Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=191281

post nr #4 : hoe gaat men dat in de toekomst dan oplossen
    gewoon contact op nemen met iemand die wel een een Groene bol heeft, en vragen of die de vraag wil stellen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=191281

post nr #4 : hoe gaat men dat in de toekomst dan oplossen
      Er zullen altijd situaties blijven die niet zo gemakkelijk meer te verplaatsen zijn naar ChitChat. Maar deze vraag hoort in geen geval in Fotobewerking (daar stond die) en zal ook in de toekomst verplaatst worden.

Misschien een extra forumonderdeel voor pcvragen en pcgebruikersgerelateerde vragen?
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Verseg, ik zou het niet beter uitgedrukt kunnen hebben . . . maar toch wil ik nog eens extra duidelijk maken dat het NIET de bedoeling is meer betalende leden te krijgen door chitchat VZW-only te maken !!!
        Dit past bij mjn reactie http://forum.belgiumdigital.com/show...&postcount=205
        Last edited by VerSeg; 7 december 2007, 16:23.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          gewoon contact op nemen met iemand die wel een een Groene bol heeft, en vragen of die de vraag wil stellen.
          grt,bouk.

Maar ik vraag mij dan zo af waar alle verkeerde geplaatste topics zullen terechtkomen die al antwoord hebben gekregen en niet passen in een gepast onderdeel ? deleten
          Mvg. Renzowoef
          Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Maar ik vraag mij dan zo af waar alle verkeerde geplaatste topics zullen terechtkomen die al antwoord hebben gekregen en niet passen in een gepast onderdeel ? deleten
            Verkeerd geplaatste topics hadden er gewoon al niet moeten staan hebben ... dat is al een grote fout van de TS.
            Hetgeen je hier nu openbaar vraagt is "hoe kunnen niet-betalende leden van de beperking van chitchat afgeraken door elders te posten".
            Simpel ... niet betalen = enkel fotografie = geen verkeerd topic = geen verplaatsing. Of doodweg ... hou u aan de regelkes.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
              Er zullen altijd situaties blijven die niet zo gemakkelijk meer te verplaatsen zijn naar ChitChat. Maar deze vraag hoort in geen geval in Fotobewerking (daar stond die) en zal ook in de toekomst verplaatst worden.

Misschien een extra forumonderdeel voor pcvragen en pcgebruikersgerelateerde vragen?
              Yep, had ik ook al aangedacht.
              Het hoort er wel bij vind ik.
              Een goed werkende pc > aangenamer werken en hopelijk betere foto's
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Verkeerd geplaatste topics hadden er gewoon al niet moeten staan hebben ... dat is al een grote fout van de TS.
                Hetgeen je hier nu openbaar vraagt is "hoe kunnen niet-betalende leden van de beperking van chitchat afgeraken door elders te posten".
                Simpel ... niet betalen = enkel fotografie = geen verkeerd topic = geen verplaatsing. Of doodweg ... hou u aan de regelkes.
                Proficiat dat je blijft reageren op altijd dezelfde opmerkingen.

Ik ben wel voorstander voor een PC & randappartuur forum want zonder PC kom je in het digitale tijdperk niet ver meer.

Voor al diegene die chit-chat zo belangrijk vinden en de rest niet (want zo lijkt dit toch) , ga een avond niet op cafe en je hebt 30 eur gespaard.
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Yep, had ik ook al aangedacht.
                  Het hoort er wel bij vind ik.
                  Een goed werkende pc > aangenamer werken en hopelijk betere foto's
                  Je was me net voor met posten
                  Last edited by JePe; 7 december 2007, 16:48.
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

Comment

Een vraag over het belang van een grafische kaart voor een PC die gaat dienen voor Photoshop, stond in algemeen, nu in chit-chat wegens geen gepastere plaats.... In de toekomst zal die zeker in Algemeen terechtkomen, en dan.... ?

