Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is dit de nieuwe generatie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: is dit de nieuwe generatie?

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
    Ik ben zelf 16 maar erger me dood aan mijn leeftijdsgenoten die idd. drinken tot ze erbij neervallen...
    Die om het minste nog maar ruzie beginnen te stoken...
    Hatelijk gewoon
    Ach jong, ik ben er vandaag 62 en in mijn jeugd was het precies zo hoor.
    Zelf schuwde ik gevechten, nooit aan deel genomen!
    Het probleem is dat vele ouderen vergeten zijn hoe het in hun tijd eraan toeging.
    Maar VerSeg heeft op de meeste punten wel gelijk hoor.
    En de wijze uitspraak van Theo klopt als een bus!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ach jong, ik ben er vandaag 62 en in mijn jeugd was het precies zo hoor.
      Zelf schuwde ik gevechten, nooit aan deel genomen!
      Het probleem is dat vele ouderen vergeten zijn hoe het in hun tijd eraan toeging.
      Maar VerSeg heeft op de meeste punten wel gelijk hoor.
      En de wijze uitspraak van Theo klopt als een bus!
      Seg
      Stel ik was geboren in Laken
      Zou ik dan nu klaar zijn voor de job?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik ben zelf papa van een zoontje van 6 jaar en ik vind dat ik mag zeggen dat wij het tot op heden het niet al te slecht hebben gedaan. Tuurlijk zal iedere ouder dat wel zeggen maar als ik kijk naar sommige van zijn klasgenootjes bevestigd dat alleen maar mijn vermoeden.
        Ik zal nu ook niet zeggen dat hij het braafste engeltje van de klas is, hij heeft ook zijn momenten en dan moeten wij ons ook wel eens boos maken maar als de papa spreekt weet hij wel hoe laat het is.

Ik heb een winkel en nu is het natuurlijk de periode dat er veel kinderen in de winkel zijn in gezelschap van mama, papa, oma of opa. Dit hou je echt niet voor mogelijk welke films er daar worden afgespeeld van roepen tot tieren, en af en toe krijgt er ook eens ene ne klop tegen zijn kop.

Kunnen de mensen nog omgaan met hun jongens??

3/4 van de mensen lopen depressief rond, kunnen niet meer lachen, kunnen niets meer verdragen, zijn bang om te lachen en kunnen geen goeiendag en goeienavond zeggen.
        Vind u dat nog normaal, wat zou je dan willen dat die kinderen leren. Respect voor iemand of iets is bij de meesten een vage herinnering. De materialistische wereld heeft de ouders zo gemaakt en de kinderen volgen daarin.

Mensen bouwen een huis die ze nog 35 jaar moeten voor afbetalen, met hun nieuwe wagen waar ze nog 5 jaar voor afbetalen, naar de elektrozaak achter een nieuwe tv want de buurman heeft ook een nieuwe gekocht, die ze ook op afbetaling gaan nemen, en dan vlug naar huis om die op te hangen en dan nog 3 weekjes naar het buitenland op vakantie op afbetaling.

dat vele mensen gestresseerd en depri rond lopen is voor mij geen raadsel, en dan kan een mens niet veel verdragen en dit stralen velen door naar hun kinderen.

Doe al die tv's weg zet je samen eens aan tafel, spreek met elkaar, doe iets leuks samen.... maak tijd voor jezelf, partner en kinderen...wedden dat het veel beter zou gaan.

Dit is hoe wij het vroeger hebben geleerd en dit is ook hoe wij het nu doen.
        Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
        De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
          Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders…

Socrates, 5de eeuw voor Christus
          tijden veranderen, maar het generatieconflict blijft hetzelfste
          http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
            kan er me nu eens eindelijk , ik hoor deze lulkoek al jaren,iemand me uitleggen wat beiden me elkaar te maken hebben, drinken en vroeg opstaan??????

(drink zelf geen alcohol maar hoor deze uitdrukking steeds gebuiken)
            Bij ons in de Westhoek is het: "Een kerremesse is è gièseling weird"
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Seg
              Stel ik was geboren in Laken
              Zou ik dan nu klaar zijn voor de job?
              Peinst wel, we zijn generatie genoten ee

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Peinst wel, we zijn generatie genoten ee
                Allee, ge moogt meespelen
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
                  Ik ben zelf papa van een zoontje van 6 jaar en ik vind dat ik mag zeggen dat wij het tot op heden het niet al te slecht hebben gedaan. Tuurlijk zal iedere ouder dat wel zeggen maar als ik kijk naar sommige van zijn klasgenootjes bevestigd dat alleen maar mijn vermoeden.
                  Ik zal nu ook niet zeggen dat hij het braafste engeltje van de klas is, hij heeft ook zijn momenten en dan moeten wij ons ook wel eens boos maken maar als de papa spreekt weet hij wel hoe laat het is.

Ik heb een winkel en nu is het natuurlijk de periode dat er veel kinderen in de winkel zijn in gezelschap van mama, papa, oma of opa. Dit hou je echt niet voor mogelijk welke films er daar worden afgespeeld van roepen tot tieren, en af en toe krijgt er ook eens ene ne klop tegen zijn kop.

Kunnen de mensen nog omgaan met hun jongens??

3/4 van de mensen lopen depressief rond, kunnen niet meer lachen, kunnen niets meer verdragen, zijn bang om te lachen en kunnen geen goeiendag en goeienavond zeggen.
                  Vind u dat nog normaal, wat zou je dan willen dat die kinderen leren. Respect voor iemand of iets is bij de meesten een vage herinnering. De materialistische wereld heeft de ouders zo gemaakt en de kinderen volgen daarin.

