Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is dit de nieuwe generatie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: is dit de nieuwe generatie?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Maar ik heb geen kinderen
    Ik ook niet Theo, behalve eentje op vier poten. Verschil is dat die mij niet afblaft maar alleen die te dicht bij de voordeur komt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Speciale gasten die van Dorne
      Hoe is het met de kerk?
      Heeft die iemand al gekocht?
      In mei 2008 stond ze toch te koop.

Ik zou graag eens willen weten wie hier zijn software koopt.
      (een particulier he)
      Onderwijs en studenten betalen zelden de volle pot.
      blijkbaar is em verkocht maar weet er zelf niet te veel van achja zullen het wel merken. Is al leuk gerucht door het drop geweest dat het een bordeel zou worden

En ik zou het inderdaad ook wel eens willen weten. ik weet dat bij ons op school er maar 1 ding legaal op de pc's staat en dat is open office omdat het gratis is de rest van software zoals photoshop, premiere pro enzo is gedownload en word zo ook meegegeven aan de leerlingen (dus ben niet de enig promotor van diefstal )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
        ik weet dat bij ons op school er maar 1 ding legaal op de pc's staat en dat is open office omdat het gratis is de rest van software zoals photoshop, premiere pro enzo is gedownload en word zo ook meegegeven aan de leerlingen (dus ben niet de enig promotor van diefstal )
        andermaal het zoveelste voorbeeld van de verheven eigenschappen van onze moraalridder.

De anderen doen het ook,ik doe gewoon zoals de rest, de anderen doen fout dus mag ik ook,...........

Comment

ik weet dat bij ons op school er maar 1 ding legaal op de pc's staat en dat is open office omdat het gratis is de rest van software zoals photoshop, premiere pro enzo is gedownload
          Tussen wat men "denkt" te weten en "met zekerheid" weet is soms een groot verschil hoor.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
            andermaal het zoveelste voorbeeld van de verheven eigenschappen van onze moraalridder.

De anderen doen het ook,ik doe gewoon zoals de rest, de anderen doen fout dus mag ik ook,...........
            en dat maak jij er dan weer van maar ok goed ik zal even gaan promoten dat iedereen vanaf nu alleen nog legaal dingen mag kopen en desnoods pech hebben en maar een oplossing zoeken die meer voor de hand liggen? Even iedereen er toe dwingen om €400 uit te gaan geven aan een programma waarvan 90% niet van wordt gebruikt. jeezus christ ik gaf hem gewoon tip downloaden en ondertussen zijn wij hier aan 't zeiken over een paar stomme standpunten en over het feit dat ik bij de slechte jeugd zit om dat ik mezelf het programma niet kan permitteren, sorry eh kerel maar dan is 75% van de hele wereldbevolking crimineel. ik had het gewoon over het feit dat de jeugd hun leven aan 't verpesten is door hun gedrag en acties zoals drug gebruik en zware misdaden (of is iets downloaden dat ook? ). Nuja blijkbaar mag ik niet zeggen hoe ik denk over de rest en ben ik een crimineel volgens u alé dan amuseer u met die gedachte en laat et nu voor wat het is.

Comment

Die nieuwe mods durven precies nog niet zo goed in te grijpen
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

wie zijn de nieuwe mods? ik weet van nix.
                heb ik iets gemist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  wie zijn de nieuwe mods? ik weet van nix.
                  heb ik iets gemist?
                  Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.

Ik vind dit topic overigens allesbehalve interessant, beetje heen en weer geroep, snap de toegevoegde waarde niet.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

OK, bedankt voor het verwijzen naar de informatie

Comment

om dat ik mezelf het programma niet kan permitteren
                      Als ge u dat niet kunt permitteren, dan moet je dat ook maar niet kopen. Je moet helemaal geen PS hebben om foto's uit een P&S camera te bewerken.
                      Of ga je morgen die DSLR van 7000€ stelen omdat je PS al illegaal hebt en er dan toch maar gebruik van kan maken?

