Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Natuurlijk zitten er in elke groep " onruststokers". Dus heeft het niets te maken met die €30 op zich want met een groene bol kunt ge rustig verder "stoken". Chit chat vzw-only maakt het natuurlijk publiekelijk ontoegankelijk en dat komt waarschijnlijk beter uit wanneer er kritiek geuit wordt op het bestuur en de gemoederen een beetje te verhit raken bv.
    Met minder pottenkijkers is e.e.a. beter in de hand te houden. Enfin, mijn gedacht.

Voorstelling Belgiumdigital VZW
    Bezoekers die geen lid zijn van de vzw zullen vrij gebruik kunnen blijven maken van het forum en de website, nieuwe Belgiumdigital initiatieven kunnen echter wel voordelen bieden aan de vzw leden.

Chit chat....niks nieuw hé..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Waarom niet gewoon minder laks modereren in chitchat?
      Naar mij opviel is/was trouwens een gedeelte van de rotzooi soms te wijten aan welles-nietes discussies tussen mondige posters (waaronder ook VZW-leden) en (ex-)bestuursleden met héél lange tenen.

Voila dat bedoel ik dus in mijn reply van verkeerd modereren
      Het is toch triestig dat na al die jaren chit-chat zou verdwijnen.
      Vroeger postte ik regelmatig foto's en gaf ook dikwijls eens een reactie op geposte foto's,om persoonlijke redenen plaats ik geen foto's meer en post ik ik nu nog enkel in chit-chat.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Toch ook even kort vermelden dat ik het spijtig zou vinden als de Chit-Chat afgesloten wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Waarom niet gewoon minder laks modereren in chitchat?
          Naar mij opviel is/was trouwens een gedeelte van de rotzooi soms te wijten aan welles-nietes discussies tussen mondige posters (waaronder ook VZW-leden) en (ex-)bestuursleden met héél lange tenen.
          Misschien moet ik mijn mening herzien.
          Collega Havezet vond dat dit forum "te aardig" was waarop ik zei dat
          dit forum aardig mocht zijn.
          Wellicht heeft hij toch gelijk...
          Als iemand zijn manieren niet houdt in chit chat: hem/haar zonder pardon
          bannen van chit chat. (14 dagen, een maand? Doe maar )
          Direct handelen en gedaan...
          Blijkbaar is dit de enige manier.
          Als daarna mensen zijn die verantwoording vragen over deze beslissing
          of als de gebande dit vraagt?
          Wel daar komt nog meer polemiek van en discussie.
          Hij of zij moet zijn manieren maar houden en niet achteraf komen klagen
          of vragen. De feiten zijn er dus...

Ik zou zelfs nog géén persoonlijke pm sturen naar de "schuldige".
          Als die niet beseft wat hij gedaan heeft...en als men dan bovendien
          hem nog moet gaan uitleggen wat hij gedaan heeft en waarom die
          beslissing werd genomen...
          Dan wordt het hoog tijd dat de "schuldige" zich eens laat nakijken

Hetzelfde geldt voor mensen die zogezegd niet op de hoogte zijn,
          het topic niet kennen of zelfs niet gevolgd hebben.
          Nog meer polemiek en nog meer discussies.
          En ik durf gerust zeggen dat het dan hier meer gaat over de
          "bevrediging van nieuwsgierigheid" dan iets anders.
          De feiten zijn gebeurd dus...

Om toch een "aardig forum" te vertegenwoordigen en om toch een
          "aardige" oplossing aan te brengen in tegenstelling met voorgaande
          paragraaf, zou men (toch) een pm kunnen sturen naar de betrokkene.
          Daarin wordt de bantijd geschreven met verwijzing naar het topic.
          Ik zou hier voor een standaard droge tekst gebruiken.

Beslissingen die BD neemt zijn nooit beslissingen die getroffen worden
          door één persoon. Vergeet dat ook niet.
          (er is overleg)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Wat ik vooral spijtig vind is dat er altijd wel iemand topics als dit wil aangrijpen om te trollen en proberen een lont in het vat te steken

Omdat dit soms zelfs gerespecteerde leden zijn die hier al lang vertoeven vinden ze het soms nodig om een kloonaccount aan te maken om zo de boel kunnen op te jutte.

Daarom:
            [Mod] @ HAMC: Gelieve hier in dit topic met je officiële account (niet met deze kloon) motivatie en verontschuldigingen te willen posten.
            Indien je verzaakt hieraan gevolg te geven ben ik verplicht om de forumregels toe te passen en beide accounts voor onbepaalde duur te sluiten.

