Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
    Weeral een circus om niets!
    Er zijn 100000den druggebruikers in Belgie en dat zijn zeker allemaal geen "lowlifes", maar ook "hooggeplaatste" personen.
    Doet een schitterende sportman eens iets verkeerd en heel het land staat op zijn kop, ook al laat hij zien dat hij zijn werk nog steeds perfect kan uitvoeren (kijk naar zijn voorjaar).
    Oké hij doet iets fout, maar zo zijn er nog duizenden en daar kraait geen haan naar...
    Ik vind het persoonlijk allemaal nogal hypocriet

Net zoals bij Sterchele... Rijdt aan 180km/u tegen een boom, al of niet dronken en het is de held van de natie? Moet je mij dan ook eens uitleggen...
    Ik ben het toch eens met jou.
    Toen ze in Brugge met die "herdenking" bezig waren dacht ik net hetzelfde.
    Waar zijn die toch mee bezig.
    Ik heb hoegenaamd niks tegen Sterchele hoor.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ik ben het toch eens met jou.
      Toen ze in Brugge met die "herdenking" bezig waren dacht ik net hetzelfde.
      Waar zijn die toch mee bezig.
      Ik heb hoegenaamd niks tegen Sterchele hoor.
      Eens was er een tijd dat ook "slachtoffers" van dopinggebruik in de wielerwereld na hun
      dood vereerd werden...... Tom Simpson
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Hoge bomen vangen veel wind, en knakken als de wind te hard waait.

Ik ben blij dat veel mensen dit voorval beoordelen, "topsporters" verdienen die naam niet meer na dit voorval.

Wat met het prijzengeld, wat met supporters die allerhande prullaria kopen van hun "held", wat met de enorme merchandising, wat met de sponsors die hun naam nu beklad zien, ... allemaal weggesmeten geld.

En waarom wordt dit steeds als "hoofdpunt" in kranten en journaals gebracht?
        Pagina's vol in de kranten, allerlei inteviews, statistieken, polls, ...
        Alle supporters die hem verweesd achterlaten ... ocharme Tommeke ...
        Het sommige positieve nieuws wordt steedsachteruitgeschoven, het negatieve verdient weeral teveel aandacht.

Stop heel die meeloperij van sport, uiteindelijk kijken en supporteren we voor iets "fake" ...
        Een geldcarrousel die dolgedraaid is.

Sponsors schenk liever uw geld aan een goed doel, brandwondecentrum, kankerpreventie, ... jullie bereiken er veel meer mee.

Als laatste ... ( zonder de sponsor te willen beledigen)... "Le Coke Sportif" ...
        www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
          Eens was er een tijd dat ook "slachtoffers" van dopinggebruik in de wielerwereld na hun
          dood vereerd werden...... Tom Simpson
          Ja ja idd..... verhaal is bekend.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik praat het gedrag van Tom zeker niet goed. Alsook de uitleg die hij geeft voor zijn wangedrag, is zeker niet goed te praten. En tevens zeer dom gedaan van Tom.
            Maar deugs is nu éénmaal een onderdeel van van onze samenleving geworden.(jammer genoeg) 20 jaar geleden was het er ook. Maar meer bedekt.
            Is iedereen die drug heeft gebruikt een slecht mens ??? (ik keur ieder gebruik af hoor.)
            Het gebeurd veel meer dan je zou durven denken.

Wat mijn grote vraag is, moeten ze diegene die drugs verhandelen ook niet aan de schandpaal binden.

Maar zolang hij presteert is hij de goeie kerel op de fiets. Net zolang tot hij een fout maakt. En dan wordt hij afgeschoten, gelijk de eerste de beste crimineel.
            Maar iedereen maakt toch wel eens een fout zeker ??? Bij sommigen is hun hele leven een fout.

Alleen jammer dat wielrenners steeds worden gecontroleerd (tijdens en buiten competitie). Mochten de heren van de anti-doping eens andere sporten controleren, dan gaan er zeker nog tegen de lamp lopen.

En wat betreft de supporters??? Maar mensen toch, de supporters gaan Tom blijven steunen. Neem dit gerust van me aan.

Kriss

Als ik zo de reactie's lees van sommigen, komen die hier enkel om gebruikers van dit forum te bekladen in plaats van hun mening te geven.
            Wat heeft een persoonlijke aanval te maken met het onderwerp?? Zelf kritiek op een schrijvvout, mensen waar zijn we mee bezig ??
            Last edited by Krisss; 9 mei 2009, 21:36.
            www.kris-sinnaeve.be

Comment

Ben ik het mee eens.

