Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
    eerst even naar de beelden kijken vooraleer je van die belachelijke uitspraken doet...
    Heb de beelden meermaals bekeken en herbekeken...
    Kan me niet van de indruk ontdoen dat het de bedoeling van Witsel was de bal te blokkeren maar dat hij een fractie van een seconde te laat kwam...
    Of hij dit met opzet heeft gedaan... ik zou het niet weten, iemand met een beetje een geweten doet zoiets niet opzettelijk... lijkt mij
    Dit belet niet dat aan een dergelijke overtreding met ernstige gevolgen voor het slachtoffer een zware sanctie moet verbonden zijn...
    Naar mijn bescheiden mening hoort Wasylewski al lang niet meer op een voetbalveld thuis... lijkt me meer geschikt voor een gevechtssport...

    Peter

    Comment


    • #62
      Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
      Naar mijn bescheiden mening hoort Wasylewski al lang niet meer op een voetbalveld thuis... lijkt me meer geschikt voor een gevechtssport...
      naar mijn bescheiden mening is Wasylewski gewoon een beenharde verdediger die, toegegeven, soms ook wel over de schreef gaat. Maar zo iets verdient geen enkele voetballer...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #63
        Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
        Heb de beelden meermaals bekeken en herbekeken...
        Kan me niet van de indruk ontdoen dat het de bedoeling van Witsel was de bal te blokkeren maar dat hij een fractie van een seconde te laat kwam...
        Of hij dit met opzet heeft gedaan... ik zou het niet weten, iemand met een beetje een geweten doet zoiets niet opzettelijk... lijkt mij
        Dit belet niet dat aan een dergelijke overtreding met ernstige gevolgen voor het slachtoffer een zware sanctie moet verbonden zijn...
        Naar mijn bescheiden mening hoort Wasylewski al lang niet meer op een voetbalveld thuis... lijkt me meer geschikt voor een gevechtssport...

        Peter
        Hij gaat met zijn been gestrekt recht naar beneden... als hij zo op de bal stampt dan scheurt hij zijn gewrichtsbanden of breekt hij zelf zijn enkel.
        Ben er van overtuigd dat het puur opzet was, waarschijnlijk niet met de bedoeling hem zo hard te kwetsen.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #64
          Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Defour zijn tackle in de voorlaatste minuut hoort ook niet echt thuis op het plein hoor.

          Stelletje pseudovedetten die het te hoog in hun kop krijgen.
          ECHT wel! Was evenzeer rood!
          nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

          Comment


          • #65
            Re: Witsel krapuul!

            Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
            Ik begrijp niet goed waarom de scheidsrechter het hier weer gedaan heeft.

            Nzolo is terecht niet de nummer één van België, maar als men deze affiche altijd aan De Bleeckere of Allaerts zou toewijzen, is het ook niet goed en zouden de mannen van net niet nummer één ook niets kunnen leren.

            Nog vooraleer het duidelijk was hoe erg de kwetsuur wel was, heeft Nzolo in alle kalmte de rode kaart uit zijn achterzak genomen, in een situatie waarbij ieder verdere actie de potjes verder kon doen overkoken.

            Ik weet echt niet wat hij beter had kunnen doen. De rode kaart is het enige wat een scheids hier had kunnen doen. En hij heeft dat perfect op de voorgeschreven wijze toegepast.
            Ik heb zelf veertien jaar gefloten en weet potverdomme heel goed als twee zo'n opgeladen, en door allerlei strubbelingen bij de besturen, ploegen op het veld komen wat je mag verwachten.
            Wie heeft Nzolo zien lachen voor hij het veld opkwam? Niemand hé.
            Bewijst dat de man zeer goed wist wat er hem te wachten stond, hij was super geconcentreerd.
            Ik was niet op de wedstrijd en zelfs al was ik er, dan nog kunt ge als toeschouwer nooit de wedstrijd aanvoelen zoals een scheidsrechter die aanvoelt.
            Als ze niet willen spelen dan sta je daar machteloos tegen ook al trek je kaarten aan de lopende band.
            Die oorlog tussen de managers moet nu eens ophouden!
            De bond en de pro liga moet dat eens uitklaren tussen die twee.
            Ik zou voor geen geld de terug wedstrijd willen leiden.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #66
              Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
              Heb de beelden meermaals bekeken en herbekeken...
              Kan me niet van de indruk ontdoen dat het de bedoeling van Witsel was de bal te blokkeren maar dat hij een fractie van een seconde te laat kwam...
              Of hij dit met opzet heeft gedaan... ik zou het niet weten, iemand met een beetje een geweten doet zoiets niet opzettelijk... lijkt mij
              Dit belet niet dat aan een dergelijke overtreding met ernstige gevolgen voor het slachtoffer een zware sanctie moet verbonden zijn...
              Naar mijn bescheiden mening hoort Wasylewski al lang niet meer op een voetbalveld thuis... lijkt me meer geschikt voor een gevechtssport...

