Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet - goldshake

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet - goldshake

Eén addertje: je mag 's avonds gratis bellen, maar overdag kost het dacht ik 16 cent per minuut.

Leg je 5 euro per maand bij dan bel je wel 24 uur op 24 gratis in Belgie.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Je moet oppassen dat ze je prime abonnement wat je een maand gratis krijgt niet laten doorlopen. En als je kan moet je alles zelf doen want momenteel kan het tot vier weken wachten zijn tot telenet een installateur kan laten langskomen. En zoals hierboven vermeld heb je idd geen webruimte en is de draadloze installatie met een accespoint en dus beperkt op een aantal computers, maar deze kan je rustig vervangen door een router hoor. Moest je nog vragen hebben kan je best ook eens binnenspringen bij een telenet verdeler en de foldertjes eens HEEL goed lezen

MVG

Comment

ben overgeschakeld van pack HD + Expressnet + vaste telefoon daluren
        naar Goldshake
        geen extra kosten

ik betaal wel nog altijd 58€ ipv 50€ voor nieuwe klanten
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
          Hebben de "reeds telenet-klanten" die overstapten naar een shake-abbo ook de 50 euro administratiekosten moeten betalen ?

Denk eraan om te downgraden van Expressnet + HD Digicorder naar een Funkyshake-abbo.

40 euro ipv 51 euro, + meer datavolume (30gb vs 20gb) en dat aan dezelfde snelheid geloof ik (12mb/s) ...
          Ben overgestapt op een golden shake abo
          En er werd mij beloofd aan de telefoon dat ik die extra kost niet moest betalen
          Maar eerste afrekening was ze er wel bij, even gebeld en probleem opgelost ik moest ze niet betalen
          Beloofd is beloofd en als je belt schrijf dan de naam van de correspondent op en bij klacht vernoem deze maar.
          Mijn klacht was de activatie van de digicorder had er een en die moest een HD worden en daar rekende ze mij wat voor aan wat niet was afgesproken.
          Heb geen spijt dat ik ben overgestapt op gold shake omwille van de snelheid en de verbruiks limiet die heel wat beter is nu
          Heb nu een 100gb en freefone plus een gratis abbonement voor een gsm enkel de gesprekken worden gerekend wat in mijn geval zeer weinig is
          Zeker een aanrader die shakes maar bel eerst even en vraag wat en hoeveel je moet opleggen
          Voor reeds bestaande telenet klanten is de overschakeling normaal gratis.

Comment

Bij Telenet wel altijd goed je facturen controleren.

Onlangs overgeschakeld naar de duurste Shake. Aangezien ik reeds een pack had met digitv en inet moest ik geen activeringskosten betalen.

Ik keek gisterenavond mijn factuur na en zag een ongewoon groot bedrag bij Telenet. Blijkbaar hadden ze 2 maal 50 € aangerekend voor:
            - Activeringskost Digitale TV
            - Activeringskost huur HD digicorder

Deze morgen een telefoontje gepleegd naar dienst facturatie en binnen de 5 minuten was het opgelost. Ik ben zelf niet eens boos moeten worden

Dus altijd goed opletten!!
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik had expressnet en telefoon, en ben overgestapt naar de smartshake.
              Dit is ietsje trager, maar wel 8€ per maand goedkoper.

via telefoon werd mij eerst gemeld dat ik 50€ activatie moest betalen, wat ik niet accepteerde.
              Ik heb het dan zelf gedaan op de website, en de overgang is probleemloos verlopen.

Ik wil de draadloze router van Telenet niet, omdat ze dan kunnen nakijken hoeveel PC's er aan hangen. Met mijn ABO zou ik maar 2 PC's mogen gebruiken, maar dat zijn er soms 5 plus een Wii. Met mijn eigen router doe ik dan ook wat ik wil, en niet wat telenet wilt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                ben overgeschakeld van pack HD + Expressnet + vaste telefoon daluren
                naar Goldshake
                geen extra kosten

ik betaal wel nog altijd 58€ ipv 50€ voor nieuwe klanten
                je hebt diamont shake , goldshake is met comfort internet en niet expressnet
                expressnet zit bij diamontshake

@destn: enkele maanden geleden merkte ik ook op dat ze reeds vier maanden een promotiecode niet hadden meegeteld, dus ook een telefoontje : direct rechtgetrokken en ze vroegen of ik kon leven met vier maand gratis internet als verontschuldiging. 4*40 €
                je fout mogen ze nog maken die sloebers
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Belgacom zit in een soek of zo, waar je moet afbieden.... ?
                  Neen, maar Belgacom houdt zich wel niet bezig met de ideale formule automatisch aan te bieden (zoals alle andere communicatieproviders dat ook niet doen).
                  Men stelt je een formule voor. Je tekent in en je blijft dat jaren houden. In heel wat gevallen komen daar in de loop der jaren een aantal opties bij, die je dan meestal duur betaald.
                  Op het moment dat je die zaken bestelt weet je niet altijd wat er later zal gebeuren. Vergelijk het met je GSM gebruik. Je kan aan bv. proximus vragen als je al een tijdje klant bent, wat voor jou het goedkoopste abonnement zal zijn, aangepast aan jou belverleden en dan kan je aanpassen.

