Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
    Maar dat is ook voor harde valuta hoor
    Ja, dat zal wel zijn.
    Maar Kim heeft genoeg valuta, een huis en een gezin... en niet in Monaco.
    Dus er moet iets anders meespelen.

    Patricia Routledge (Hyacinth Bucket) is 80 geworden en die is ook niet te stoppen
    als actrice.
    En die heeft ook genoeg Engelse ponden op haar bankrekening.

    Die mensen doen dat graag, die WILLEN nog en doen er ook alles voor.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Onze sport in het algemeen lijdt ook onder dat federalisme.


      Is dat het bekende buikgevoel of kan je dat onderbouwen met argumenten en voorbeelden ?
      Ik zal je alvast op weg helpen.
      Vlaamse zwemfederatie : Becue, Fred Raket
      Vlaamse Tennisfederatie : say no more
      Vlaamse Atletiekfederatie : Kim & Tia
      Vlaamse Zeilfederatie : Godefroid

      Alleen de voetbalbond was nog niet gesplitst. Maar dat zal toeval zijn
      Het is idd frappant hoe de spelers aan de nationale ploeg hun broek vegen. Trek er dan lessen uit ! Weinigen vinden het nog een "eer" om opgeroepen te worden. Worden ze dat wel dan moeten ze spelen en is bankzitten geen optie (ref. Pocognoli e.a.)
      Wat die "sterspelers" blijkbaar nog niet doorhebben is dat ze hun marktwaarde zonder te veel problemen opkrikken door te boek te staan als internationaal. Ik heb ondertussen al "wreed veel compassie" met Frank Vercauteren gekregen. Man, man, trek met zo'n bende nitwits naar de oorlog
      In het buitenland staan ze te drummen om het nationale truitje om hun schouders te mogen hangen. Hier dient de trainer de communautaire evenwichten te bewaren zowel op als langs het veld. Wat dat betreft heeft de voetbalbond met Dickie een meesterzet gedaan.

      En om je voor te zijn ivm de centen. Uiteraard dient de pot te worden verdeeld en zo te zien, te horen en te lezen mèt succes. Wàt er met de centen gedaan wordt en hoe er mee wordt omgesprongen lijkt me belangrijker dan te rouwen over de goeie oude Belgische tijd. Met de federalisering heeft de efficiëntie en modern management ingang gevonden. Kan het beter ? Natuurlijk, maar de ramen zijn opengezet en er waait een nieuwe wind door de Vlaamse sportgangen.

      Tjerri

      Comment


      • Re: Witsel krapuul!

        Wat jullie hier ook mogen zeggen, ik ben fier op de duiveltjes: nog maar 2-0 verlies na 65 minuten! Knap hoor om dit tegen een wereldploeg als Armenië te presteren!
        Vriendelijke groeten, Sven
        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

        Comment


        • Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
          Wat jullie hier ook mogen zeggen, ik ben fier op de duiveltjes: nog maar 2-0 verlies na 65 minuten! Knap hoor om dit tegen een wereldploeg als Armenië te presteren!
          Je kan het live volgen...


          Niet om aan te zien
          Last edited by theokus; 9 september 2009, 18:33.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Witsel krapuul!

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ja, dat zal wel zijn.
            Maar Kim heeft genoeg valuta, een huis en een gezin... en niet in Monaco.
            Dus er moet iets anders meespelen.

            Patricia Routledge (Hyacinth Bucket) is 80 geworden en die is ook niet te stoppen
            als actrice.
            En die heeft ook genoeg Engelse ponden op haar bankrekening.

            Die mensen doen dat graag, die WILLEN nog en doen er ook alles voor.
            Misschien toch maar een beetje voorzichtig met al die boude veronderstellingen ?

            "We" dachten ook dat "die bekende fotografe" enige keren "binnen" was... Terwijl ze met haar g.t vol schulden zit !

            Comment


            • Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht

              "We" dachten ook dat "die bekende fotografe" enige keren "binnen" was... Terwijl ze met haar g.t vol schulden zit !
              Ik had er nog nooit van gehoord, kende ze helemaal niet
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Witsel krapuul!

                Sorry, dubbele post....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Witsel krapuul!

                  Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                  Och, als we woensdag winnen met 0-5 is alles weer vergeven en vergeten

                  ..
                  Pffffftt, ik trek me terug uit deze discussie , het heeft geen zin meer, we zouden beter stoppen, ik ga mijn uitspraken eerst eens analyseren, maar blijf wel beschikbaar voor BD

                  Toch nog even dit ;
                  Mijne oudste zoon kwam gisteren terug van de eerste sessie bij de kinesist na een blessure van een maand . Die gast was nat in zweet van onder tot boven, om toch maar zo snel als mogelijk naar zijn conditie te groeien van begin augustus.
                  Da vent draait dan mee op regionaal niveau hé ... ik heb die jongen ne goeie schouderklop gegeven en gezegd dat hij goe bezig was ...
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                  Comment


                  • Re: Witsel krapuul!

                    Haha, De Rode Duive ...nu ja...
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • Re: Witsel krapuul!

                      De scheidrechters hebben zo te zien duidelijke richtlijnen gekregen.
                      Terechte rode kaarten deze keer.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Witsel krapuul!

                        De dezen is toch ook het vermelden waard:

                        http://www.hln.be/hln/nl/3806/Sport/...etackeld.dhtml
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment

                        Working...
                        X