              Peter
              Bal blokkeren met een gestrekt been, studs naar beneden en in volle ren...I don't think so...
              D7000 en wat glas

              Comment


              • #67
                Re: Witsel krapuul!

                Hieronder nog een link naar de beelden. Witsel is wel degelijk in fout vind ik. Hij moet zien dat Wasyl naar de bal slide en i.p.v. zoals de meeste voetballers erover te springen of zelf neer te gaan ploft hij zijn voet plat neer op het scheenbeen van Wasyl.

                Comment


                • #68
                  Re: Witsel krapuul!

                  Sean Fagan once said:

                  "Football is a gentleman's game played by hooligans, and rugby is a hooligans' game played by gentlemen"
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #69
                    Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Racinger Bekijk bericht
                    Hieronder nog een link naar de beelden. Witsel is wel degelijk in fout vind ik. Hij moet zien dat Wasyl naar de bal slide en i.p.v. zoals de meeste voetballers erover te springen of zelf neer te gaan ploft hij zijn voet plat neer op het scheenbeen van Wasyl.

                    http://www.garagetv.be/video-galerij...e_beelden.aspx
                    Net voor de eerste keer de beelden gezien, het kan inderdaad niet goed gepraat worden en zelfs de gedachte dat hij de bal zou willen spelen hebben is te belachelijk voor woorden. Ik ben nu niet de grote voetbalkenner maar men zou eens moeten onderzoeken of dit strafrechterlijk kan vervolgd worden want dit was (on)opzettelijke slagen en verwondingen. Er gebeuren elk weekend op onze Vlaamse (en Waalse) velden blessures in alle voetbalklassen maar het is toch echt te hopen dat we dit niet meer hoeven te zien van eender welke ploeg. Wie of wat Wayl ook was in en uit het veld mag trouwens ook geen excuus zijn deze man een jaar zonder werk te zetten en een mogelijk einde van zijn carriere te ondertekenen.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Witsel krapuul!

                      hetgeen ik walgelijk vind is dat dergerlijke fouten aan de lopende band gemaakt worden in het voetbal en dat er pas bij zware verwondingen er een groot probleem van gemaakt wordt.

                      Als scheidsrechter is het inderdaad heel moeilijk om het altijd te zien en er correct op te reageren. In dat opzicht vind ik dan ook dat het aan de voetbalbond is om bij zware en doelbewuste fouten steeds achteraf en op basis van vele beelden over te gaan op directe schorsing voor minstens een maand zonder behoud van loon, ongeacht of het slachtoffer geblesseerd is.
                      http://www.mimoza.be/

                      Comment


                      • #71
                        Re: Witsel krapuul!

                        En ondertussen heeft Standard zich "versterkt" met 2 nieuwe Brazilianen:

                        Bron: De standaard

                        Standard Luik heeft zich maandag met de Brazilianen Victor Ramos Ferreira en Trevizan Martins Felipe versterkt. Dat meldt de landskampioen op zijn website.
                        Beide centrale verdedigers tekenden een contract voor vijf jaar.
                        De 20-jarige Victor Ramos en de 22-jarige Felipe waren afgelopen seizoen in de Braziliaanse eerste klasse actief, Victor Ramos bij Vitoria de Bahia, Felipe bij Coritiba.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Witsel krapuul!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Luad Bekijk bericht
                          Inderdaad, Standard op z'n best! Wasyl uit voor de rest van 't seizoen en Polak ook minstens 5à6 maanden...
                          100% akkoord mee.
                          Ik kan het vuile, brutale spel van die kerleltjes al een hele tijd niet meer verdragen. Het is gewoon een bende krapuul. Die Witsel is er maar een stukje van. Maar moet zeer zwaar gestraft worden.
                          En trainer (ook die vorige, want het is al een tijdje bezig) minimaliseren altijd maar.
                          Ziek van die hele vertoning!!

