Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Je belastingen niet invullen voor 10 jaar is van een andere grootorde als verblijven in Monaco die perfect in de Belgische wetgeving past ...
    De vraag is als hij er effectief verblijft. Hij rijdt hier tegen de paal, hij rijdt hier te snel (bis), hij snuift hier cocaine en hij loopt hier tegen de lamp . Zoals ik reeds zei, 't zou in Duitsland geen waar zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Wettelijk moet je min 6 maand per jaar daar verblijven of je kan het land uitgezet worden.
      Ik vraag me af hoe ze jou het land kunnen uitzetten, als je er niet bent.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Het is zelfs andersom: veel bedrijven bijv. mogen alles en ze worden nog
        geholpen door kwijtschelding.
        Dan kan ik je maar één tip geven Theo, start jezelf even een bedrijfje op , zo vlotjes gaat het nu ook weer niet hoor
        Neemt niet weg dat veel van die zogenaamde BV's op allerlei manieren van de maatschappij ( onze belastingscenten notabene ) profiteren, wat mij betreft mogen ze aan die kant zeker en vast eens serieus aan den boom schudden, ik zou niks lievers zien... en dat die sportmannen/vrouwen er veel moeten voor doen, alles opgeven enz... tja, moeten wij dit dan ook niet misschien ?
        Last edited by RDB; 19 juni 2008, 08:16.
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Ik vraag me af hoe ze jou het land kunnen uitzetten, als je er niet bent.
          Uw verblijfvergunning intrekken? Uw adres schrappen?
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            ... en als je dan een agenda hebt zoals deze sporters?
            Mja, ik heb de wetten in Monaco niet gemaakt he.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

En jaaaaahhhh, hij doet het weer : klik

Hoe zit dat weer van die ezel en die steen?

Comment

Wat zijn er toch veel jaloerse mensen :
                - jaloers op succes van anderen,
                - jaloers op anderen hun geld,
                - jaloers op anderen hun huis,
                - jaloers op anderen hun auto,
                - jaloers op anderen hun lief of vrouw ?
                Kijk toch allemaal eens naar uw eigen en daarnaast naar het ongeluk dat sommige mensen overkomt.
                Gun anderen hun geluk en probeer zelf ook gelukkig te zijn maar zeker niet op de kap van anderen.
                Laat mensen zoals Tom Boonen, Kim Gevaert, Tia Hellebaut en andere succesvolle mensen hun geluk beleven , hun geluk dankzij jarenlange inzet.
                Wees gelukkig met hun successen en anders, laat hen gerust en hou u met nuttige zaken bezig.

Ik persoonlijk geniet mee van deze successen en vooral van mijn familiaal geluk : hout vasthouden en hopen dat het geluk blijft duren.
                En laat anddere mensen gelukkig zijn op hun manier maar ga zeker niet bitsig kritiek geven. Dat is echt niet mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                  Laat mensen zoals Tom Boonen, Kim Gevaert, Tia Hellebaut en andere succesvolle mensen hun geluk beleven
                  Wahahahaha, zoiets idioot heb ik al lang niet meer gehoord

Comment

Wat zijn er toch veel jaloerse mensen :
                    - jaloers op succes van anderen,
                    - jaloers op anderen hun geld,
                    - jaloers op anderen hun huis,
                    - jaloers op anderen hun auto,
                    - jaloers op anderen hun lief of vrouw ?
                    Kijk toch allemaal eens naar uw eigen en daarnaast naar het ongeluk dat sommige mensen overkomt.
                    Gun anderen hun geluk en probeer zelf ook gelukkig te zijn maar zeker niet op de kap van anderen.
                    Laat mensen zoals Tom Boonen, Kim Gevaert, Tia Hellebaut en andere succesvolle mensen hun geluk beleven , hun geluk dankzij jarenlange inzet.
                    Wees gelukkig met hun successen en anders, laat hen gerust en hou u met nuttige zaken bezig.

Ik persoonlijk geniet mee van deze successen en vooral van mijn familiaal geluk : hout vasthouden en hopen dat het geluk blijft duren.
                    En laat andere mensen gelukkig zijn op hun manier maar ga zeker niet bitsig kritiek geven. Dat is echt niet mooi.
                    Laatste paragraaf is wat telt Willy....
                    Maar er is eigenlijk niet veel veranderd ten opzichte van vroeger.
                    Misschien erger geworden: ouders en kinderen.
                    Vandaag nog gezien in het nieuws op tv.
                    Kleine, zeer jonge kinderen die nu al onder druk worden gezet i.v.m.
                    schoolprestaties en wedijver....
                    Heel normaal dus dat hier en daar en vroeg of laat, de stoppen zullen
                    doorslaan.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Wat voor successen ? Die mannen zijn wat met sport bezig geweest, en met zichzelf, die hebben dat niet voor een ander gedaan, maar voorzichzelf. Om er iets aan te verdienen, maar blijkbaar voelen ze zich beter dan de gewone werkman, en vinden ze onze staat te min om er belasting aan te betalen, alle de meeste ervan toch.

