Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
    Ongeloofelijk, wat een verschrikkelijk smerige tackel van Witsel!!!

    Een gouden schoen onwaardig, die moeten ze voor de rest van deze seizoenshelft schorsen!

    Eerst polak eraf schotten, dan Wasil. Een bende vuile spelers...
    Forumreglement:

    8.4. Flamebaits
    Flamen is een Engelse term voor het doelbewust plaatsen van vijandige of beledigende berichten op een forum, met als enige bedoeling boze reacties uit te lokken.
    Met de groei van het forum krijgen we steeds meer gebruikers online, gebruikers met elk hun eigen mening. Die meningen willen in de discussies nog wel eens botsen. Laat je echter nooit verleiden tot scheldpartijen, oftewel raak niet verzeild in flamewars. Als je het niet eens bent met iemand anders, probeer hem dan door middel van een goede argumentatie te overtuigen en niet door middel van schelden of door je tegenstander belachelijk te maken of te kwetsen. Moderators hebben ten allen tijde het recht topics die dit gedrag ( flamewars ) vertonen onmiddellijk te sluiten en de post of het ganse topic te verwijderen
    't Is hier net hetzelfde als op de Belgische voetbalvelden: geen leiding!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #32
      Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Stelletje pseudovedetten die het te hoog in hun kop krijgen.
      Goed verwoord; "overbetaalde" zou ik daar nog tussenvoegen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #33
        Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Juist ook de samenvatting gezien op TV. Nou moeder, je bent maar scheids in zulk een "wedstrijd."
        Mijn conclusie.
        Verdiend rood voor Witsel, zal wel geen discussie over bestaan.
        Geel voor Van Damme volledig incorrect, eerder strafschop voor Anderlecht.
        Twee wereldreddingen van vliegenvanger Proto.
        Geel voor Defour moest ook rood zijn.

        De ironie van het lot? Die Wasilewsky had al lang niet meer op een voetbalplein mogen rondlopen en zodoende had zijn been niet kunnen gebroken worden door gouden sch(oe)a(n)de Zwartsel.

        Is het jullie ook opgevallen dat de eeuwig lachende scheids vandaag eerder een zuur trekje op zijn gezicht had? Ik denk dat die ook een slechte nacht tegemoet gaat.

        Mvg.
        Robert
        Mijn gedachten worden hier perfect verwoord.
        Al maanden zit ik te denken dat dit niet lang meer ging duren. Laten we eerlijk zijn en toegeven dat dit niet enkel Witsel zijn schuld is maar laten we er maar in één adem clubbestuur , bond en supporters bij noemen . De één omdat ze meer spektakel willen zien, de andere omdat ze resultaten willen zien voor hun massa's geld ze in een speler gestopt hebben en de bond om zijn laksheid, onkunde en vooral het uitvinden van belachelijke regeltjes ( denk maar aan de tape op de kousen die dezelfde kleur moeten hebben ) maar niet in staat zijn om spelers gepast te straffen voor hun daden op het veld, wellicht onder druk van bestuursleden ( en die lopen er wel genoeg rond in het bondsgebouw).
        Welke de rol van de scheidsrechters is in deze laat ik helemaal in het midden ...

        tot slot nog dit ;
        Herinnert iemand zich nog extra time van vorige week waar Filip Joos en Frank Raes zich druk maken over een paar overtredingen ( aanslagen) van oa Stijnen en andere spelers ? De reacties van Stijnen en Van Haesebroeck waren typisch voor " die tijd" . Ik weet niet of ze nu nog hetzelfde zouden antwoorden.

        Moraal van het verhaal ; Witsel zal " correct " moeten bestraft worden maar er zal een deftige mentaliteits verandering nodig zijn om dit in de toekomst te voorkomen op de ECHTE ongelukken na dan
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #34
          Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door dobbie1972 Bekijk bericht
          Witsel is gen doetje maar had absoluut niet de intentie dit te doen als je de beelden bekijkt. 't Is natuurlijk een topper waardoor alles mega wordt uitvergroot (zeker door Van Holsbeek en Boussoufa van Anderlecht terwijl die Boussoufa de smerigste kuitenstamper is die ik ooit bezig heb gezien).
          Hij trekt zijn been in om dan vol door te gaan ...
          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

          Comment


          • #35
            Re: Witsel krapuul!

            En ik die dacht dat alles hier om fotografie draait ???

            Grtzzz

            Krisss
            www.kris-sinnaeve.be

            Comment


            • #36
              Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
              En ik die dacht dat alles hier om fotografie draait ???

              Grtzzz

              Krisss

              Lees dan maar eens :


              In chit-chat kan iedereen converseren over alles wat niets met fotografie te maken heeft.
              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

              Comment


              • #37
                Re: Witsel krapuul!

