders heb je geen "spektakel" meer...
      Vriendelijke groeten,

      Peter

      Comment


      • #48
        Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
        Wasilewsky heeft ook menige aanslgen gepleegd en gebaarde achteraf van niets...
        What goes around, comes around...
        Wat niet belet dat ik het absoluut niet ok vind...
        Voor mijn part hoeft het voetbal al een aantal jaren niet meer, keer op keer zie je smerige overtredingen met af en toe een dramatische afloop...
        De straf voor Witsel zal allicht niet te zwaar zijn... anders heb je geen "spektakel" meer...
        Vriendelijke groeten,

        Peter
        Het maakt niet uit of je vuile spelers hebt of gewone sportievelingen.Voetbal is en blijft nog steeds een oorlog van een hoop testosteron bommen die elkaar willen naar de nek stijgen en dat tenkoste van de sprotieviteit op en naast het veld..En ja de supporters zijn daar ook dikwijls de aanleiding van..anders bestond het voetbal niet..Kijk naar het dames voetbal..Nog geen 10 de van het aantal bezoekers maar wel steeds een soevereine sfeer tussen de dames die hun niet hoeven te bewijzen en waar veel minder geld is mee gemoeid...Overal in elke sport heb je wel een "oog om oog,tand om tand " mentaliteit maar elkaar beginnen te KILLEN....
        Nee morgen mogen ze dat voor mij afschaffen als de voetbalbond er niet aan doet..Maar we hebben het zelf zo ver laten komen en er is jammer genoeg geen weg meer terug....Geld,roem en een gouden "killer feet"
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #49
          Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Het maakt niet uit of je vuile spelers hebt of gewone sportievelingen.Voetbal is en blijft nog steeds een oorlog van een hoop testosteron bommen die elkaar willen naar de nek stijgen en dat tenkoste van de sprotieviteit op en naast het veld..En ja de supporters zijn daar ook dikwijls de aanleiding van..anders bestond het voetbal niet..Kijk naar het dames voetbal..Nog geen 10 de van het aantal bezoekers maar wel steeds een soevereine sfeer tussen de dames die hun niet hoeven te bewijzen en waar veel minder geld is mee gemoeid...Overal in elke sport heb je wel een "oog om oog,tand om tand " mentaliteit maar elkaar beginnen te KILLEN....
          Nee morgen mogen ze dat voor mij afschaffen als de voetbalbond er niet aan doet..Maar we hebben het zelf zo ver laten komen en er is jammer genoeg geen weg meer terug....Geld,roem en een gouden "killer feet"
          In een krant staat: "Dit is echt mijn stijl niet".
          Dat kan kloppen met wat hetgeen ik tot nu toe van deze speler zag.
          Misschien is gisteren de ware aard van hem boven gekomen.

          Soms hoor je ook andere "daders" zeggen: "Ik was niet mezelf".
          Dit hoor je steeds meer na de feiten maar de feiten zijn er dus....
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: Witsel krapuul!

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            In een krant staat: "Dit is echt mijn stijl niet".
            Dat kan kloppen met wat hetgeen ik tot nu toe van deze speler zag.
            Misschien is gisteren de ware aard van hem boven gekomen.

            Soms hoor je ook andere "daders" zeggen: "Ik was niet mezelf".
            Dit hoor je steeds meer na de feiten maar de feiten zijn er dus....
            Ja Theo we zijn soms allemaal niet ons zelf..Maar das geen excuus zenne..
            Die gastekes vergeten maar 1 ding..Dat ge door zo een daad een hele famielie miserie berokkend..En nog niet te spreken over zijn verdere leven met een dubbele breuk waarvan je been nooit meer het oude word.
            Vroeger liep Gerrets iemand omver dat die even buiten westen was zonder gebroken benen of zo...Ge mocht al blij zijn als ge den bal niet tegen uwe bol kreeg want dan waart ge ook even groggy. Maar daar deed ge niemend kwaad mee. Laat die mannen morgen eens gaan voetballen voor een loon van 3000 euro per maand...En een afbetaling van een lening en een heel kroost dat thuis zit te wachten op U?
            Awel dan zullen ze wel anders piepen..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #51
              Re: Witsel krapuul!