Extract uit het forumreglement:
            .....
            Forumleden die meedere accounts aanmaken met de bedoeling onrust op het forum te brengen, kunnen hiervoor tijdelijk of definitief verbannen worden van de Belgiumdigital forums.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Hier se om wat te dromen ...

Mag ik er ook eentje aub, maar zou ook graag een frkandel,en een blikje cola er bij hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Wat ik vooral spijtig vind is dat er altijd wel iemand topics als dit wil aangrijpen om te trollen en proberen een lont in het vat te steken

Omdat dit soms zelfs gerespecteerde leden zijn die hier al lang vertoeven vinden ze het soms nodig om een kloonaccount aan te maken om zo de boel kunnen op te jutte.

Daarom:
                [Mod] @ HAMC: Gelieve hier in dit topic met je officiële account (niet met deze kloon) motivatie en verontschuldigingen te willen posten.
                Indien je verzaakt hieraan gevolg te geven ben ik verplicht om de forumregels toe te passen en beide accounts voor onbepaalde duur te sluiten.

Extract uit het forumreglement:
                Dat is inderdaad een spijtige zaak,
                belachelijk zelfs !

Comment

Hier is het nog wel "gratis":

Bye bye BD !
                  Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Er zijn inderdaad genoeg fora op het internet waar alles ( voorlopig ) gratis is, en het hierboven vernoemde is er eentje van . . . maar gratis is er niets . . . ook daar moeten bepaalde mensen geld op tafel leggen om het forum in de lucht te houden en dat doen sommigen dus ook uit sympathie voor dat forum . . . zoals hier ook velen dat doen voor BD . . . maar niets is verplicht, hier dus ook niet. Ansich heeft het forum chitchat helemaal niets te maken met lidgeld of niet, de reden waarom er een mogelijke verplaatsing gebeurt naar VZW-only is al dikwijls genoeg uitgelegd.

Een reactie zoals hier net boven getuigt van zeer weinig takt en respect voor iedereen die hier zijn vrije tijd ( met plezier ) insteekt.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      Hier is het nog wel "gratis":

Bye bye BD !

Hier lees ik wel wat anders. copie van de site DigiF

Zoals jullie zelf voorstelden bedraagt het steungeld 12€ en wordt elk jaar vernieuwd.
                      Daarvoor krijgen jullie in de eerste plaats een uniek forum. En een DigiF lidkaart. (steunkaart)
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        .......[knip].....
                        Heel laag bij de grond en achterbaks antwoord.
                        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

BD, please hurry and move this into 'members only'

Amazing how chitchat gets more comments and talk than the core of the site.
                          photography.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht

photography.
                            Dat vind ik niet zo "strange" Trebs
                            Chit chat is al ooit afgesloten en opnieuw gestart.
                            Het hoogste aantal berichten had chit chat gevolgd door camera's...

Mensen die geen manieren hebben verbrodden altijd alles...
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht

photography.
                              Mooie analyse Trebs.

Als ik deze draad lees wil ik veel zeggen.
                              Maar ik beperk me tot het volgende.

Het zijn niet een VZW, zijn regels, zijn bestuur, zijn AV, zijn moderators, zijn al-dan-niet leden, zijn wel of geen groene bollen.... enz die bepalen of een rubriek zoals chitchat leefbaar en houdbaar is.
                              Het zijn de gebruikers zelf die dat bepalen
                              .

En met wat ik hier lees moet chitchat voor mij zelfs niet members-only worden. Gewoon opdoeken.
                              Met echt bittere tranen voor die BD-leden die wel op een correcte manier kunnen chitchatten. Want zoals Theokus terecht opmerkt draaien zij alweer op voor die sujetten die niet gemanierd zijn, die even komen overwaaien van een ander gezellig forum om hier wat te stoken, die BD-lid worden om te trollen, ... enz.
                              Meer foto's op mijn website

Comment

Indien men Chitchat sluit voor niet leden, komt er dan ook een slot op alle reeds bestaande draadjes? Of worden deze definitief verwijderd?
                                Binnen dit forumonderdeel kwamen/komen soms persoonlijke zaken aan bod. Niet-leden zullen, indien het voornemen daadwerkelijk wordt uitgevoerd, niet langer kunnen controleren/reageren op wat er verder met de gegevens uit hun posts gebeurd.

Ik denk dat ik er geen tekeningetje moet maken tot wat zoiets kan leiden.

Comment

Working...
                                X