Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen Bekijk bericht
    Ik vrees dat je deze niet meer gaat vinden voor minder dan 500 euro, waarschijnlijk binnenkort zelfs nog meer...

    De reden: ze gaan ginder nooit meer zonder (duur) abbonement de deur uit gaan en op deze manier maken ze het voor de exporteurs nogal moeilijk...

    Ik mijn 16gb gelukkig nog op de kop kunnen tikken voor US $630,00 incl shipping & taxes, wat op een 400 euro neerkomt...
    550$ = 351 Euro ... nog te duur vind ik.
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Valt toch nog mee, 'k had slechter verwacht.... Maja we zullen zien, vrijdag in geen enkele winkel weer te verkrijgen, of een mens moet er hem congé voor pakken. Soit 'k zie nog wel.... maar 'k moet een hebben
      Ik verwacht geen storm J*.
      Behalve van de weergoden-
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ik verwacht geen storm J*.

        Denk je ?

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
          Denk je ?
          ik denk van wel,
          vrijdagavond zal België een hoop iphoners rijker zijn, be sure!
          ben blij dat ik de eerste generatie tegen een goeie 400 euro heb (16gb),
          prijs nu is duur, maar concurrentiële prijs..
          Photography helps people to see
          -Berenice Abbott-
          BD1050BE

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ik verwacht geen storm J*.
            Behalve van de weergoden-

            We zullen zien, maar ik verwacht niet dat ik vrijdag al een ga hebben. Ik ga mijn best doen. Damned was ik nu maar ambtenaar, dan had ik vrijdag vrijaf...
            Maar ik vrees dat je tegen de middag nergens geen meer zult kunnen krijgen. En eerder dan mijn lunchpauze zal ik wel niet in een mobistar winkel geraken ... We zien wel
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Denk je ?
              Zal de weerkaarten nog eens bekijken Wimpy.

              Plus dit nog:
              "Het goedkoopste abonnementstarief is inclusief drie uur bellen en 200MB
              dataverkeer (internet, chatverkeer, videotelefonie, etc). Voor 45 euro krijgt de
              Mobistarklant zes uur bellen en 500MB. De duurste abonnementsformule is goed
              voor negen uur bellen per maand en één gigabyte mobiel dataverkeer.

              Korte termijnabonnementen zijn niet beschikbaar."

              Wat ik denk is wat haalt ge u op uwe nek
              Wie gaat met een telefoon chatten?
              Al eens geprobeerd: letterke per letterke?
              Kun je die mens toch beter zelf bellen he.

              Het is wel een heel mooi toestel.
              Heeft veel mogelijkheden waarbij ik me afvraag of iedereen die zal gebruiken.
              Waar ga je dat ding laten als je op de baan bent bijv.
              Ik kan nauwelijks kleingeld verdragen in mijn broekzakken
              (het gewicht en het is slordig)
              Hetzelfde geldt voor (mijne toch) gsm.
              Ik hoop dat het scherm goed leesbaar is in open lucht (zonlicht ed.)
              Misschien een slechte vergelijking maar met mijn gsm en pda heb ik altijd
              problemen buiten.
              Kan je hem handenvrij gebruiken in de auto bijv.?
              Last edited by theokus; 8 juli 2008, 17:47.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Zal de weerkaarten nog eens bekijken Wimpy.

                Plus dit nog:
                "Het goedkoopste abonnementstarief is inclusief drie uur bellen en 200MB
                dataverkeer (internet, chatverkeer, videotelefonie, etc). Voor 45 euro krijgt de
                Mobistarklant zes uur bellen en 500MB. De duurste abonnementsformule is goed
                voor negen uur bellen per maand en één gigabyte mobiel dataverkeer.

                Korte termijnabonnementen zijn niet beschikbaar."