              Mijn visie op de zaak na het zien van die 'gerellige' beelden:

              Witsel wilde Wasyl eens goed tackelen omdat hij nog een rekening open staan had. Dat dit de gevolgen zouden zijn wist hij zelf niet. Maar dat is natuurlijk geen excuus en berouw komt na de zonde. Hopelijk komt het goed voor Wasyl en gaat die man ook iets doen aan zijn ellebogenwerk want dat was tevens een groot probleem.

              Wat Witsel betreft: die gaat deze tackle voor de rest van zijn leven meedragen, die heeft een stempel gekregen!

              Comment


              • #52
                Re: Witsel krapuul!

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Kijk naar het dames voetbal..Nog geen 10 de van het aantal bezoekers maar wel steeds een soevereine sfeer tussen de dames die hun niet hoeven te bewijzen en waar veel minder geld is mee gemoeid...

                ROFL, die dames kunnen er ook wel iets van hoor.. Spreek uit ervaring (nog scheids geweest en ook nog damesploegen gefloten).
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #53
                  Re: Witsel krapuul!

                  Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                  Mijn visie op de zaak na het zien van die 'gerellige' beelden:

                  Witsel wilde Wasyl eens goed tackelen omdat hij nog een rekening open staan had. Dat dit de gevolgen zouden zijn wist hij zelf niet. Maar dat is natuurlijk geen excuus en berouw komt na de zonde. Hopelijk komt het goed voor Wasyl en gaat die man ook iets doen aan zijn ellebogenwerk want dat was tevens een groot probleem.

                  Wat Witsel betreft: die gaat deze tackle voor de rest van zijn leven meedragen, die heeft een stempel gekregen!
                  Heb dit ook gehoord op tv Steven.
                  Witsel draagt nog een permanente voetafdruk op zijn rug van Wasilewski.
                  Ze slepen er van alles bij he.

                  Ik ben het niet eens met de commentaar van Frank Raes omdat die zei dat de
                  scheidsrechter er niets aan kon of kan veranderen.
                  Vroeger hadden we een heel ander slag van scheidsrechters.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #54
                    Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Heb dit ook gehoord op tv Steven.
                    Witsel draagt nog een permanente voetafdruk op zijn rug van Wasilewski.
                    Ze slepen er van alles bij he.

                    Ik ben het niet eens met de commentaar van Frank Raes omdat die zei dat de
                    scheidsrechter er niets aan kon of kan veranderen.
                    Vroeger hadden we een heel ander slag van scheidsrechters.
                    Tja, en dan noemen ze F. Raes een kenner. Aflezen van fiches en een computer uit het zicht van de camera lukt nog net. Dramatisch brilletje afzetten en achteroverleunen ook nog. Spelers / trainers / "kenners" terechtwijzen op hun leugens daarentegen
                    "Witsel draagt de littekens nog mee van een aanslag van Wasyl zo'n 4 jaar geleden ..."
                    Wasyl speelt sinds begin 2007 bij Anderlecht en Witsel maakte dat seizoen z'n debuut. 4 jaar geleden, my ass.

                    Anyway, wat gebeurd is is een regelrechte aanslag. Doelbewust en met de intentie "pijn te doen". Dat Witsel de gevolgen onderschat heeft wil ik nog geloven, al de rest is praat voor de vaak. Als je zelf voetbal gespeeld hebt wéét je gewoon dat dit gebeurd is met de intentie de man te spelen en niet de bal.
                    Ik vraag me af of het bestuur van Standaard zich publiekelijk gaat excuseren voor het geweld van de afgelopen incidenten. 3 spelers (drie !) spelers het ziekenhuis in voor zware lichamelijke letsels op 2 matchen ? Sponsor Base heeft het wèl begrepen. De mafiosi kliek van het rood-witte bestuur kijkt de andere kant op. Beschamend.

                    Hoe gaan de Rode Duivels zich gedragen als Witsel zich neervlijt in hun kleedkamer ? Als ze een beetje kl*ten aan hun lijf hebben negeren ze hem op training en spelen ze hem geen enkele bal meer toe. Aan "de Advocaat van de Duivel(s)" : laat dit heethoofd thuis en selecteer hem pas weer als hij voldoende blijk heeft gegeven van voldoende spijt èn pas nà het wederoptreden van Wasyl. Als teken naar de rest van het voetballersgilde kan dit volstaan.

                    Slu !

