Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door racekonijn Bekijk bericht
    Als er nog een "code" over is ......

    heb me al suf gezocht achter een degelijke bescherming voor die iPhone ( zonder in goedkoop uitziende brol te vervallen natuurlijk)

    Bij deze dus ....serieuze interesse
    Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
    Zoals in PM,

    Als deze ook telt voor andere devices die korting, dan zeker wel geïnteresseerd.
    Geldig op hun ganse gamma
    Ik stuur jullie de code vanavond (nu niet bij de hand)

    Bij deze zijn de kortingbonnen dus uitgedeeld.

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Bedankt

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Het "machtige Google" heeft nog nooit een telefoon op de markt gebracht, en heeft nog voor het uitkomt het grootste nadeel dat je kan hebben, dat Microsoft met Windows Mobile ook heeft: de fabrikant wil er zijn "eigen" versie van hebben, en het liefst van al zo gesloten als maar zijn kan.

        Resultaat: hardware/software dat niet op elkaar afgestemd is. Je mag zeggen wat je wil, maar Apple's strategie levert soms vruchten af.

        Het moment dat Google zijn Android zelf op de markt brengt met eigen hardware, dan praten we verder.

        Trouwens, de OpenMoko Freerunner wordt momenteel al verscheept, en is way cooler dan eender welke iPhone Diamond of wat dan ook.

        Dave
        Burp : als 1 merk toploper is in gesloten hard -en software is het wel Apple...
        Het is maar sinds ze Intel processoren gebruiken dat je eindelijk wat meer standaard zaken in een Apple kan steken, maar open source zou ik Apple toch niet noemen... En die Iphone : veel opens zie ik daar toch ook niet in. Behalve in België kan je zelfs je provider niet kiezen...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
          Geldig op hun ganse gamma
          Ik stuur jullie de code vanavond (nu niet bij de hand)

          Bij deze zijn de kortingbonnen dus uitgedeeld.
          Erm... CORRECTIE: als ik me niet vergis heb ik als eerste gereageerd... Of tel ik niet meer mee misschien???
          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Burp : als 1 merk toploper is in gesloten hard -en software is het wel Apple...
            Het is maar sinds ze Intel processoren gebruiken dat je eindelijk wat meer standaard zaken in een Apple kan steken, maar open source zou ik Apple toch niet noemen... En die Iphone : veel opens zie ik daar toch ook niet in. Behalve in België kan je zelfs je provider niet kiezen...
            Denk je niet dat microsoft meer gesloten is? Volgens mij is mac OS X toch vrij open daar het op linux gebasseerd is.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              Denk je niet dat microsoft meer gesloten is? Volgens mij is mac OS X toch vrij open daar het op linux gebasseerd is.
              uh oh

              Mac OS X is niet gebaseerd op linux. Het draait op Darwin, dat gebaseerd is op BSD Unix, en dat heeft weer niks met linux te zien behalve dan dat ze gelijkaardige API's implementeren.

              Dave
              pixelpusher

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Hoe lang moet dat opladen zo een i-phone ? Vorige week vrijdag on-line besteld bij mobistar, en nu pas ontvangen (ja wachten duurt lang). In de handleiding van nokia staat duidelijk van die altijd 24u te laten opladen, maar in de handleiding van die i-phone vindt ik daar direct niks van terug ?
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                  Erm... CORRECTIE: als ik me niet vergis heb ik als eerste gereageerd... Of tel ik niet meer mee misschien???
                  MEA CULPA
                  Je hebt overschot van gelijk hoor, had ik even over gelezen

                  Kortingbonnen gaan dus naar:
                  vejito
                  racekonijn

                  sorry JorisFRST, mogelijk krijgen Vejito en racekonijn bij hun bestelling ook een bon die ze hier kunnen aanbieden.

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Geen probleem, eerst is eerst.

                    P.S. Indien jullie een bon krijgen bij de bestelling verwacht ik wel een PM

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      MEA CULPA
                      Je hebt overschot van gelijk hoor, had ik even over gelezen

                      Kortingbonnen gaan dus naar:
                      vejito
                      racekonijn

                      sorry JorisFRST, mogelijk krijgen Vejito en racekonijn bij hun bestelling ook een bon die ze hier kunnen aanbieden.
                      Oeps... Bij nalezen redelijk "cru" geweest met m'n post
                      Sorry, wou gewoon de aandacht trekken
                      An  a day keeps frustration away!
                      http://www.demey-deleus.be

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
                        Geen probleem, eerst is eerst.

                        P.S. Indien jullie een bon krijgen bij de bestelling verwacht ik wel een PM
                        Staat genoteerd
                        An  a day keeps frustration away!
                        http://www.demey-deleus.be

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Kortingbonnen bezorgd via PM aan betrokken personen.

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Hoe lang moet dat opladen zo een i-phone ? Vorige week vrijdag on-line besteld bij mobistar, en nu pas ontvangen (ja wachten duurt lang). In de handleiding van nokia staat duidelijk van die altijd 24u te laten opladen, maar in de handleiding van die i-phone vindt ik daar direct niks van terug ?
                            De electronica zal zijn werk wel doen. De lader stopt wel als de batterij vol is.

                            Uw nagels kunnen nu weer groeien

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              Hoe lang moet dat opladen zo een i-phone ? Vorige week vrijdag on-line besteld bij mobistar, en nu pas ontvangen (ja wachten duurt lang). In de handleiding van nokia staat duidelijk van die altijd 24u te laten opladen, maar in de handleiding van die i-phone vindt ik daar direct niks van terug ?
                              In zo'n duur toestel zal wel een lithium-ion accu zitten, en die kan alleen maar automatisch geladen worden. Er zal dus wel een ledje zijn om de laadtoestand aan te duiden. De accu langer laten laden helpt niet, vol is vol.

                              Als de lader 24 uur stroom zou blijven leveren, dan is je toestel tegen die tijd al lang uitgebrand.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Voor degenen die nog van plan zijn een iPhone te kopen:
                                C/Net meldt dat er duizenden klachten binnenkomen over instabiliteit van het signaal en uitvallen van de verbinding onder 3G. Niet alleen in de US, maar over de hele wereld. In de States zegt AT&T dat het aan de mobile moet liggen, want ze hebben tests uitgevoerd en hun signaal is in orde. En ook bij andere zendmasten komt het voor.

                                Apple geeft voorlopig geen commentaar. Hopelijk valt een en ander op te lossen met een firmware-fix, want anders staat Apple er niet zo best voor...
                                Fullator
                                Fotostudio Candela Zone
                                website: http://www.chronax.be
                                website: http://www.marquisemodels.eu

                                Comment

                                Working...
                                X