Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet - goldshake

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet - goldshake

ik heb niet gezegd dat uw post of... belachelijk is...
    Maar ik heb bv. geen internet, dan is die "handleiding" op internet wel belachelijk, dat ze dat op ne cd zetten, en het bij dat starterspakket steken ( maar ja, telenet en iets gratis geven, dan moet er nog veeeeeeeeel water door.... ) want nen cd/dvd heeft iedereen, maar internet, als ge dat niet hebt... dan is dat filmpke over... "die modem is dat da kaske met die vele lampjes???"
    : heb er dus eens naar gekeken in mijn ogen redelijk belachelijk.
    Als ge al internet hebt, en ge wilt de rest zien hoe ge dat moet installeren, misschien een hulpje.. maar meer .. sorry, want ge wilt bv. digitalen tv zien.. : dan denk ik dat die uitspraak van da bakske met die vele lampkes.. er ook redelijk over is, want als ge internet hebt weet ge waar uwe modem staat, want die hebt ge toch al moeten betalen. ( ikke toch )
    ( Zoiets zie ik toch niet op de site van TV Vlaanderen verschijnen )
    ( al even belachelijk gelijk die reclame op tv van Chaudfontaine, waar die garcon water in dat aquarium doet.. man man.... dat is een kreeft en die vissen zijn soldatenvissen ( ken er iets van)
    als die in dat chaudfontaine water 2 minuten zwemmen dan zij die dood, want dat zijn zoutwatervissen. Dus, als ge weet wat voor vissoort dat is, is dat ne redelijken horror reclame : hoe vermoord ik mijn ( redelijk dure) soldatenvissen en kreeft. ( of is chaudfontaine water ook zo zout ?) Ja zo nen onozelen reclame / informatie vind ik belachelijk. En ik kan er nog opnoemen van die reclame filmpkes waar ik dat van vind. ( 2 minuten uitleg over een pop die spreekt, en dan een stem die in 2 seconden kan zeggen dat de acesoires afzonderlijk te koop zijn en batterijen niet inbegrepen zijn. Nog nooit gehoord? Ik kan dat niet zo rap gezegd krijgen.
    Dus nogmaals niets tegen jou of je post, maar wel tegen het filmpke zelf, nadat ik het gezien heb. Ze beschouwen iedereen als "boerkes" die niet weten wat .....
    En als het dan nodig zou zijn, : op een gegeven moment gaan ze 2 pc's aansluiten en dan gebruikt men ne "switch" : ( zonder 1 woord van uitleg wat dat is ...) En voor diegen die het wel weten wat ne switch is , ik gebruik ook gene switch : want dan kunnen ze zien met hoeveel ge surft... ik gebruik ne router met ne firwall, en als ik bel met een probleem, dan ... "we geraken niet binnen bij u, hebt ge ne firewall???" Yep, dat ze het maar zelf uitzoeken wat er fout is. Betalen doen we al genoeg.
    En nu ga ik niet meer hierop antwoorden, want anders is den TS zijnen topic om zeep.
    Dus die shakes... ze mogen dat in hun .. steken.. want ofwel betaal ik meer om hetzelfde te hebben ( internet, webspace, telefoon 24 uur... ) ( ik ben geen vragende partij voor 30GB., ofwel betaal ik iets minder, maar ben dan mijn webspace kwijt... en surf ik zelfs iets trager.
    Als dommel hier met die adsl2+ komt, zijn die mij helemaal kwijt : http://www.dommel.com/nl/adsl/cityco....php?cust=home
    Nu nog te traag met hun gewone adsl lijn.

Comment

Beste Mir

Trekt het u niet aan wat andere vertellen gij hebt mij flink geholpen met uw info.

Grt

Comment

Graag gedaan mimmo.

Er zijn nu eenmaal mensen waar telenet nooit goed kan voor doen.En dan elk topic gebruiken om dit uit te schreeuwen.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

Er zijn nu eenmaal mensen waar telenet nooit goed kan voor doen.En dan elk topic gebruiken om dit uit te schreeuwen.

