Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet - goldshake

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet - goldshake

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Schiet al maar direct wakker ... .. daar komt nog €152 en centiemen bij voor de digitaal kabel abo .. aka 12,50 per maand .. zoals al gezegd, voor niets schijnt de zon ..

Dat is inderdaad een jaarlijks kleinigheidje dat de meesten vergeten mee te rekenen. Telenet is zelfs jaarlijks 17€ duurder dan het vroegere INDI voor wat betreft het kabelabonnement.
    Groeten,

Polleke

Comment

Schiet al maar direct wakker ... .. daar komt nog €152 en centiemen bij voor de digitaal kabel abo .. aka 12,50 per maand .. zoals al gezegd, voor niets schijnt de zon ..
      Volgens Telenet (heb net gebeld) klopt dit niet.
      Je betaalt wel nog je analoog-kabelabonnement (in ons geval aan Infrax, dat ligt eraan wie je kabelprovider is).
      Het abonnement van de digitale tv zit wel degelijk in je shake-pakket.
      Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
        Je betaalt wel nog je analoog-kabelabonnement (in ons geval aan Infrax, dat ligt eraan wie je kabelprovider is).
        Abonnement voor digitale televisie... ???? Bij INDI was dat gratis. Je kocht zo'n HD-box, en dat was het. Omdat je digitaal kijkt verlaagt de BTW op je kabelabonnement van 21% naar 12%.

Interactiviteit was er wel niet bij (maar dat was enkel omdat telenet daar zijn veto had tussengestoken : ze hadden daarop het monopolie voor interactieve tv verdeelt via de kabel.).
        Nu hebben ze het volledig monopolie... En meneer Peeters (of wie was het) maar stoefen dat de overname van INDI door telenet goed was voor de concurrentie ???
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Abonnement voor digitale televisie... ???? Bij INDI was dat gratis. Je kocht zo'n HD-box, en dat was het. Omdat je digitaal kijkt verlaagt de BTW op je kabelabonnement van 21% naar 12%.

Interactiviteit was er wel niet bij (maar dat was enkel omdat telenet daar zijn veto had tussengestoken : ze hadden daarop het monopolie voor interactieve tv verdeelt via de kabel.).
          Nu hebben ze het volledig monopolie... En meneer Peeters (of wie was het) maar stoefen dat de overname van INDI door telenet goed was voor de concurrentie ???
          't is misschien idd geen abonnement wat in je maandbedrag van diamondshake zit, maar de 'huur' van de HD Digicorder.
          En je kabelabonnement is een beetje goedkoper dan vroeger (12 ipv 21% btw), maar is niet in de Shake-prijs inbegrepen.
          Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Tja, dat is wat ik nu bij Telenet ook betaal.

Nikske abonnement voor digitale televisie.
            Mvg Tim

Comment

Volgens een telenet verdeler hier in de buurt moet het kabelabonnement toch nog wel degelijk betaald worden als je het shake pakket neemt ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                Volgens een telenet verdeler hier in de buurt moet het kabelabonnement toch nog wel degelijk betaald worden als je het shake pakket neemt ...
                Ja dat is zo, maar dat heeft niets te make met een 'digitaal abonnement'.

Je blijft gewoon 'de kabel' betalen (12% btw ipv 21%).
                Mvg Tim

Comment

Dan hebt gij een andere Telenet aan de lijn dan ik ... Ik dacht ook dat ik er met 50€/maand ging vanaf zijn .. volgens de mevrouw van de promotiedienst mooi niet dus ... en Belgacom maakt daar mooi gebruik van om te vertellen dat "eenzelfde" dienst bij hun maar 60€ totaal kost (versus 62,5 bij T)
                  Bevraag u maar goed voor er lijken uit de kast vallen

Comment

Dan hebt gij een andere Telenet aan de lijn dan ik ... Ik dacht ook dat ik er met 50€/maand ging vanaf zijn .. volgens de mevrouw van de promotiedienst mooi niet dus ... en Belgacom maakt daar mooi gebruik van om te vertellen dat "eenzelfde" dienst bij hun maar 60€ totaal kost (versus 62,5 bij T)
                    Natuurlijk is die €50 niet alles, want zoals al aangehaald en op de website te vinden betaal je nog steeds kabel (zei het aan 12% ipv aan 21%).
                    Dat is die 12,50/maand die er voor zorgt dat Telenet €2,50 duurder uitkomt dan Belgacom.

Telenet kan zijn €2,50 meerkost dan weer goedpraten door het feit dat je al vanaf 16u gratis belt, dat je naar 36 Europese landen gratis kan bellen en dat je 5GB meer internet volume hebt.

En zo blijven we bezig
                    Mvg Tim

Comment

Klopt. Maar die 12,5 euro betaal je toch ook zonder zo 'n shake-bundel van Telenet?

Ik heb nu een internetabonnement (Expressnet) + telefonie (incl freephone 24) bij Telenet.
                      Hiervoor betaal ik maandelijks ongeveer 65 euro (incl. telefoongesprekken die niet in het forfait vallen zoals buitenland en vaste lijn naar gsm).
                      Natuurlijk betaal ik ook m'n kabelabonnement bij Infrax.

Ik zou kunnen overstappen naar een Diamond-Shake (Golden-Shake heeft geen webruimte en trager internet - Comfortnet versus Expressnet XL).
                      Dat kost me dan maandelijks 63 euro (58 euro Diamond-Shake + 5 euro freephone 24) + de niet-inbegrepen gesprekken (naar buitenland tussen 08.00 en 16.00 uur + vast naar gsm).
                      Het kabelabonnement moet ik gewoon aan Infrax blijven betalen (Telenet gaat dit op termijn wel overnemen, maar prijs excl btw blijft gelijk).

Op maandbasis betaal ik dan evenveel of iets meer als nu, maar heb ik wel iets sneller internet met 50 GB volume + digitale tv in HD.
                      Fuji FinePix S100fs

Comment

Heeft iemand al de self Starter - kit geinstaleerd en hoe gaat dat in zijn werk ??
                        Heb reeds een telent aansluiting telefoon + internet en heb nu ook DTV aangevraagd
                        ( Goldschake )

Dank bij voorbaat

Comment

Hier kan je een filmpje bekijken over de self starter:

http://binaries.telenet.be/onlinesup.../nl/index.html

mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Natuurlijk ben ik gene "self starter" maar HOE BELACHELIJK kan men het nog maken???? den uitleg op internet zetten, en ik wil internet juist installeren
                            Das al dezelfde mop als : ik heb problemen met internet, en bel dus : ... en wat zegt men ???
                            KIJK OP ONZE WEBSITE om de meeste problemen te verhelpen... Maar die prullen gaan wel juist niet als ik wil bellen ....
                            wie is hier de

Comment

Het kabelabonnement moet ik gewoon aan Infrax blijven betalen (Telenet gaat dit op termijn wel overnemen, maar prijs excl btw blijft gelijk).
                              Sorry : maar dat klopt niet . De prijs van het analoge kabelabonnement bij INFRAX kost per jaar 17 € minder dan bij Telenet. Dat is dan wel de prijs met 12% BTW (met 21 % BTW is het verschil dus nog iets hoger).
                              Groeten,

Polleke

Comment

Misschien heb je al internet bij een andere provider,of heb je al internet van telenet en wil je er digitale TV bij nemen.Dan is het misschien interessant om het filmpje te bekijken.

Om dit dan BELACHELIJK te noemen ??

Ik kwam dit filmpje tegen en wou het gewoon even melden he...

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X