Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fortis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Fortis

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Neje, degene met veel geld en met nog cash op een paar rekeningen worden bang, en laat het nu juist die zijn, die het voor het zeggen hebben .

'k ga morgen investeren in een paar sokken, als die mannen hun eigen al beginnen indekken
    Is juist denk ik wat je zegt J*.
    Mag ik het "CVP-geld" heten??
    Ik vrees ook voor het geld van sommige ziekenkassen en vakbonden....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Alle maatregelen die vandaag de dag genomen worden, gaan van het principe eigen zak eerst uit. Maak u geen illusies. Moest fortis failliet gegaan zijn enkele dagen geleden, 't zouden vele politiekers en grote mannen zwarte sneeuw gezien hebben. Het is onder het moto van de kleine spaarder dat ze het verkopen, dat bekt goed, maar dat is ook alles
      To make your dreams come true, wake up

Comment

'k Heb zo het gevoel dat de politiekers,de laatste dagen, allemaal nogal goed met mekaar overweg kunnen,allemaal boter op het hoofd
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Nee, dat geloof ik niet, dat weet ik zeker. Mijn tante is 93 en heeft ook geen computer. Haar betalingen doet ze bij een bankfiliaal om de hoek. Die mensen kent ze al vele jaren en die bedienen de computer. Mijn tante hoeft slechts te zeggen hoeveel er waarnaartoe overgemaakt moet worden. Ze hoeft alleen haar stapeltje acceptgiro's mee te nemen (en haar rollator).
          Uit hoofde van mijn beroep kom ik bij veel oudere mensen en ik kan u verzekeren dat het geval van uw tante uniek is. En ze heeft natuurlijk het voordeel dat ze om de hoek woont en dat ze nog op eigen kracht naar het bankfiliaal kan stappen. Zolang dat ze dat nog kan, en ik hoop voor haar dat dit nog lang duurt, zal er blijkbaar geen probleem zijn. Er zijn echter oudjes die verder van de bank afwonen en zich helemaal niet meer alleen kunnen verplaatsen tenzij er zich iemand over hen ontfermt. En hier hoor je wel eens andere geluiden.
          Bij mij staat het vertrouwen in deze instellingen al langer op een laag pitje.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Men zegt.... zegt.... garantie tot 100.000 euro.
            Ben misschien een idioot, maar het is wel de Minister van Financiën die dat zei, moet dat dan niet bekrachtigd worden met een K.B.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
              Men zegt.... zegt.... garantie tot 100.000 euro.
              Ben misschien een idioot, maar het is wel de Minister van Financiën die dat zei, moet dat dan niet bekrachtigd worden met een K.B.?
              Die worden, als ik goed ingelicht ben, opgesteld door de regering.

Dave
              pixelpusher

Comment

weet niet of de vraag al gesteld is, maar wordt het nu niet stilaan tijd om bankaandelen te gaan kopen, nu ze zo laag staan? Op termijn gaan ze toch weer terug stijgen, want Fortis, KBC en Dexia zijn toch gezonde bedrijven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  weet niet of de vraag al gesteld is, maar wordt het nu niet stilaan tijd om bankaandelen te gaan kopen, nu ze zo laag staan? Op termijn gaan ze toch weer terug stijgen, want Fortis, KBC en Dexia zijn toch gezonde bedrijven?
                  Ik zou alvast niet investeren in Fortis... het enige wat nog over blijft is een groep die de geldstroom beheerd... dus als ik het goed voor heb heeft het geen enkel zin om daarin in te investeren (is zoals een labo in een fabriek)... men denkt zelfs in de wandelgangen als het terug op de beurs komt, dat het aandeel slechts nog 2 euro zou waard zijn(van de 5,41 die het had op vrijdag jongstleden) en in het allerbeste geval tussen de 3 en 3,5. Ik vrees er een beetje voor dat vélen hun aandelen die ze kochten aan en rond de 5-7 euro hun aandelen zullen verkopen om de schade enigzinds te beperken
                  Gezien de malaise die er heest en dit op wereldschaal denk ik niet dat het nu de tijd is om erin te vliegen maar enkel nog afwachten, want de berichten zijn niet mals als je de krantenkoppen erop na houdt. Of het de waarheid is...is een andere zaak

Comment

Met de huidige stand van zaken zou ik dat zeker niet doen. Ik denk dat er al genoeg aanduidingen zijn de laatste tijd dat, al is het maar aan 2à3€, de kans groot is dat het nogmaal 2 à 3€ lucht zal zijn.
                    Ik zou trouwens nu niet graag in de schoenen staan van ene meneer M.L. die naar het schijnt over zo'n miljoen van die aandelen beschikt. Mijn bloeddruk zou al voor veel minder de hoogte ingaan. En ik vrees ook dat velen nu met dit goed bevriende heerschap van 'ons alom geliefde koningshuis' niet zoveel meelijden hebben... Maar ja, wat heb je nu toch aan medelijden...

Groetjs,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik kan me enorm kwaad maken om Wouter Bos en als er een tomaat was zou ik die naar hem gooien. Om het beleefd te zeggen, echt een 'Vuile Nederlander'. Het was hij die de aandelen van Fortis nog meer liet zakken door zijn verklaring dat de Nederlanders het beste deel hadden namelijk ABN ambro en Fortis NL.

Comment

@Bos: marktmanipulatie is een strafbaar feit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                          Ik kan me enorm kwaad maken om Wouter Bos en als er een tomaat was zou ik die naar hem gooien. Om het beleefd te zeggen, echt een 'Vuile Nederlander'. Het was hij die de aandelen van Fortis nog meer liet zakken door zijn verklaring dat de Nederlanders het beste deel hadden namelijk ABN ambro en Fortis NL.
                          Als wat Wouter Bos de waarheid is, dan had niemand het hoeven te zeggen en was het aandeel ook verder gezakt.

Als wat Wouter Bos niet de waarheid is, dan reageert de markt emotioneel en herstelt zich dat.

Eet die tomaat liever op. Goed voor de spijsvertering.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Ik denk dat het heel ziinvol is om de kat uit de boom te kijken en rustig afwachten totdat de huidige financiële situatie wat gestabiliseerd is. Gezien de wereldwijde recessie kan dat misschien nog wel een heel tijdje duren (zie de kredietcrisis in de VS).
                            Ik denk dat we nog maar aan het begin staan van een lange crisis, de gevolgen zullen maar voelbaar zijn in de loop van 2009. We staan voor een onzekere tijd waar beleggen momenteel vrij risicovol is.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Als wat Wouter Bos de waarheid is, dan had niemand het hoeven te zeggen en was het aandeel ook verder gezakt.

Als wat Wouter Bos niet de waarheid is, dan reageert de markt emotioneel en herstelt zich dat.

Eet die tomaat liever op. Goed voor de spijsvertering.

Dave
                              Ze hebben hun woord niet gehouden, het geld niet gestort en nadien wilden ze Fortis NL en ABN ambro aankopen. En dan nog gaat Wouter Bos zo'n verklaring afleggen. Een politicus zou beter moeten weten dat zo'n verklaring grote impact heeft op het vertrouwen van de mensen.

Ik wed dat de Nederlandse politici nu heel erg hard aan het lachen zijn achter de schermen:" zie nu die domme Belgen, zij zitten met de rotte appels".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                                Ik wed dat de Nederlandse politici nu heel erg hard aan het lachen zijn achter de schermen:" zie nu die domme Belgen, zij zitten met de rotte appels".
                                En voelt u zich nu persoonlijk bedreigd?

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X