Maar die mannen gaan door te sporten de honger niet uit de wereld helpen, of geen ziektes helpen genezen, of brussel halle vilvoorde niet splitsen. Sportmensen verbeteren de wereld nu eenmaal niet, die zorgen gewoon voor hun eigen zak. Ik snap niet waarom ik daar gelukkig zou moeten mee zijn of daar respect zou moeten voor hebben.
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        Wat voor successen ? Die mannen zijn wat met sport bezig geweest, en met zichzelf, die hebben dat niet voor een ander gedaan, maar voorzichzelf. Om er iets aan te verdienen, maar blijkbaar voelen ze zich beter dan de gewone werkman, en vinden ze onze staat te min om er belasting aan te betalen, alle de meeste ervan toch.

Maar die mannen gaan door te sporten de honger niet uit de wereld helpen, of geen ziektes helpen genezen, of brussel halle vilvoorde niet splitsen. Sportmensen verbeteren de wereld nu eenmaal niet, die zorgen gewoon voor hun eigen zak. Ik snap niet waarom ik daar gelukkig zou moeten mee zijn of daar respect zou moeten voor hebben.
                        Ben ik het wel mee eens.
                        Het voetbal is nog erger.
                        Zie maar naar het EK Duitsland > 2006.
                        Zelfs onze nationale ploeg ontsnapt er niet aan....
                        Bij een kwalificatie tussen België en Polen werd een Belgische
                        verdediger 10.000 euro aangeboden als die een foutje wilde maken
                        in zijn strafschopgebied.
                        Maar hij heeft geweigerd.
                        > staat niet in de krant(-en)
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Laat mensen zoals Tom Boonen, Kim Gevaert, Tia Hellebaut en andere succesvolle mensen hun geluk beleven ...
                          Hoe? Wel zo :

Hij reed 180 km per uur op een plaats waar 90 is toegelaten, had zijn gsm vast en bleek bij een alcoholcontrole 0,75 promille alcohol in het bloed te hebben.

Comment

Dat Tommie fouten maakt kan ik best begrijpen, het is een mens als een ander dat zich eens laten gaan heeft.
                            Maar wat ik niet snap is de straf die hij krijgt.
                            Als je leest dat de rechter geen begrip toonde en hem aanzag als iemand met een voorbeeldfunctie, dan komt hij er heel goed vanaf.
                            Gestraft worden voor twee feiten, met herhaling dus.
                            Twee maand rijverbod ... awel dat is enorm weinig als ge vergelijkt wat de gewone man voor dezelfde feiten zou krijgen!
                            Voor de eeste keer zou je al snel een maand of twee krijgen en voor de tweede keer (herhaling van feiten) zou je al snel 3 à 6 maand rijverbod krijgen met een examen of cursus er bovenop.
                            Ik heb er al voor veel minder zelfs een inbeslagname van hun voertuig weten krijgen zelle ...
                            Ik zeg niet dat hij strenger gestraft moet worden maar waarom zou hetzelfde voor ons slechter afkopen?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht

Niet mee eens, ik kan vol bewondering kijken naar en genieten van mensen die een topprestatie neerzetten.
                              Als je kijkt naar die atleten, dag in dag uit op een streng dieet, harde training.
                              Wielrenners die 8u per dag op een fiets zitten en op het einde nog een col aan +30km/u omhoog fietsen (even doping buiten beschouwing gelaten, en dan nog eigenlijk).
                              Tennisterren, die bal achter bal met grote kracht tot net tegen de lijn slaan.
                              Rally coureurs, in modder, zand, sneeuw en ijs met 200 km/h over smalle straatjes vlammen.
                              F1-piloten die aan 300km/h mm werk verrichten met hun bolides.
                              MotoGP rijders die hetzelfde doen als hun F1 collega's maar dan op 2 wielen.
                              Zelfs de darts mannen die van op 2,37m met 3 pijltjes constant 180 smijten..
                              ...

Sorry maar voor zulke mensen kan ik echt wel bewondering opbrengen, ook al is het hun job en verdienen ze er bakken geld mee... so what.. ik wou dat ik hun talent en doorzettingsvermogen had (kon ik ook ineens een 70-200/f2.8 kopen )
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Rijden aan 180 km/u onder invloed noem ik geen succes hebben, maar omschrijf ik eerder als crimineel gedrag.
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                                X