Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
    Wasil is zéker de fairste voetballer niet, iemand die met teveel overgave speelt, en al meer dan eens een elleboogske teveel heeft laten hangen. ....
    Sorry hoor maar 't is dat soort mentaliteit dat het voetbal verziekt en op 't einde komt men dan tot toestanden als vandaag omdat "alles kan" tot zolang er geen "doden" vallen ... als iemand bloedend als een rund van het veld moet stappen omdat zijn neus tot moes geslagen is dan is dat niet normaal hoor! .. als men dat al "een elleboogske te veel laten hangen" noemt?? waar hangen die zijn ellebogen dan wel

    Comment


    • #17
      Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Ja ik zit hier net naar de VRT aan het kijken ... man man dat is niet normaal meer ... wat heeft dit nog met voetbal te maken !
      Open beenbreuk zegt F Raes hier net ...
      Wat een aanfluiting van het voetbal! bah!
      Juist.
      Heb de beelden net ook gezien.
      Eén sanctie: Witsel levenslang schorsen, dit kan niet.
      "Hij zat te huilen van spijt in de kleedkamer tijden de rust", zei de trainer.

      De scheidsrechter is ook veel te laks geweest. Die had meer en strenger moeten optreden.
      Waarschijnlijk hadden we dan geen voetbal gezien maar met hetgeen tijdens deze
      wedstrijd is gebeurd hebben we ook geen voetbal gezien.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Juist.
        Heb de beelden net ook gezien.
        Eén sanctie: Witsel levenslang schorsen, dit kan niet.
        "Hij zat te huilen van spijt in de kleedkamer tijden de rust", zei de trainer.

        ....
        Mooi maar ik geloof daar allemaal niet in .. dat zijn vijgen na Pasen .. die mannen weten verrekte goed wat ze doen, ik heb een zoon die ook jaren lang gevoetbald heeft in provinciale en zelfs daar weten ze goed als en hoe ze over de schreef gaan ..
        .. maar ik zou voor geen geld ter wereld scheidsrechter willen zijn .. je hebt dan hoedanook altijd be boter "gefret"

        Comment


        • #19
          Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Sorry hoor maar 't is dat soort mentaliteit dat het voetbal verziekt en op 't einde komt men dan tot toestanden als vandaag omdat "alles kan" tot zolang er geen "doden" vallen ... als iemand bloedend als een rund van het veld moet stappen omdat zijn neus tot moes geslagen is dan is dat niet normaal hoor! .. als men dat al "een elleboogske te veel laten hangen" noemt?? waar hangen die zijn ellebogen dan wel
          Meestal gewoon strak naast zijn lijf.
          Vriendelijke groeten, Sven
          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

          Comment


          • #20
            Re: Witsel krapuul!

            Ik krijg koude rillingen van die beelden. Witsel straffen voor de duur van Wasilewski's revalidatie lijkt me ook een gepaste straf. Al vermoed ik dat de Bond wel een heel andere straf zal toekennen, zoals 6 weken schorsing ofzo. Jammer, want dat zou helemaal niet in proportie met de fout zijn. Veel beterschap gewenst aan Wasilewski (en ook Polak trouwens die eveneens na een aanslag zijn kruisbanden blijkt te hebben gescheurd).
            equipment: camera's, lenses & some imagination

            Comment


            • #21
              Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
              Ik krijg koude rillingen van die beelden. Witsel straffen voor de duur van Wasilewski's revalidatie lijkt me ook een gepaste straf. Al vermoed ik dat de Bond wel een heel andere straf zal toekennen, zoals 6 weken schorsing ofzo. Jammer, want dat zou helemaal niet in proportie met de fout zijn. Veel beterschap gewenst aan Wasilewski (en ook Polak trouwens die eveneens na een aanslag zijn kruisbanden blijkt te hebben gescheurd).
              Inderdaad, Standard op z'n best! Wasyl uit voor de rest van 't seizoen en Polak ook minstens 5ŕ6 maanden...
              D7000 en wat glas

              Comment


              • #22
                Re: Witsel krapuul!

                Juist ook de samenvatting gezien op TV. Nou moeder, je bent maar scheids in zulk een "wedstrijd."
                Mijn conclusie.
                Verdiend rood voor Witsel, zal wel geen discussie over bestaan.
                Geel voor Van Damme volledig incorrect, eerder strafschop voor Anderlecht.
                Twee wereldreddingen van vliegenvanger Proto.
                Geel voor Defour moest ook rood zijn.

                De ironie van het lot? Die Wasilewsky had al lang niet meer op een voetbalplein mogen rondlopen en zodoende had zijn been niet kunnen gebroken worden door gouden sch(oe)a(n)de Zwartsel.