En hoe komt dat ? Juist ja door slechte ervaringen met telenet, en anderen voor misstappen te willen behoeden. Ja een mens kan niet naast telenet, iedereen moet er leren mee leven, spijtig genoeg... er zijn geen alternatieven, laten we dus eerder zeggen anderen voor valse illusies te willen behoeden
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            En hoe komt dat ? Juist ja door slechte ervaringen met telenet, en anderen voor misstappen te willen behoeden. Ja een mens kan niet naast telenet, iedereen moet er leren mee leven, spijtig genoeg... er zijn geen alternatieven, laten we dus eerder zeggen anderen voor valse illusies te willen behoeden
            Komaan wees eens eerlijk...

Zijn er dan nooit problemen/minpunten bij andere ISPs?

Heb tot op heden zeker al van iedere provider slechte zaken gehoord, ja ook van EDPNet, Easynet en zelfs van het oh zo verheerlijkte Dommel.

Ik ben ook niet 100% tevreden met Telenet, maar eens je de boel op poten staat heb je wel een retestabiele installatie thuis. Ik heb zonder zeveren over 8 jaar een uptime van 99.9%. Waarom zou ik veranderen?
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Komaan wees eens eerlijk...

Zijn er dan nooit problemen/minpunten bij andere ISPs?

Heb tot op heden zeker al van iedere provider slechte zaken gehoord, ja ook van EDPNet, Easynet en zelfs van het oh zo verheerlijkte Dommel.

Ik ben ook niet 100% tevreden met Telenet, maar eens je de boel op poten staat heb je wel een retestabiele installatie thuis. Ik heb zonder zeveren over 8 jaar een uptime van 99.9%. Waarom zou ik veranderen?
              Het is overal iets, 'k zit ook al 8 jaar bij telenet, technisch gezien heb ik er zeker geen klagen over. Alleen die klote administratie, en als er iets van veranderingen moet gebeuren, ga je een administratieve lijdensweg tegemoet. Het is de enige firma, waarbij ik direct de naam opschrijf van degene waarmee ik gesproken heb, omdat ik weet dat ik toch al ga moeten terug bellen, dat het van de eerste keer nooit in orde kan zijn
              En daarvoor mogen de mensen die naar telenet overschakelen, of die iets van veranderingen aanvragen, zeker gewaarschuwd worden.
              Bij een normale firma zouden ze aan bovenstaande problemen na 8 jaar toch ergens vorderingen gemaakt hebben, omdat ze anders klanten gingen verliezen. Maar neen bij telenet, kunnen ze het hun permiteren, van niks aan hun administratieve problemen te doen, omdat er voor de gewone gebruiker ver geen andere keuze is. Ja belgacom, maar daar is het niet veel beter .
              Moeten we er daarom leren mee leven ? Een mens mag toch al eens klagen, zeker als hij reden heeft (en ik ben blijkbaar de enige niet )
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Het is overal iets, 'k zit ook al 8 jaar bij telenet, technisch gezien heb ik er zeker geen klagen over. Alleen die klote administratie, en als er iets van veranderingen moet gebeuren, ga je een administratieve lijdensweg tegemoet. Het is de enige firma, waarbij ik direct de naam opschrijf van degene waarmee ik gesproken heb, omdat ik weet dat ik toch al ga moeten terug bellen, dat het van de eerste keer nooit in orde kan zijn
                En daarvoor mogen de mensen die naar telenet overschakelen, of die iets van veranderingen aanvragen, zeker gewaarschuwd worden.
                Bij een normale firma zouden ze aan bovenstaande problemen na 8 jaar toch ergens vorderingen gemaakt hebben, omdat ze anders klanten gingen verliezen. Maar neen bij telenet, kunnen ze het hun permiteren, van niks aan hun administratieve problemen te doen, omdat er voor de gewone gebruiker ver geen andere keuze is. Ja belgacom, maar daar is het niet veel beter .
                Moeten we er daarom leren mee leven ? Een mens mag toch al eens klagen, zeker als hij reden heeft (en ik ben blijkbaar de enige niet )
                Over die administratie heb je natuurlijk wel een punt. Schrijf ook altijd de naam van de contactpersoon op en om welk uur ik gebeld heb.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Over die administratie heb je natuurlijk wel een punt. Schrijf ook altijd de naam van de contactpersoon op en om welk uur ik gebeld heb.