                Wat ik denk is wat haalt ge u op uwe nek
                Ja, maar ge moet er geen abonnement bijpakken. Je mag gewoon met je proximus abonnement verder werken. Dat data verkeer heb je enkel en alleen nodig om ermee op internet te surfen via 3g. Maar daarvoor heb ik mijn vodaphone kaart in mijn portable steken . Je kunt met dat ding ook via wifi op het internet . En op het internet gaan is het minste van mijn zorgen momenteel
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Prijs valt dus wel mee, mensen die 150 hadden verwacht, tja, die wonen toch niet op deze planeet?
                  Vraag is of er genoeg toegevoegde waarde is om een iphone I te vervangen door de II....

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    Prijs valt dus wel mee, mensen die 150 hadden verwacht, tja, die wonen toch niet op deze planeet?
                    Vraag is of er genoeg toegevoegde waarde is om een iphone I te vervangen door de II....
                    Ja eigenlijk wel Rudy omdat je niet verplicht bent om een abo te nemen
                    dat stukken van mensen kost.
                    MAAR onze man die erover gaat of Van Quickenborne gaat dat oplossen schijnt het.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Vraag is of er genoeg toegevoegde waarde is om een iphone I te vervangen door de II....

                      Dat is een andere vraag, daarvoor moet je u juist afvragen, waarvoor gebruik ik hem of wil ik hem gebruiken.
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        MAAR onze man die erover gaat of Van Quickenborne gaat dat oplossen schijnt het.

                        Ik weet niet waarom iedereen over die prijs moeilijk doet, ik heb vorig jaar voor mijn nokia meer betaald, en 'k heb er minder functies op dan op de i-phone. Die telefoon viel in nederland ook voor 18 euro ofzo te verkrijgen, als je hem tesamen met een 2 jarig abonnement aanschafte.

                        We hebben daar in belgie altijd nadelen van ondervonden, omdat koppelverkoop niet mag/mocht tov van andere landen. Nooit heeft er iemand moeilijk overgedaan. En nu de i-phone er is. Gaan we ineens moeilijk doen
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          Damned was ik nu maar ambtenaar, dan had ik vrijdag vrijaf...
                          Enkel de Vlaamse ambtenaren, de federalen moeten werken ...

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Ik weet niet waarom iedereen over die prijs moeilijk doet, ik heb vorig jaar voor mijn nokia meer betaald, en 'k heb er minder functies op dan op de i-phone. Die telefoon viel in nederland ook voor 18 euro ofzo te verkrijgen, als je hem tesamen met een 2 jarig abonnement aanschafte.

                            We hebben daar in belgie altijd nadelen van ondervonden, omdat koppelverkoop niet mag/mocht tov van andere landen. Nooit heeft er iemand moeilijk overgedaan. En nu de i-phone er is. Gaan we ineens moeilijk doen
                            JA natuurlijk, ben ik het mee eens.
                            Een abo van 2 jaar aan het duurste tarief: begin maar
                            Je kan nog altijd telefoneren met jouw gsm he.
                            Ik ken de opties niet die je kan krijgen maar hoe ga je dat gebruiken in de auto.
                            Toch voor mensen die veel op de baan zijn.

                            Als het op gebruik aankomt, ook zakelijk, kan ik met mijn PDA net hetzelfde
                            doen behalve telefoneren.
                            Sorry maar ik heb even gekeken op de site van Apple en ik zit hier nu
                            te lachen hoor.
                            Vooral als het over "intikken" gaat, letterke per letterke
                            Last edited by theokus; 8 juli 2008, 18:06.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                              Enkel de Vlaamse ambtenaren, de federalen moeten werken ...
                              Bwa, als federale kan je gerust een weekske verlof nemen he Wimpy

                              Ik lees net een lezersbrief in een krant:
                              "Toegegeven: als je de productieprijs kent is 525 euro overdreven,
                              maar het kost wat de gek er voor wil geven.
                              Beroepsmatig ben ik echter al 15 jaar bezig met Apple en moet zeggen
                              dat alle andere Smartphones tot nu voor hun prijs meer dan waardeloze rommel waren.
                              Dus: tot vrijdag! :-)
                              Last edited by theokus; 8 juli 2008, 18:14.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Bwa, als federale kan je gerust een weekske verlof nemen he Wimpy

                                Zal wel zeker ? Tot het op is hé ...

                                Comment

                                Working...
                                X