Het is dus helemaal niet zeker dat telenet de goedkoopste zal zijn.

Met een Soek heeft dat dus niets te maken, gewoon met een beetje gezond verstand...

En ja : in die winkels kan men soms wel iets meer, als je tenminste de juiste persoon voor je krijgt. Belgacom heeft mensen in dienst in die winkels : gebruik ze dan ook !!!
                  Groeten,

Polleke

Comment

Ook ik ben Belgacom meer dan beu. Moet wel nog een overeenkomst uitzweten tot volgende zomer, maar dan verander ik zeker en vast naar een andere provider voor internet en vaste telefonie. Vooral die abo-gelden voor telefoon zijn mij veel te duur.
                    Ik heb onlangs eens het aanbod van Scarlet (www.scarlet.be) er eens op nagelzen en dat ziet er vrij goed uit: 40.75 € voor supersnel surfen (30.75 € voor nieuwe abonnees gedurende 6 maand) en 100 Gb aan download + telefoon. De gesprekskosten zijn niet gratis (tenzij bij onbeperkt bellen), maar gezien ik een heel conservatieve beller ben zal dit nauwelijks 10€ per maand meerprijs aan telefoongesprekken opleveren.
                    Voor max 50€ per maand lijkt mij dit wel een goede deal.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                      Ook ik ben Belgacom meer dan beu. Moet wel nog een overeenkomst uitzweten tot volgende zomer, maar dan verander ik zeker en vast naar een andere provider voor internet en vaste telefonie. Vooral die abo-gelden voor telefoon zijn mij veel te duur.
                      Ik heb onlangs eens het aanbod van Scarlet (www.scarlet.be) er eens op nagelzen en dat ziet er vrij goed uit: 40.75 € voor supersnel surfen (30.75 € voor nieuwe abonnees gedurende 6 maand) en 100 Gb aan download + telefoon. De gesprekskosten zijn niet gratis (tenzij bij onbeperkt bellen), maar gezien ik een heel conservatieve beller ben zal dit nauwelijks 10€ per maand meerprijs aan telefoongesprekken opleveren.
                      Voor max 50€ per maand lijkt mij dit wel een goede deal.
                      Heeft Belgacom onlangs geen groen licht gekregen voor de overname van Scarlet?
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Si_Burnout Bekijk bericht
                        ... En zoals hierboven vermeld heb je idd geen webruimte en is de draadloze installatie met een accespoint en dus beperkt op een aantal computers, maar deze kan je rustig vervangen door een router hoor.
                        Hoe zit dat met zo'n accespoint ? Hoeveel computers kan je daar "aanhangen" ?
                        Momenteel werk ik met een modem/router waar we zonder veel problemen met 4 tegelijkertijd draadloos op kunnen surfen. Is dat met zo'n accespoint ook ?
                        Wat is juist het verschil tussen accespoint en router ?

Comment

met aan accespoint kan men zien hoeveel pc's er op internet gaan
                          heb je een abbonement voor 1pc dan kan je het vergeten om met een tweede op internet te gaan
                          een abbonement voor 2pc dan kan je met twee pc's online gaan, een derde mag je vergeten
                          ik allemaal eens uitgetest met hun shake formule
                          als er iemand interesse moest hebben, ik heb nog zo'n accespoint hier liggen
                          drie maand gebruikt en daarna een wireless router geinstalleerd

Comment

En werkt dat even vlot met zo'n router ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                              perfect, ook al heb ik binnen muren van 20 cm en vrij veel ijzer in mijn gewelven heb ik steeds overal vlot verbinding zelf buiten in de tuin en soms 4 pc's
                              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                                Beter zelf! Plus je bent nog eens beschermt door de ingebouwde firewall van je router.

Accesspoint is in feite een bridge die gewoon je WiFi connectie overzet naar wired.

De Telenet Accesspoints zijn van D-Link en ik kan die nu niet bepaald stabiel en betrouwbaar noemen (al vaak probs mee gehad bij thuisgebruikers).

Comment

Working...
                                X