Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, hoezo?
Voor Nederland is de zaak rond.
Wij blijven zitten met "besmette" onderdelen.
Maar.... "Balkellende" en Wouter hebben dit prima gespeeld.
In een viswinkel is geen brood te koop he Bouk
10 op 10 voor Nederland.
Indeed, maar daar moet je dan een lopende rekening voor hebben, en pc banking. En aangezien dat dan ook weer geld kost (die kosten heb ik tot nu toe niet, en heb ik nooit gehad !!!), en je misschien gemakkelijker aan je spaargeld zit dan wat het daar veilig op een spaarboekje staat, waar je serieus wat moeite moet voor doen om eraan te geraken is dat ook geen optie, en blijf ik van fortis maar 2% krijgen, tov van andere banken waar je op alle rekeningen 4% krijgt (internet of niet)..... Nu snap ik ook waarom
Zelf doe ik wel pc-banking bij o.a. de befaamde Fortis-bank, maar ik wist niets af van dergelijke discriminatie.
Indeed, maar daar moet je dan een lopende rekening voor hebben, en pc banking. En aangezien dat dan ook weer geld kost (die kosten heb ik tot nu toe niet, en heb ik nooit gehad !!!), en je misschien gemakkelijker aan je spaargeld zit dan wat het daar veilig op een spaarboekje staat, waar je serieus wat moeite moet voor doen om eraan te geraken is dat ook geen optie, en blijf ik van fortis maar 2% krijgen, tov van andere banken waar je op alle rekeningen 4% krijgt (internet of niet)..... Nu snap ik ook waarom
Zelf doe ik wel pc-banking bij o.a. de nu hyperbefaamde Fortis-bank, maar ik wist niet dat al die oudere mensen die niet via een PC hun rekeningen kunnen beheren of zelfs helemaal geen PC hebben maar 2% zouden krijgen. FOEI
ER zou er al mijn centen moet weghalen, maar ja, daarmee wordt het nog slechter in de huidige context.
Is er iemand die ergens gelezen of gehoord heeft wat het lot is van ABN-Amro België? Is dit overgenomen door de Nederlanders. Hier zegt men " de volledige overname van "ABN Amro" elders "de Nederlandse ABN Amro".?
Is er iemand die ergens gelezen of gehoord heeft wat het lot is van ABN-Amro België? Is dit overgenomen door de Nederlanders. Hier zegt men " de volledige overname van "ABN Amro" elders "de Nederlandse ABN Amro".?
Fortis Nederland met inbegrip van ABN Amro zijn nu in Nederlandse handen, werd over genomen voor 16,8 miljard.(kwam ook een beetje omdat de Nederlanders massaal hun spaargelden gingen afhalen). Dat wil dus zeggen dat Fortis terug keert naar zijn kern daterend vanuit 1990.
De Nederlanders hebben op hun beurt brutaal geweest... als je weet dat ABN Amro een beetje de trost was van Nederland...
Fortis Luxemburg zal ook wel in Luxemburgse handen verdwijnen gezien ze 52% bezitten.
Wat voor België betreft... is wachten tot morgen wat het aandeel zal uitvretten... ben zelf benieuwd
Maar ik denk niet dat ze op de fles zal gaan als je weet dat eigenlijk (beetje geschiedenis) twee grote banken in zitten: ex ASLK (staatsbank) en Generale Bank.
Fortis Nederland met inbegrip van ABN Amro zijn nu in Nederlandse handen, werd over genomen voor 16,8 miljard.(kwam ook een beetje omdat de Nederlanders massaal hun spaargelden gingen afhalen). Dat wil dus zeggen dat Fortis terug keert naar zijn kern daterend vanuit 1990.
De Nederlanders hebben op hun beurt brutaal geweest... als je weet dat ABN Amro een beetje de trost was van Nederland...
Fortis Luxemburg zal ook wel in Luxemburgse handen verdwijnen gezien ze 52% bezitten.
Wat voor België betreft... is wachten tot morgen wat het aandeel zal uitvretten... ben zelf benieuwd
Maar ik denk niet dat ze op de fles zal gaan als je weet dat eigenlijk (beetje geschiedenis) twee grote banken in zitten: ex ASLK (staatsbank) en Generale Bank.
Mijn interesse gaat alleen uit naar de Belgische tak van ABN Amro. Wat is daar het lot van?
Mijn mening over FORTIS : ten onder gegaan aan pure hoogheidswaanzin die begonnen is met de overname van de Generale Bank. Toen al zijn er intern beslissingen genomen die de bank veel geld hebben gekost en vele klanten ( periode 2000 +2001). Maar je praatte er tegen een muur.
Comment