"We zijn op stap geweest. In de namiddag zijn we op een terras belandt.
              Daar hebben we wat gedronken en blijkbaar moet ik nadien cocaïne gebruikt hebben.
              Maar dat is een black-out, daar weet ik niets meer van", aldus Boonen.
              bron: Radio 1

* Toch eigenaardige terrassen, blijkbaar
              Die uitleg op radio 1 heb ik ook gehoord.
              Wat een vreemd verhaal!
              Na wat meerdere glazen gedronken te hebben kent Tom plots zijn grenzen niet
              meer en begint hij cocaïne te gebruiken, waarna een black-out!
              Waar kwam die cocaïne plots vandaan?
              Volgens mij had hij die zelf meegebracht en wist hij heus welke weg hij opwandelde.
              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                Die uitleg op radio 1 heb ik ook gehoord.
                Wat een vreemd verhaal!
                Na wat meerdere glazen gedronken te hebben kent Tom plots zijn grenzen niet
                meer en begint hij cocaïne te gebruiken, waarna een black-out!
                Waar kwam die cocaïne plots vandaan?
                Volgens mij had hij die zelf meegebracht en wist hij heus welke weg hij opwandelde.
                Ja maar dat komt door die terrassen he
                Dat spul dat groeit niet ergens in een tuin, dus hij zorgt er zelf voor of het wordt
                hem aangeboden OF zijn "vrienden" gebruiken en delen met hem.
                Er moet ook een dealer zijn.

Een oplossing kan je gewoonlijk vinden in de directe omgeving.
                Het is ook een groot toeval dat 's anderendaags die controle plaats vond.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ja maar dat komt door die terrassen he
                  Dat spul dat groeit niet ergens in een tuin, dus hij zorgt er zelf voor of het wordt
                  hem aangeboden OF zijn "vrienden" gebruiken en delen met hem.
                  Er moet ook een dealer zijn.

Een oplossing kan je gewoonlijk vinden in de directe omgeving.
                  Ik denk dat hij zich bevind in een slechte entourage en dat Tom te naïef is om dat in te zien.
                  De Rolling Stones (en nog andere groepen), bekende Engelse voetballers en nog meer topsporters gebruiken drug's (niet te verwarren met doping), ze worden ook bij de nek gevat en veroordeeld. Maar na hun straf kunnen die direct weer aan het werk, maar zo niet in het wielrennen. Dus waarom laat de Tom zich telkens opnieuw vangen?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ze hebben hem erin geluisd, voor zover ik het snap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      Goed mogelijk dat hij zijn "vrienden" wil beschermen OF hij kan niet anders
                      handelen dan zoals hij nu gezegd heeft.
                      Ik bedoel ook dat ik niet goed weet wat ik met zijn uitleg moet.
                      Zijn uitleg heeft ook bewezen dat hij niet tegen drank kan (overmatig gebruik dus)
                      dus hij wist dat... en toch deed hij het. De gevolgen kennen we.
                      Zijn vriendin antwoordde iets agressief toen ze zei dat iedereen Tom zal blijven steunen. Normaal gezien reageren mensen in zo'n situatie anders.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Inderdaad, ze hebben hem erin gelapt ... dikwijls al dan.

Ze laten hem hard rijden en zeggen eerst tegen de flikken waar hij gaat passeren.
                        Ze laten hem wat drugs pakken maar geven hem eerst eens aan om hem te laten pakken ... de flikken gaan natuurlijk alleen naar Tommeke zoeken en niet naar zijn leveranciers.
                        Ze laten hem dronken een ongeval veroorzaken maar hebben eerst de flikken verwittigd dat ze zich moesten klaarhouden.

Echt slechte vrienden heeft Tommeke precies.