                Is het jullie ook opgevallen dat de eeuwig lachende scheids vandaag eerder een zuur trekje op zijn gezicht had? Ik denk dat die ook een slechte nacht tegemoet gaat.

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #23
                  Re: Witsel krapuul!

                  Defour zijn tackle in de voorlaatste minuut hoort ook niet echt thuis op het plein hoor.

                  Stelletje pseudovedetten die het te hoog in hun kop krijgen.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #24
                    Re: Witsel krapuul!

                    Amai da's een smerige fout op zijn zachtst gezegd.

                    Als je regelmatig naar het voetbal gaat kijken zie je wel meer vuile fouten die slecht kunnen aflopen. Alhoewel er nog verschil is tussen een te late tackle en een regelrechte aanslag zoals hier. Maar als er geen gevolgen zijn wordt dat nogal rap vergeten.

                    Ik wil maar zeggen, hopelijk dringt het tot een aantal spelers door wat de gevolgen kunnen zijn en staan ze er eens bij stil.

                    Dat Wasylevski zelf ook ne smeerlap is staat hier buiten vind ik.
                    Feedback is the breakfast of the champion

                    website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Witsel krapuul!

                      Dit is een draadje die ik geopend hebt naar aanleiding van de elleboog stoten van Waselewski (klik).
                      Zelf ben ik al meer dan veertig jaar supporter van Club, maar hetgeen ik van Witsel gezien heb deed mijn maag keren.
                      Ik heb destijds de aanslag op Lozano gezien, de vuistslag van De Bilde, maar wat ik nu gezien heb tart alle verbeelding!!!!!!!!!
                      Dit was opzettelijk iemand van het veld schoppen!!!!!
                      Ik zie hem zelfs nog lachen na zijn moordaanslag, de smeerlap!
                      Ik hoop dat ik die vent NOOIT meer op de Belgische velden zie!
                      Wenen aan de rust??? Wie dat geloofd, geloofd nog in sinterklaas.
                      Er zijn er die voor minder de bak invliegen.
                      Witsel, tu est le plus grand salaud sur les terrains de football belge!
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Witsel krapuul!

                        Anti voetbal..Ik voel de pijn al zelf door merg en been...Deze persoon zijn carriere zou gedaan moeten zijn en dat Witselke...Tja geschorts voor de rest van zijn leven en een dikke boete...Ben er nog nie goed van..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #27
                          Re: Witsel krapuul!

                          Doet zeer als je er naar kijkt,doet me denken aan de beelden van luc Nilis van vroeger.
                          Maar ja **** happens he!
                          So much to do, so little time !
                          http://franky289.fotopic.net/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Witsel krapuul!

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Anti voetbal..Ik voel de pijn al zelf door merg en been...Deze persoon zijn carriere zou gedaan moeten zijn en dat Witselke...Tja geschorts voor de rest van zijn leven en een dikke boete...Ben er nog nie goed van..


                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #29
                              Re: Witsel krapuul!

                              Iedereen zit maar te bleiten over nilis en Lozano maar bij KV zijn er vorige 2 seizoenen twee afgestampt, Geudens (nog aan het revalideren) en Chen (terug basisspeler).
                              Witsel is gen doetje maar had absoluut niet de intentie dit te doen als je de beelden bekijkt. 't Is natuurlijk een topper waardoor alles mega wordt uitvergroot (zeker door Van Holsbeek en Boussoufa van Anderlecht terwijl die Boussoufa de smerigste kuitenstamper is die ik ooit bezig heb gezien).
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

                              Comment


                              • #30
                                Re: Witsel krapuul!

                                Oorspronkelijk geplaatst door dobbie1972 Bekijk bericht
                                Iedereen zit maar te bleiten over nilis en Lozano maar bij KV zijn er vorige 2 seizoenen twee afgestampt, Geudens (nog aan het revalideren) en Chen (terug basisspeler).
                                Witsel is gen doetje maar had absoluut niet de intentie dit te doen als je de beelden bekijkt. 't Is natuurlijk een topper waardoor alles mega wordt uitvergroot (zeker door Van Holsbeek en Boussoufa van Anderlecht terwijl die Boussoufa de smerigste kuitenstamper is die ik ooit bezig heb gezien).


                                Witsel kon er gemakkelijk overgesprongen hebben, maar in plaats daarvan gaat hij vol met zijn gestrekt been door op het been van de Pool. Wat ik wel wil geloven is dat hij niet de intentie had om hem zo zwaar te blesseren, maar ja...
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X