Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fortis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Fortis

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
    Waarom dimmen?

Ik heb het hier over beleggen en niet over de duurzame spaarcenten van mensen.

Waarom heb ik als belastingbetaler nooit mogen mee genieten in de winst die een belegger had en waarom moet ik nu als belastingbetaler wel mee betalen aan zijn verlies.

Hier kun je zeggen Woow, want dit is gewoon schandalig.

mvg
    Antoine
    Ik zou kunnen zeggen: stoppen met ROEPEN en overal 3 lege lijnen tussenlaten en dat soort van dingen.

Dave
    pixelpusher

Comment

...Waarom heb ik als belastingbetaler nooit mogen mee genieten in de winst die een belegger had en waarom moet ik nu als belastingbetaler wel mee betalen aan zijn verlies.
      Deze quote bewijst dat u absoluut niet weet waarover het gaat. De belastingbetaler draait voor geen eurocent op voor het verlies van de belegger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Ai, dat is wel heel erg naief...
        Leg uit?
        mvg
        Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Deze quote bewijst dat u absoluut niet weet waarover het gaat. De belastingbetaler draait voor geen eurocent op voor het verlies van de belegger.
          Daar ben ik nog niet zo zeker van. Als die warrants uitbetaald gaan moeten worden en de meerwaarde die er nu was kan dat niet dekken, wat gebeurt er dan?

Dave
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Daar ben ik nog niet zo zeker van. Als die warrants uitbetaald gaan moeten worden en de meerwaarde die er nu was kan dat niet dekken, wat gebeurt er dan?

Dave
            Dit gaat over een eventuele deelname in een potentiële winst. Geen garantie op eender wat dan ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Ik zou kunnen zeggen: stoppen met ROEPEN en overal 3 lege lijnen tussenlaten en dat soort van dingen.

Dave
              Ten eerste bepaal ik dit zelf wel en ten tweede moet je hier af en toe wel iets accentueren want anders lezen ze het toch verkeerd.
              mvg
              Antoine

Comment

Ten eerste bepaal ik dit zelf wel en ten tweede moet je hier af en toe wel iets accentueren want anders lezen ze het toch verkeerd.
                mvg
                Antoine
                Uw bescheidenheid siert u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Uw bescheidenheid siert u.
                  Graag gedaan.
                  mvg
                  Antoine

Comment

Leg uit?
                    De winst die een belegger heeft genoten is voor een groot gedeelte weer uitgegeven in het kader van een 'ruimere levensstijl': duurdere huizen, auto's, horloges, hobbies, kleding, restaurantbezoek, vakanties etc etc. Over al die dingen wordt BTW betaald. Gevolg:
                    1. de staat heeft met dat geld extra dingen kunnen doen
                    en/of
                    2. de belasting die jij moet betalen is minder gestegen dan wanneer de staat die extra inkomsten niet had genoten

Comment

Van de beleggingsadviseur:

BELEGGEN:

DUS; DE HELEDAG IN DE LUIESTOEL NAAR DE TV KIJKEN,MET EEN FLESJE BIER IN DE HAND LEVERT HET MEESTE OP!

HOLADIJEE,……………………..PROOST!!!!!!!!!

UW BELEGGINGSADVISEUR!
                      Hiervoor moet dringend een nieuwe beleggingsclub opgericht worden
                      'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Nu Ethias, lijkt geen eind aan te komen...
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Nu Ethias, lijkt geen eind aan te komen...
                          Het weekend is in aantocht ... Blijkbaar de geschikte moment om met dergelijk slecht nieuws op de proppen te komen. En wie is de volgende ....

Groetjes,
                          pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            De winst die een belegger heeft genoten is voor een groot gedeelte weer uitgegeven in het kader van een 'ruimere levensstijl': duurdere huizen, auto's, horloges, hobby's, kleding, restaurantbezoek, vakanties etc etc. Over al die dingen wordt BTW betaald. Gevolg:
                            1. de staat heeft met dat geld extra dingen kunnen doen
                            en/of
                            2. de belasting die jij moet betalen is minder gestegen dan wanneer de staat die extra inkomsten niet had genoten
                            Dus hoe rijker de belegger is, hoe beter het met ons gaat...
                            Ik hoop dat die belegger een factuur vraagt bij aankoop van zijn spullen.

Sinds wanneer heeft de staat geld
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              Het weekend is in aantocht ... Blijkbaar de geschikte moment om met dergelijk slecht nieuws op de proppen te komen. En wie is de volgende ....

Groetjes,
                              pol.
                              ING Pol.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Van de beleggingsadviseur:
                                DUS; DE HELEDAG IN DE LUIESTOEL NAAR DE TV KIJKEN,MET EEN FLESJE BIER IN DE HAND LEVERT HET MEESTE OP!
                                UW BELEGGINGSADVISEUR!
                                De hele dag met één flesje bier? Gezellige boel daar bij jou

Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X