Gelooft ge dat nu zelf?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Ik bedoel ook dat ik niet goed weet wat ik met zijn uitleg moet.
                          Zijn uitleg heeft ook bewezen dat hij niet tegen drank kan (overmatig gebruik dus)
                          dus hij wist dat... en toch deed hij het.
                          Dat hij dronken een beetje drugs neemt door invloed van verkeerde vrienden zou ik nog kunnen snappen maar die alcohol hebben ze hem toch niet met een trechter binnengekapt hé?
                          Triestig als ge uzelf niet wat onder controle kunt houden, die mens is precies gewoon ziekelijk en heeft professionele hulp nodig om zich te leren bedwingen.
                          Kan niet van de drank blijven als het voorgeschoteld wordt, kan niet van de drugs blijven als het voorgeschoteld wordt, kan niet rustig rijden met een wagen als die sneller kan dan toegelaten, ...
                          Er is wel altijd iets met Tommeke.
                          Als professionele sporter en voorbeeld voor velen zou hij toch beter moeten weten. Hij heeft ondertussen al aan zoveel campagnes meegewerkt voor veiliger verkeer en geeft niet anders dan het slechte voorbeeld.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik vind dat ze hem een trofee moeten geven. Iedereen moet hem de hemel in prijzen.
                            Hij is immers zoals bij alle misdrijven of zaken die naast regelmenten zijn een slachtoffer en geen dader. Slechte jeugd gehad, slechte entourage, mensen begrijpen hem niet ...
                            Hij kan er niet aan doen. Spijtig dat er de laatste tijd alleen maar van die soort overblijven.
                            En dat Tom simdinges een held is is maar een held voor zoverre dat een persoon hem wil plaatsen.
                            Voor mij is hij helemaal geen held, enkel een stommerik die liever geld en een valse, onverdiende eer belangrijker vind dan zijn leven. Een sukkelaar noem ik zo iemand.

Wie zijn gat verbarndt moet op de blaren zitten en jawel iedereen heeft recht op een tweede kans, maar dat betekent heel iets anders dan twee keer dezelfde feiten plegen.
                            Zijn naam is haas, hij weet van niets, helemaal van niets, hij is gezocht, wordt gespamd en zit met mobbing ... Jezus, ik heb sterk de indruk dat hij mediageil is.

En of we dit nu moeten goedkeuren en het gebruik van rommel toe laten ? Kan je misschien ook terzelfdertijde wapens toe laten, spiekbrieven op examens, ... maw goed keuren.
                            En ja, ik weet het, ik ben fout, maar ik kan daar niet aan doen, ik ben ook het slachtoffer.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Ach wat is het gemakkelijk om van alles neer te schrijven over hoe en waarom en hoe het zou kunnen gebeurd zijn.

Luister mensen, het is een jonge kerel zoals velen. Het grote geld verdien door topprestaties neer te zetten, dit blijkt bij velen hier een grote afgunst op te wekken.

Wees wat trots op onze topsporters, (het druggebruik keur ik absoluut niet goed, in tegendeel trouwens). en ja Tom is betrapt, so what hij zal moeten opdraaien voor zijn daden. En daarmee basta. Gelukkig heeft hij al aardig wat bijeengefietst om alles zelf te kunnen betalen.
                              Vele jonge gasten die betrapt worden op een zaterdagnachtcontrole door "onze federale politie" kunnen nog niet eens hun boete zelf betalen. Ze moeten hulp inroepen van de ouders. Jammer genoeg zijn die dan de dupe van zoonlief zijn dwaas gedoe.
                              (nogmaals ik keur druggebruik zeker niet goed hoor, zwaar straffen, werkstraf in een afkickcenter of zo.)

Diegene die hier luidkeels schreeuwen dat Tom zichzelf niet onder controle heeft. Mag ik die mensen 1 keer een vraag stellen?
                              Heeft geen enkele van die moraalridders ooit eens een glas teveel gedronken ???
                              Mijn botten hoor.
                              Hopelijk blijven de kinderen van die moraalridders van de drugs. (zoniet gaan ze het hier zeker niet luidkeels verkondigen. een ander aan de schandpaal nagelen, ja dat kan. Maar... .
                              Hoe gaat het ook weer, de beste stuurlui staan aan wal.
                              Of hij die nooit een fout maakte, gooie de eerste steen of zo??

Een voorbeeld voor onze jeugd. Als je bekijkt wie onze jeugd als voorbeeld stelt, dan kom je vaak in de muziekwereld terecht???? Is het daar allemaal zo zuiver.
                              Wie hadden wij als voorbeeld, The Rolling Stones ???? Amaai hoor, druggebruik ???
                              www.kris-sinnaeve.be

Comment

Tomtomeke=>Tomdomeke?!

Comment

Working...
                                X