En ik bel nooit met Telenet. Doe alles schriftelijk : het duurt misschien 2 min. langer, maar je hebt tenminste "de bewijzen" in handen.
                  Ik herinner me nog dat ik voor het telefoontje om nota bene over te schakelen naar telenet meer dan 20 minuten heb moeten wachten vooraleer iemand aan de lijn kwam.

Dat was mijn eerste en laatste telefoontje naar telenet. In 20+2 min kan ik echt al een proper e-mailtje gestuurd krijgen...
                  Groeten,

Polleke

Comment

Hallo,

Het is niet enkel bij Telenet een probleem - die "telewerkers" aan de andere kant van de lijn.
                    We zijn voor "alle voertuigen" verzekerd bij Touring, maar daar is het aan de telefoon NOG erger dan bij Telenet. Je gelooft gewoon je oren niet - en daarna je ogen niet bij wat je thuiskrijgt op papier.
                    Maar ja, er moet ergens op "bespaard" worden.
                    Qua verzekeringen en diensten geen enkele klacht
                    Kortom, een beetje zoals Telenet dus

Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                      Hallo,

Het is niet enkel bij Telenet een probleem - die "telewerkers" aan de andere kant van de lijn.
                      We zijn voor "alle voertuigen" verzekerd bij Touring, maar daar is het aan de telefoon NOG erger dan bij Telenet. Je gelooft gewoon je oren niet - en daarna je ogen niet bij wat je thuiskrijgt op papier.
                      Maar ja, er moet ergens op "bespaard" worden.
                      Qua verzekeringen en diensten geen enkele klacht
                      Kortom, een beetje zoals Telenet dus

Jaja
                      wees blij dat er nog niet teveel call-centers in India gestationeerd zijn....... je moet het eens aan de Engels-taligen vragen

http://www.youtube.com/watch?v=VzPNkp4S_TY
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik heb vorige week de self starter kit geinstalleerd, en dit is eigenlijk vrij simpel.
                        In de kit die je meekrijgt zitten alle kabels die je ook maar nodig zou kunnen krijgen, en eveneens een uitgebreide handleiding. Eigenlijk is het gewoon kwestie van de juiste kabel op de juiste plaats in te pluggen : van modem UTP naar switch / van switch 1 UTP naar digibox + 1 UTP naar je router of vaste PC. Inkomende coax naar de in van je digicorder, dan HDMI van de digicorder naar je TV. Eventueel nog met scart naar DVD speler / recorder, en klaar is kees.
                        Na opstarten moeten er nog enkele instellingen ingegeven worden die eveneens in de handleiding staan, en dan doorloop je de installatieschermen.
                        Poepsimpel, geen wachttijd en 50 € verdiend !

Groetjes,
                        Amby

Oorspronkelijk geplaatst door mimmo Bekijk bericht
                        Heeft iemand al de self Starter - kit geinstaleerd en hoe gaat dat in zijn werk ??
                        Heb reeds een telent aansluiting telefoon + internet en heb nu ook DTV aangevraagd
                        ( Goldschake )