Als ik nu eens snel door de omschrijvingen van de verschillende afdelingen van het forum kijk, dan hoop ik dat de niet-betalende leden allemaal alleen met lenzen, fototoestellen en accessoires bezig zijn. Een vraag over printen hoort thuis in accesoires, lijkt me raar, want een printer is een accesoire, maar een PC die je daar in regel voor gaat gebruiken niet, maar goed. Een vraag over Photoshop, Nikon Capture, DPP, ... maar niet perse gerelateerd aan een bewerking hoort eigenlijk alleen in chit chat thuis. De forum indeling is ideaal voor fotografie, en showcasen van foto's (wat evenveel mensen via Flickr en andere grootschaligere en gratis wegen doen), maar minder naar het digitale wat toch in de naam van de site zit (en ja ik weet het, het is enorm moeilijk om de streep te trekken waar digitaal eindigt, maar printen, bewerken, verwerken,... het hoort nu eenmaal bij).
                    Ik kan nu niet even de nieuwe forumindeling erbij halen om na te gaan of de dekking vergroot is met de nieuwe indeling.

Ik weet 1 ding, moderatoren hebben nu al wat werk om topics te verzetten, het zullen er nog veel meer worden, alleen is er geen algemene rommelbak meer om ze in te steken. Dat wordt dus rechtstreeks vuilbak... Leuk voor de topicposter.

Comment

Of... ik zie maandelijks foto's verschijnen en weer even snel verdwijnen
                      omdat TS niet heeft gelezen hoe hij of zij foto's moet posten qua grootte
                      of toegelaten afmetingen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik ga hier geen mensen op de tenen trappen, dus zet alsjeblief je ironische mode even aan, maar:
                        Dan vermoed ik dat er eerst nog een communicatie naar de betalende leden moet uitgevoerd worden, het topic moet op een AV voorgelegd worden, waarna een werkgroep zich erover buigt, waarna later er een stemming kan over gehouden, en waarna deze wijziging ingevoerd kan worden.

<ironische mode uit>

Aha, ik zie net het volgende topic: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=159441

En via de laatste link (http://www.pctuts.be/forum/) kan je vermoedelijk wel heel veel van je PC problemen opgelost krijgen.
                        En I'll be damned, maar is er daar zelfs geen hoekje dat Praattutje noemt, Chit-chat met onderverdelingen
                        Last edited by spacemanbow; 7 december 2007, 16:57.

Comment

Het begint hier een beetje te ontsporen vind ik, stop er maar beter mee want als Peter een beetje tijd heeft om het forum aan te passen is het hier gedaan voor niet-vzw-leden. Dan mogen de 400 vzw-leden lekker tegen mekaar keuvelen in chitchat (zonder verhitte discusies hopen ze), en helaas ook met de helft minder nuttige antwoorden op topics...
                          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht
                            Ik ga hier geen mensen op de tenen trappen, dus zet alsjeblief je ironische mode even aan, maar:
                            Dan vermoed ik dat er eerst nog een communicatie naar de betalende leden moet uitgevoerd worden, het topic moet op een AV voorgelegd worden, waarna een werkgroep zich erover buigt, waarna later er een stemming kan over gehouden, en waarna deze wijziging ingevoerd kan worden.

<ironische mode uit>

Aha, ik zie net het volgende topic: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=159441

En via de laatste link (http://www.pctuts.be/forum/) kan je vermoedelijk wel heel veel van je PC problemen opgelost krijgen.
                            En I'll be damned, maar is er daar zelfs geen hoekje dat Praattutje noemt, Chit-chat met onderverdelingen
                            Zie Huishoudelijk Reglement, artikel 2.2.
                            Alles is mogelijk.
                            Grijp deze kans met beide handen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht
                              Een vraag over het belang van een grafische kaart voor een PC die gaat dienen voor Photoshop, stond in algemeen, nu in chit-chat wegens geen gepastere plaats....
                              ...knip...
                              Nope, die stond niet in Algemeen, maar in Fotobewerking.
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

Comment

Nope, die stond niet in Algemeen, maar in Fotobewerking.
                                Na "knip" is dit "knap"

Zijn we allemaal niet een beetje moe aan 't worden...?...
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X