Als ik mij morgen geen BMW kan permitteren en toch een auto moet hebben dan zoek ik naar een goedkoper alternatief ... misschien een tweedehands Fiat. Ik ga zeker ggen BMW stelen om er toch maar eentje te hebben.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

en dat maak jij er dan weer van maar ok goed ik zal even gaan promoten dat iedereen vanaf nu alleen nog legaal dingen mag kopen en desnoods pech hebben en maar een oplossing zoeken die meer voor de hand liggen? Even iedereen er toe dwingen om €400 uit te gaan geven aan een programma waarvan 90% niet van wordt gebruikt. jeezus christ ik gaf hem gewoon tip downloaden en ondertussen zijn wij hier aan 't zeiken over een paar stomme standpunten en over het feit dat ik bij de slechte jeugd zit om dat ik mezelf het programma niet kan permitteren, sorry eh kerel maar dan is 75% van de hele wereldbevolking crimineel. ik had het gewoon over het feit dat de jeugd hun leven aan 't verpesten is door hun gedrag en acties zoals drug gebruik en zware misdaden (of is iets downloaden dat ook? ). Nuja blijkbaar mag ik niet zeggen hoe ik denk over de rest en ben ik een crimineel volgens u alé dan amuseer u met die gedachte en laat et nu voor wat het is.
                        Ik heb het tegen rechts populistisch gedachtengoed waarvan jij hier het prima voorbeeld geeft en wat hier bijdraagt tot een algemene sfeer van negativiteit, waaronder het forum stilaan meer en meer gebukt gaat.
                        Lees er je eigen zo perfect gespelde en gramaticaal verantwoorde bijdragen eens op na.
                        Als het van een bedrijf is mag je stelen, als de pakkans klein is mag je stelen, ga zo maar door.
                        Niet kunnen betalen van software, en dat durf je zeggen als zo een glascontainer vol staat in je handtekening of heb je die ook ... want canon is ook een groot bedrijf (groter dan adobe zelf).
                        Voor je zo denigrerend over de jeugd van tegenwoordig begint kijk dan (ik herhaal nog maar eens) eerst serieus in de spiegel.
                        Zoek in je spellingsboekske eens op of er niks staat van de splinter en de balk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Die nieuwe mods durven precies nog niet zo goed in te grijpen
                          Er valt ook nog niet in te grijpen hé ... er werd geen illegale software aangeboden of gezocht, enkel over gesproken. Voor de rest is het ook nog niet echt onzedelijk ... dus ja.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik heb het tegen rechts populistisch gedachtengoed waarvan jij hier het prima voorbeeld geeft en wat hier bijdraagt tot een algemene sfeer van negativiteit, waaronder het forum stilaan meer en meer gebukt gaat.
                            Lees er je eigen zo perfect gespelde en gramaticaal verantwoorde bijdragen eens op na.
                            Als het van een bedrijf is mag je stelen, als de pakkans klein is mag je stelen, ga zo maar door.
                            Niet kunnen betalen van software, en dat durf je zeggen als zo een glascontainer vol staat in je handtekening of heb je die ook ... want canon is ook een groot bedrijf (groter dan adobe zelf).
                            Voor je zo denigrerend over de jeugd van tegenwoordig begint kijk dan (ik herhaal nog maar eens) eerst serieus in de spiegel.
                            Zoek in je spellingsboekske eens op of er niks staat van de splinter en de balk.
                            Bijna foutloos

Comment

ik ga der gewoon niet meer op in gaan. ik laat u rustig doen amuseer u der mee en t glas dat in men handtekening staat is te danken aan men ouders die ooit op het idee zijn gekomen om een dslr te kopen en hem niet te gebruike dat is de enige reden dat ik er aankom en dat geef ik eerlijk toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Bijna foutloos
                                daarvoor ga ik zeker mijn slaap niet laatten

Comment

Working...
                                X