                    Tjerri

                    Comment


                    • #55
                      Re: Witsel krapuul!

                      midden maart vorig seizoen ook iets dergelijks gebeurd in 1ste klasse in frankrijk.
                      Kader Mangane van Rennes breekt daar het been van Jonathan Lacourt van Valenciennes.
                      Mangane is van midden maart tot einde competitie geschorst geweest.
                      www.loft6.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: Witsel krapuul!

                        De reactie van Bölöni gezien na de match? Ook niet erg netjes

                        Comment


                        • #57
                          Re: Witsel krapuul!

                          Ik begrijp niet goed waarom de scheidsrechter het hier weer gedaan heeft.

                          Nzolo is terecht niet de nummer één van België, maar als men deze affiche altijd aan De Bleeckere of Allaerts zou toewijzen, is het ook niet goed en zouden de mannen van net niet nummer één ook niets kunnen leren.

                          Nog vooraleer het duidelijk was hoe erg de kwetsuur wel was, heeft Nzolo in alle kalmte de rode kaart uit zijn achterzak genomen, in een situatie waarbij ieder verdere actie de potjes verder kon doen overkoken.

                          Ik weet echt niet wat hij beter had kunnen doen. De rode kaart is het enige wat een scheids hier had kunnen doen. En hij heeft dat perfect op de voorgeschreven wijze toegepast.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Witsel krapuul!

                            Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                            Ik begrijp niet goed waarom de scheidsrechter het hier weer gedaan heeft.

                            Nzolo is terecht niet de nummer één van België, maar als men deze affiche altijd aan De Bleeckere of Allaerts zou toewijzen, is het ook niet goed en zouden de mannen van net niet nummer één ook niets kunnen leren.

                            Nog vooraleer het duidelijk was hoe erg de kwetsuur wel was, heeft Nzolo in alle kalmte de rode kaart uit zijn achterzak genomen, in een situatie waarbij ieder verdere actie de potjes verder kon doen overkoken.

                            Ik weet echt niet wat hij beter had kunnen doen. De rode kaart is het enige wat een scheids hier had kunnen doen. En hij heeft dat perfect op de voorgeschreven wijze toegepast.
                            Exact. Het enige wat je hem zou kunnen verwijten is dat hij de wedstrijd niet heeft kapot gefloten. Nu weten wij allen dat dat misschien wel beter zou geweest zijn, maar achteraf is het toch o zo gemakkelijk.

                            Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #59
                              Re: Witsel krapuul!

                              Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                              Ik begrijp niet goed waarom de scheidsrechter het hier weer gedaan heeft.

                              Nzolo is terecht niet de nummer één van België, maar als men deze affiche altijd aan De Bleeckere of Allaerts zou toewijzen, is het ook niet goed en zouden de mannen van net niet nummer één ook niets kunnen leren.

                              Nog vooraleer het duidelijk was hoe erg de kwetsuur wel was, heeft Nzolo in alle kalmte de rode kaart uit zijn achterzak genomen, in een situatie waarbij ieder verdere actie de potjes verder kon doen overkoken.

                              Ik weet echt niet wat hij beter had kunnen doen. De rode kaart is het enige wat een scheids hier had kunnen doen. En hij heeft dat perfect op de voorgeschreven wijze toegepast.
                              Hm, dubbel...
                              Het is wel vreemd dat het bij matchen van Nzolo zo vaak uit de hand loopt. Kon mijns insziens misschien wat korter op de man fluiten. Niet leuk voor het voetbal, maar als de ploegen liever fouten maken dan voetballen, ..
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #60
                                Re: Witsel krapuul!

                                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                Ha .. had Wasil weeral veel te lange ellebogen? .. van mij mogen ze die bajesklant een aantal maanden schorsen wegen opzettelijke slagen en verwondingen + een stukje elleboogchirurgie misschien? .. .. niet dat die gasten van S nu bepaald koorknapen zijn ...
                                Maar ja .. als men niet kan voetallen hoe geraakt men dan zijn frustraties kwijt?
                                eerst even naar de beelden kijken vooraleer je van die belachelijke uitspraken doet...

                                Die kerel moet gewoon de rest van het seizoen geschorst worden.
                                With Canon, I can (or at least try)
                                Photastic.be ~ Passion for the picture
                                Nieuwe site

                                Comment

                                Working...
                                X