Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Maar staat in verhouding tot het enthousiasme waarmee sommigen hun held willen blijven verdedigen . Het éne extreem lijdt altijd tot het andere.
    Davinnekicoke!
    Last edited by Ticor; 11 mei 2009, 20:15.
    Mvg Tim

Comment

Vroeger had men niet zoveel woorden nodig en werd een situatie als deze samengevat in een spreekwoord:

"Het zijn sterke schouders die de weelde dragen kunnen".
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Goh, dat eerste heb ik. Dat tweede niet.
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
          Mannekes! 411 postings? waarvoor? (sorry, ondertussen 413)

Laat hem snuiven, t'is zijn leven toch?
          Als hij zijn leven naar de verdoemenis wil helpen?

Denken jullie niet dat door al die heisa in de media er mss. weer jongeren op het idee zijn gekomen?

In ieder geval voor ne sportman, privé of niet.....
          Ge mist het essentieele punt ... vraag u af waar GIJ zoudt zitten moesten ze u 3x betrappen op het snuiven van melkpoeder ... als ge het antwoord hebt stel u dan nog iets meer vragen ..
          zoek dan de betekenis op van de spreekwijze" tweematen en twee gewichten" ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Ge mist het essentieele punt ... vraag u af waar GIJ zoudt zitten moesten ze u 3x betrappen op het snuiven van melkpoeder ... als ge het antwoord hebt stel u dan nog iets meer vragen ..
            zoek dan de betekenis op van de spreekwijze" tweematen en twee gewichten" ..
            vergis je niet, als je drie x of meer betrapt wordt met je neus in de bloemsuiker zit je nog steeds rustig thuis hoor. Als je gebruik niet samengaat met criminele activiteiten, .... daar gaat niemand zich mee bezig houden.
            'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Vroeger had men niet zoveel woorden nodig en werd een situatie als deze samengevat in een spreekwoord:

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              Goh, dat eerste heb ik. Dat tweede niet.
              Miserie, miserie, ik heb noch het één noch het ander
              Wie heeft er nu aub compassie met ik? PM mij zodat ik mijn rekeningnummer kan toesturen.
              ENE PAS OP, mijn belastingbrief ligt hier al hé

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

and he still keeps his job, again....

what part am I missing here?... Oh yes. He can still make the team a lot of money. I forgot that.

oh well, on till the 4th time!

Comment

Citaat:
                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus
                  Ge mist het essentieele punt ... vraag u af waar GIJ zoudt zitten moesten ze u 3x betrappen op het snuiven van melkpoeder ...

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
                  vergis je niet, als je drie x of meer betrapt wordt met je neus in de bloemsuiker zit je nog steeds rustig thuis hoor. Als je gebruik niet samengaat met criminele activiteiten, .... daar gaat niemand zich mee bezig houden.
                  Mannekes, ik kan niet meer volgen ...
                  1) coca-dinges
                  2) dan melkpoeder
                  3) nu al bloem en suiker (bloemsuiker)

Ik zou begot bang worden om nog les te geven met krijt want daar trek ik continue krijtlijnen (wiskunde of is het snuifkunde ?)

En TB moesten ze een premie bij geven. Ten minste ene die de industrie doet draaien ...

Of zoals Henrich Bölle schreef. Godsdienst is het opium van het volk of eerder vertaald naar huidige maatschappij: Helden zijn het opium van het volk. En het is het volk dat zijn helden kiest of maakt.
                  Sorry, kon het niet laten. Het druggedoogbeleid begint inderdaad zijn uitwerking te hebben. Spijtig dat ik als belastingbetaler dan ook moet opdraaien voor de gevolgen van dat gedoog of getoog ?
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Cocaïne is bij mijn weten nog altijd een hard drug. Illegaal dus.
                    Blijkbaar is het commerciële aspect bij de ploegleiding van TB nog altijd belangrijker dan de ethische bezwaren. En wij maar onze kinderen een goede opvoeding proberen mee te geven.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                      Cocaïne is bij mijn weten nog altijd een hard drug. Illegaal dus.
                      Blijkbaar is het commerciële aspect bij de ploegleiding van TB nog altijd belangrijker dan de ethische bezwaren. En wij maar onze kinderen een goede opvoeding proberen mee te geven.
                      Ik zeg zelfs meer. Quickstep planché komt er bij mij niet in. Dat ze hunne rommel houden. Over and out.

-m-
                      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                        Ik zeg zelfs meer. Quickstep planché komt er bij mij niet in. Dat ze hunne rommel houden. Over and out.

-m-
                        Gelukkig hebben we nog Berryfloor

Al is die eigenaar ook al zo koosjer
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht

-m-
                          wtf, wa is er daarom mis met quickstep?????
                          is nog steeds een van de betere vloeren!!! dees is ferm kort door den bocht!!!
                          nikon stuff

Comment

wist niet eens dat Quickstep vloeren waren, dacht eerder aan iets met trappen of zo.
                            vind zo wie zo dat wielershirtreclame de plank mis slaat hoor, kijk maar eens naar al die verschillende shirts, wie weet eigenlijk welke of wat voor Firma er achter zit.
                            alleen RABObank is mij bekend en nog een of andere gasleverancier?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                              wtf, wa is er daarom mis met quickstep?????
                              is nog steeds een van de betere vloeren!!! dees is ferm kort door den bocht!!!
                              great flooring!
                              piss-poor company with zero morals.

They can't set an example because of pure commericalism. They'd feel it if people didn't bother buying their floor anymore, They'd not have the money to pay for Boonehead and he'd not have the money to confuse drinking coffee with snorting coke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
                                Tiens ?? en ik die dacht dat het gebruik van verdovende middelen in BelgIë verboden was bij wet .. zeker als ge u laat pakken ... misschien staat er in de kleine lettertjes dat dit niet van toepassing is voor personen met enige bekendheid .. dus jongens en meisjes, verwerf enige bekendheid en je kan straffeloos aan de dope ..

die mannen van de gerechtelijke die gisteren dus nog een dikke coke vangst gedaan hebben, die hebben dus hunnen tijd zitten verprutsen en nog betaald met geld van de belastingsbetaler ... ? cool!

Comment

Working...
                                X