Dank bij voorbaat

Comment

Zolang al die bedrijven met de moderne "kanker" blijven werken, zijnde firma-vreemde call-centers, waar mensen zitten die het allemaal wel goed willen doen, maar niet kunnen omdat men niet de tijd kan steken in een serieuze opleiding (dan zijn ze op slag te duur), moeten we op niet veel beterschap hopen.
                          Als ongeveer alle bedrijven in hetzelfde beddeke ziek zijn, is er voor de ene geen enkele noodzaak om het beter te doen dan die andere. De klant die verandert komt toch van de regen in de drop terecht.
                          Als morgen Telenet of Belgacom een perfect werkende telefonische klanten service uitbouwen (waar dan enkele mensen meer werken, zodat je geen halfuur of meer aan een "muziekske" moet hangen), dan durf ik wedden dat bijlange niet genoeg klanten de betere gaan kiezen om de meerkost van die perfecte service te verantwoorden.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wel ik doe dat ook direct de naam opschrijven van wie ik aan de lijn gehad heb, ik heb op een gegeven moment een verandering gevraagt van .. wel.. ne lijdensweg van 3 maand.. met boetes er bovenop omdat ik niet wilde betalen voor het in orde was..
                            Een ander probleem : ik heb freefone 24 uur, en op een gegeven moment werkt die niet meer, ze verstaan mij, ik hen niet, dus bel ik naar die logge melkkoe, en ... hallo... hallo ... natuurlijk verstaat die mij niet, ik dus met mijn gsm, ... meer als een half uur eer ze mij ter woord staan ( dan hebde al freefone) en wat.. ik moet eerst een ander vast toestel gaan halen, en naar 3 nummers bellen met die telefoon , en dan terug naar hen bellen ( weer met mijnen dure gsm een half uur aan de lijn) eer ze mijn klacht willen onderzoeken.. want ze nemen uw klacht van den eerste keer niet aan als ge zegt dat uwen telefoon niet werkt, of ge moet betalen, zelfs al ligt dan de fout bij hen. Djeezes...
                            ( over da bakske met die lampkes.... ik heb al den derde... omdat mijnen internet niet goed werkte... : en compensatie???? noppes genen bal, ikke wel 5 dagen zonder telefoon, voor een redelijke som met mijne gsm moeten bellen om bij hen binnen te geraken, internet al meerdere keren redelijk lang uitgevallen, 1 keer surf ik met een vergelijk nen halve slechten adsl, telkens ne nieuwe modem ( wel na een week of 2...)
                            Ik zeg het nogmaal als dommel hier is, ga ik van die melkkoe volledig weg, dat staat 100% vast.
                            ge moet eens bellen .. en na het kies 1..2 ..3 .. intypen dat ge een internet probleem hebt : dan zetten ze u een half uur op wacht, de laatste keer was ik zo kwaad , dat ik 1 koos : nieuwe klant : wel binnen de 5 seconden had ik iemand aan de lijn ( die me wel dan doorstuurde naar een andere lijn zodat ik er weer een half uur aanhing: maar als ge nieuwe klant wilt worden : direct : PING PING PING KASSA : het ENIGE dat voor hen telt.
                            Ik zeg mijnen tv op : heb nu tv vlaanderen.. een week nadien : aan de nieuwe bewoner van ...... adres... of ik klant wilde worden bij hen, hebben die een boekhouding???? weten die wel iets in deze computer tijd? Ik heb dat aangetekent verstuurt, dus moeten die dat weten ( had er ingezet dat ik dus overschakelde naar tv vlaanderen) wel ... aan de nieuwe bewoner... Dus als ge iets opzegt, dan moet ge verhuizen ofzo? Ik denk dat die internet verkopen, maar zelf gene pc hebben....
                            zoals de vorige zei, als ge last hebt.. dan .. kan het eens hoog zitten, en dan lucht het inderdaad soms op dat ge.....
                            Last edited by Guest13; 21 november 2008, 23:52.

Comment

Hallo,

Ik denk dat de teneur van dit topic inmiddels wel duidelijk is: vaak is het product van goede kwaliteit, maar de dienstverlening deugt niet
                              En dat is tegenwoordig steeds vaker zo en leidt tot grote frustraties als er eens iets mis gaat.

Ik heb een prachtige nieuwe wagen, rijdt perfect, zuinig, zeer comfortabel - bijna perfect dus.
                              Als de garage nu dat ene "rammeltje" nog wegkreeg ...

Ach, het feit dat we het hier eens kunnen ventileren naar lotgenoten toe maakt het iets draaglijker.

Jaja
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik ben 200% tevreden van Telenet
                                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
                                X