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                We zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte..
                Als ze willen schoppen moeten ze maar Taikwando gaan doen of zoiets...
                Trekt nergens op dit...En ook kan je wel zeggen die Witzel dit en die dat..en bla bla bla.....Kom we zijn toch volwassen mensen zeker...Was da nu voor nen zever..
                Voor mij mogen ze zo dat pottekestamp afschaffen.
                Er worden jong kerels honderduizenden euros naar hun hoofd geslingerd om elkaars poten onder het lijf uit te schoppen en ze worden er nog op getraind ook nog..En dan zeggen dat een Pitbull levengevaarlijk is....Tja het zijn meestal de baasjes...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #38
                  Re: Witsel krapuul!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
                  En ik die dacht dat alles hier om fotografie draait ???

                  Grtzzz

                  Krisss
                  Wel er zijn toch foto's van?
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #39
                    Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    We zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte..
                    Als ze willen schoppen moeten ze maar Taikwando gaan doen of zoiets...
                    Trekt nergens op dit...En ook kan je wel zeggen die Witzel dit en die dat..en bla bla bla.....Kom we zijn toch volwassen mensen zeker...Was da nu voor nen zever..
                    Voor mij mogen ze zo dat pottekestamp afschaffen.
                    Er worden jong kerels honderduizenden euros naar hun hoofd geslingerd om elkaars poten onder het lijf uit te schoppen en ze worden er nog op getraind ook nog..En dan zeggen dat een Pitbull levengevaarlijk is....Tja het zijn meestal de baasjes...
                    Tuurlijk zitten we op dezelfde golflengte. Vond het gewoon een toepasselijke uitdrukking, door merg en been...

                    Wat mij betreft mogen ze z'n Gouden Schoen vervangen door een hakbijl ofzoiets.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #40
                      Re: Witsel krapuul!

                      ik heb het op youtube een keer of 10 herbeken. Volgens mij wist Witsel heel goed wat hij deed.

                      In dit soort tackels volg ik Jan Mulder: klacht indienen voor slagen en verwondingen. Dit soort aanslagen komt tegenwoordige veel te vaak voor in het voetbal en heeft niets met de sport te maken.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #41
                        Re: Witsel krapuul!

                        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                        ik heb het op youtube een keer of 10 herbeken. Volgens mij wist Witsel heel goed wat hij deed.

                        In dit soort tackels volg ik Jan Mulder: klacht indienen voor slagen en verwondingen. Dit soort aanslagen komt tegenwoordige veel te vaak voor in het voetbal en heeft niets met de sport te maken.
                        Hm ok, maar dan gaat Wasyl ook een hoop klachten op zijn conto krijgen...

                        Hoop dat de bond eens zijn verantwoordelijkheid durft opnemen en een geschikte sanctie treft.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #42
                          Re: Witsel krapuul!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Hm ok, maar dan gaat Wasyl ook een hoop klachten op zijn conto krijgen...
                          dat is dan maar zo... Als de scheidsrechters er niet in slagen het voetbal op te kuisen, moet het maar anders gebeuren. Misschien er leeuwen tussen laten lopen zoals in http://oncyclopedia.net/wiki/Waterpolo_met_haaien?
                          The Knight That Says Ni...kon

                          Comment


                          • #43
                            Re: Witsel krapuul!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Tuurlijk zitten we op dezelfde golflengte. Vond het gewoon een toepasselijke uitdrukking, door merg en been...

                            Wat mij betreft mogen ze z'n Gouden Schoen vervangen door een hakbijl ofzoiets.
                            Of een roos tutuke...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #44
                              Re: Witsel krapuul!

                              voor de liefhebbers: klik

                              beelden ook gevonden, liever hij dan ik zenne!!
                              klik


                              btw boussouffa is denk ook da em alles is typisch voor zijn soort zou ik zeggen ferm omhoog gevallen. (wens hiermee niemand aan te vallen) is gewoon mijn gedacht over die persoon
                              Last edited by david_ve; 31 augustus 2009, 08:55.
                              nikon stuff

                              Comment


                              • #45
                                Re: Witsel krapuul!

                                zat gisteren in het stadion en het was ronduit schandalig. Niet alleen de doodstackle van witsel; maar de hele match! Echt anti-voetbal. Met Dufour op kop ... hoe laag kan je je gedragen. Ook de voetbalbond verdient een veeg uit de pan door deze onbekwame scheidsrechter aan te stellen voor zo'n match. Flagrante flaters.

                                En voor Witsel hoop ik een zware straf; al ben ik er zeker van dat hij er redelijk "goedkoop" zal vanaf komen.

                                btw: de uitdrukking "door merg en been gaan" weet ik nu van waar dit komt: mensen hebben Wasyl verschillende kamers verder horen krijsen van de pijn. Schijnt niet normaal ...
                                Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                                Comment

                                Working...
                                X