                          Comment


                          • #73
                            Re: Witsel krapuul!

                            Ik ken ni zo veel van voetbal maar ik snap heel de heisa niet zo. Ik lees hier dat mensen zien dat witsel zich schrap zet om op dat been te schoppen, maar ik zie niets anders dan 2 voetballers die op hetzelfde balleke willen trappen. Is het echt zeker dat witsel express op dat been mikte?

                            Comment


                            • #74
                              Re: Witsel krapuul!

                              Hierbij heb ik een paar bedenkingen ...
                              Ben geen voetballiefhebber maar kan wel eens een leuke match volgen.
                              Voor twee jaar maakte ik een fotoreportage aangaande jeugdsport. Voetbal zat daar ook bij.
                              Wat ik de ouders naar hun kinderen hoorde roepen en tieren tart alle fantasieën ..
                              Wat ik hoorde in de pauze tussen de ouders van de ene ploegen en hun zo beminde kinderen tart voor sommigen toch alle verbeelding. "Ge moet em de poten van zijn gat stampen, ...) en nog van dit meer.
                              Meer en meer is voetbal verworden van een teamspel met mooie combinaties naar een eliminatie van de anderen op slinkse wijze en liefst zo dat er gevolgen zijn voor het slachtoffer, minder voor de dader.
                              Kom nu niet zwanzen dat dit niet zo is, want geef toe, voetbal is een zware lijfsport geworden
                              En nu loopt het uit de hand en roept en schreeuwt iedereen moord en brand.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #75
                                Re: Witsel krapuul!

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Hierbij heb ik een paar bedenkingen ...
                                Ben geen voetballiefhebber maar kan wel eens een leuke match volgen.
                                Voor twee jaar maakte ik een fotoreportage aangaande jeugdsport. Voetbal zat daar ook bij.
                                Wat ik de ouders naar hun kinderen hoorde roepen en tieren tart alle fantasieën ..
                                Wat ik hoorde in de pauze tussen de ouders van de ene ploegen en hun zo beminde kinderen tart voor sommigen toch alle verbeelding.
                                "Ge moet em de poten van zijn gat stampen, ...) en nog van dit meer.
                                Meer en meer is voetbal verworden van een teamspel met mooie combinaties naar een eliminatie van de anderen op slinkse wijze en liefst zo dat er gevolgen zijn voor het slachtoffer, minder voor de dader.
                                Kom nu niet zwanzen dat dit niet zo is, want geef toe, voetbal is een zware lijfsport geworden
                                En nu loopt het uit de hand en roept en schreeuwt iedereen moord en brand.
                                hihi 'k ken dan ook, zelf volleybal gespeeld en moest da maar 1 keer horen dat er zoiets gezegd werd als 'k op't veld stond!! was rap gedaan een paar bommekes naar zoonlief aan den andere kant en 't was rap gedaan

                                en als scheids had was ik nog erger!! dan mocht zoon of dochter zelf gaan zeggen aan ma en/of papa da ze hen klep mochten houden van de ref of de zaal verlaten. meestal lachende speler/speelster en gestoorde ouders. maar dergelijk zever moest ik nie weten

                                ontopic:

                                een vierde ref en bekijken van de beelden zou een meerwaarde zijn.
                                alsook gepaste straffen en accurate arbitage zou beterschap brengen maar dit gaat niet in 1,2,3 vraagt jaren van begeleiding en opleiding en jah een ref maakt wel es fouten, niemand is perfect.

                                maar supporters mogen ook es naar zichzelf kijken 't zijn ook geen engeltjes
                                nikon stuff

                                Comment

                                Working...
                                X