Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tommeke Tommeke Tommeke

Hadden jullie vandaag ook zo'n prachtige dag ?
    Samen met mijn vrouwke, schoonzoon, schoonmoeder en vooral met mijn kleindochterke Rihanna van 1 jaar heb ik de triomf van Tom Boonen in Roubaix mogen beleven.
    Kan er in het leven nog iets mooiers zijn ?
    Ja, ik ben een grote fan van Tom Boonen, dat geef ik grif toe, en wat hij vandaag heeft laten bewonderen : PRACHTIG !!!!

Re: Tommeke Tommeke Tommeke

Zalig, heel de Belgische media weeral weken zagen omdat em nog niets gewonnen heeft in België dit seizoen en wat doet Tom een week voordien... Zeggen dat ie goed is en Parijs-Roubaix gaat winnen.. I Love it!! Zoals nen echte kampioen.

Twee weken terug weeral van die toffe Belgische journalisten aan Patrick Lefevre zijn lip zeuren dat ze nog niet veel gewonnen hebben en wat zegt Lefevre... We zullen op 13 april evalueren... I Love it!!!!
    Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

Comment

Een zwaluw maakt nog geen zomer hé, en met het winnen van dat sprintje is hij nog niet op zijn oude niveau.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

De concurrentie staat niet eens op de finishfoto...
        En in de Ronde mocht hij niet gaan jagen hé...
        Ik denk toch dat hij het nog heeft hoor.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          Een zwaluw maakt nog geen zomer hé, en met het winnen van dat sprintje is hij nog niet op zijn oude niveau.
          Mr Brouwers heeft blijkbaar alleen naar de samenvatting op de Nederlandse zender gekeken. Veel meer dan de eindspurt zullen ze daar niet laten zien hebben want het niveau van onze nederlandse vrienden was weer erg laag.
          Wel bewondering voor Maaskant en ook Langenveld kan wel iets worden denk ik.
          Maar om aan het palmares van Tom Boonen te komen zullen ze toch nog veel boterhammekes met pindakaas moeten eten denk ik.
          Last edited by willyB; 14 april 2008, 10:36. Reden: tikfoutje

Comment

das waar Jan en om nou drie maal Tommeke in de titel te gebruiken gaat ook wel wat ver, als je maar een enkele keer wint.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hij trapte verleden week al in de boter. Gezien hoe hij doortrok op de Berendries ?
              De twee medevluchters, nochtans geen pannenkoeken hé, zaten steendood.
              Ze raakten zelfs niet meer uit het zadel.
              Nog niet op zijn oude niveau ? De anderen rijden ook mee, hé.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                das waar Jan en om nou drie maal Tommeke in de titel te gebruiken gaat ook wel wat ver, als je maar een enkele keer wint.
                grt,bouk.
                Met 3maal Tommeke refereer ik natuurlijk naar de legendarische commentaar van Michel Wuyts toen Tom in Madrid wereldkampioen werd : " Tommeke Tommeke Tommeke Wat doe je nu ? ".
                En één keer winnen ? Gij volgt de koers blijkbaar niet goed want het was dit jaar zijn 6de ! (tegenover McEwen die nog niks heeft dit jaar).
                Maar ja, de kritikasters zullen altijd wel iets blijven vinden om te reageren maar meestal slaat het nergens op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                  Met 3maal Tommeke refereer ik natuurlijk naar de legendarische commentaar van Michel Wuyts toen Tom in Madrid wereldkampioen werd : " Tommeke Tommeke Tommeke Wat doe je nu ? ".
                  En één keer winnen ? Gij volgt de koers blijkbaar niet goed want het was dit jaar zijn 6de ! (tegenover McEwen die nog niks heeft dit jaar).
                  Maar ja, de kritikasters zullen altijd wel iets blijven vinden om te reageren maar meestal slaat het nergens op.
                  wat lefevre zei zat veel waarheid in ...
                  in belgie zijn ze veel te snel om iemand af te breken
                  terwijl we eigenlijk zouden moeten fier zijn!
                  nederland, frankrijk, uk, .. wie hebben die?
                  Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                    ja maar ik tel dat in die grote zandbak rijden niet mee hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      ja maar ik tel dat in die grote zandbak rijden niet mee hoor.
                      grt,bouk.
                      lang leve de zandbak dan toch maar!
                      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                        lang leve de zandbak dan toch maar!
                        't Is in die zandbak dat kinderen kunnen spelen
                        Ik ken er niks van: wij hadden die vroeger thuis niet en zelfs kilometers in de
                        omtrek was er geen zandbak te bespeuren.
                        Er was niets behalve dan de vaste, vettige leem aan de Maas maar dat is geen zand natuurlijk.

De psychologie van de supporter zal ik wel nooit doorgronden.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

In Monaco is het altijd zomer Jan
                          Vraag maar aan Justine en aan Stefan Everts....

Prestaties vergelijken is niet mogelijk zegt men.
                          En dan is die "men" er van af
                          Voor mij is het echter duidelijk: alleen al door het materiaal vind ik de prestaties van de oude garde meer waard.
                          De snelheid bij de wielerwedstrijden is wel drastisch gestegen de laatste jaren
                          maar dat ligt niet direct aan het materiaal.
                          Hogere snelheid is meer risico voor de renners en meer spektakel voor de toeschouwers (dit betekent niet dat ik dat moet hebben of liever zie).
                          Het eigenaardige is wel dat de meeste wedstrijden er saaier op geworden zijn.
                          Een paar jaren geleden heeft men daarom juist die tussensprinten ingelast
                          in de Tour.
                          Het spektakel in de Tour vandaag de dag komt vanuit de doping

Ook niet vergeten dat bepaalde wedstrijden hun naam te danken hebben
                          aan het verleden en niet aan het heden.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            De snelheid bij de wielerwedstrijden is wel drastisch gestegen de laatste jaren
                            maar dat ligt niet direct aan het materiaal.

Boah, ik denk toch dat er heel wat is veranderd hoor in die tijd, Ik heb onlangs nog een gepensioneerde Time fiets van Tommeke Boonen zelve in handen kunnen nemen ( eentje van een seizoen of 3 terug denk ik ) en het verschil met een fiets van pakweg 10 jaar geleden van de modale wielertoerist is dan nog heel erg groot hoor… Ik begrijp nog altijd niet hoe die mannen die kaders niet in stukken van één rijden, zo’n ding weegt dus echt helemaal niks meer hé
                            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                              Boah, ik denk toch dat er heel wat is veranderd hoor in die tijd, Ik heb onlangs nog een gepensioneerde Time fiets van Tommeke Boonen zelve in handen kunnen nemen ( eentje van een seizoen of 3 terug denk ik ) en het verschil met een fiets van pakweg 10 jaar geleden van de modale wielertoerist is dan nog heel erg groot hoor… Ik begrijp nog altijd niet hoe die mannen die kaders niet in stukken van één rijden, zo’n ding weegt dus echt helemaal niks meer hé
                              't Is toch een paar maal gebeurd bij Tom: hij trapte zijn trappers stuk door de
                              kracht die hij had.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X