Mensen bouwen een huis die ze nog 35 jaar moeten voor afbetalen, met hun nieuwe wagen waar ze nog 5 jaar voor afbetalen, naar de elektrozaak achter een nieuwe tv want de buurman heeft ook een nieuwe gekocht, die ze ook op afbetaling gaan nemen, en dan vlug naar huis om die op te hangen en dan nog 3 weekjes naar het buitenland op vakantie op afbetaling.

dat vele mensen gestresseerd en depri rond lopen is voor mij geen raadsel, en dan kan een mens niet veel verdragen en dit stralen velen door naar hun kinderen.

Doe al die tv's weg zet je samen eens aan tafel, spreek met elkaar, doe iets leuks samen.... maak tijd voor jezelf, partner en kinderen...wedden dat het veel beter zou gaan.

Dit is hoe wij het vroeger hebben geleerd en dit is ook hoe wij het nu doen.
                  Je legt de vinger op de zere plek.

Comment

Is dit dezelfde persoon als diegene die deze raad geeft in het draadje cs3 of cs4 in algemeen?

"torrentje zoeken op internet bitlord/bittorrent afhalen en downloaden maar nuja legaal is wel zo handig "

Misschien liep er toch iets mis toen je ouders je leerden wat mijn en dijn is......
                    downloaden of uw heel leven om zeep helpen is niet hetzelfde voor mij. hier gaat het erover dat de jeugd langzaamaan een nog slechtere reputatie begint op te bouwen als ze al had. ok downloaden is niet fair en misschien diefstal maar niet iedereen heeft de middelen om andere goeie middelen aan te schaffen en als er een makkelijke weg is, waarom dan de moeilijke nemen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
                      Ja ... 30 jaar geleden hadden wij ook TV maar daar keken we samen naar ... ouders en kinderen. Het was eerst huiswerk maken en lessen leren, als er nog wat tijd over was dan mocht je mee kijken naar TV.
                      Nu staat de TV 's morgens al op en kijken ze tekenfilmpjes of spelen ze computerspelletjes.
                      Als je vroeger niet stil was en papa kon de film niet volgen dan kreeg je een verwittiging en de volgende keer vloog je naar je bed.
                      De hedendaagse trend is eerder "ga maar wat naar buiten" en voor de rest kijken ze de volgende uren niet meer om naar de kinderen.
                      Nogmaals, geen veralgemening maar een toch veel voorkomend geval.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
                        downloaden of uw heel leven om zeep helpen is niet hetzelfde voor mij. hier gaat het erover dat de jeugd langzaamaan een nog slechtere reputatie begint op te bouwen als ze al had. ok downloaden is niet fair en misschien diefstal maar niet iedereen heeft de middelen om andere goeie middelen aan te schaffen en als er een makkelijke weg is, waarom dan de moeilijke nemen?
                        jongen lees eens wat je hier zelf aan het uitkramen bent.
                        Kijk eens goed in de spiegel voor je jezelf boven het plebs van de door jouw als slechte jeugd van tegenwoordig plaatst.
                        Hallucinant deze schisofrenie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Een mens is een "product" van opvoeding en milieu.
                          Een kind wordt nooit "stout" geboren.
                          Toch zijn het onze "genen" die bepalen wie we zijn.
                          Agressiviteit en karakter zijn moeilijk/niet te wijzigen, jammer
                          Niemand is 100% slecht maar sommigen hebben een zeer kort lontje en gaan te vlug door het lint. Weinig tegen te doen.
                          http://www.stich.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
                            Toch zijn het onze "genen" die bepalen wie we zijn.
                            Agressiviteit en karakter zijn moeilijk/niet te wijzigen, jammer
                            Niemand is 100% slecht maar sommigen hebben een zeer kort lontje en gaan te vlug door het lint. Weinig tegen te doen.
                            Zeker en dan is er nog de erfelijkheid.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

jongen lees eens wat je hier zelf aan het uitkramen bent.
                              Kijk eens goed in de spiegel voor je jezelf boven het plebs van de door jouw als slechte jeugd van tegenwoordig plaatst.
                              Hallucinant deze schisofrenie.
                              ik ben tenminste wel blij dat ik nog weet hoe ik moet spellen en trouwens ik zit geen onzin uit te kramen dit topic heeft gewoon totaal niks te maken met het ander of photoshop en de jeugd van tegenwoordig hebben een verborgen link? denk daar eens zelf verder over na?
                              blijkbaar is een mening hier niet toegestaan en blijkbaar zou het beter zijn als ik aan de drugs zat, iedere avond zat thuis kwam en men ouders het leven zuur maak. Ik begin stilaan te denken dat iemand niet door heeft waar het over gaat.
                              Last edited by RDLPhotography; 5 augustus 2009, 00:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
                                ik ben tenminste wel blij dat ik nog weet hoe ik moet spellen en trouwens ik zit geen onzin uit te kramen, dit topic heeft gewoon totaal niks te maken met het ander of photoshop en de jeugd van tegenwoordig hebben een verborgen link? denk daar eens zelf verder over na?
                                Oei, dan heb je nu wel even pech.
                                Er zijn ook nog leestekens zoals komma's.
                                De jeugd hebben een verborgen link?

Ok het is niet direct spelling: eerder grammatica.

Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X