Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Ik had het niet over toestemming vragen,ik had het over een poll,gewoon om eens de reacties van alle BD'ers te polsen.Zo krijg je eens een idee hoe populair deze maatregel zou zijn.

mir
    Soms zijn maatregelen niet populair, en worden toch doorgevoerd, zoiets gebeurt overal . . .
    Last edited by Franciskine; 9 december 2007, 12:06.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

zucht
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Zeg nu niet dat zoiets nooit voorkomt, sinds op mijn werk andere bazen zijn, worden er ook maatregelen genomen die niet populair zijn . . . moeten we dan iedere keer gaan staken om onze eigen goesting door te drijven?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Zeg nu niet dat zoiets nooit voorkomt, sinds op mijn werk andere bazen zijn, worden er ook maatregelen genomen die niet populair zijn . . . moeten we dan iedere keer gaan staken om onze eigen goesting door te drijven?
          'n forum(chit-chat) gaan vergelijken met 'n werkomgeving is wat ver gezocht...
          de goesting/poll van 'n democratische meerderheid sta ik volledig achter...(had ik al in mijn #22 gedaan)
          moest het met 51 tegen en 49 voor zijn dan leg ik me daar gewoon letterlijk en figuurlijk bij neer...np
          alle commentaar wat nu nog volgt wordt op de man gespeeld en niet de bal...het heeft volgens imho geen enkele zin om deze topic nog open te houden...
          gewoon 'n poll en dan heeft niemand geen paraplu meer nodig...gewoon doen...

Comment

Eventueel eens een niet bindende poll buiten BD zoals deze mag chit-chat open blijven voor alle bezoekers :

mir
            Last edited by mir; 9 december 2007, 13:03.

Comment

Eventueel eens een niet bindende poll buiten BD zoals deze :

mir
              Een poll voor 5000 leden waarvan 95% niet vzw-lid is.
              Ik kan de uitslag nu al geven.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                kweet niet juist wat je bedoeld maar....
                't volgende wil ik nog even kwijt :
                ik krijg 'n PM ivm: "BD-meeting Limburg / BoF-boek"...ik heb gene groene bol, tiens, dacht ik nog...

wel hoe moeilijk kan dat nu zijn om ff te vragen:" graag even uw mening...etc"
                de mensen die het meest chit-chat volgen en gebruiken en er dus het meeste baat bij hebben stemmen...de rest van die 1000 den zal er blijkbaar geen behoefte aan hebben...
                hoe dan ook, je moet achter 'n paar maand niet afkomen dat je van niets wist...
                duidelijker kan het niet volgens mij...imo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                  Ik ook
                  Een poll i.v.m. chit chat organiseren is geen probleem.
                  De juiste aanpak van overtreders wel.
                  Mijn voorstel is gekend intussen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ik ben geschrokken hoe bij bepaalde mensen de maskers afgevallen zijn en dit forum in een "wij" en "zij" geëvolueerd is. De jaren dat ge hier komt en geprobeerd hebt om er iets positief van te maken, betekenen plots helemaal niets meer, het blijkt een ordinaire centenkwestie geworden te zijn.

Houd één ding in gedachten ... wijsheid is met geen geld te koop ... laat staan voor 30,00 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
                      Normaal zou ik niet reageren op deze discussie maar ik volg ze wel. Door bovenstaande quote voel ik mij toch genoodzaakt om een reactie te geven.
                      Niet iedereen voelt zich genoodzaakt in deze polemiek te mengen maar om dan aan te nemen dat de meerderheid deze beslissing steunt is nogal kort door de bocht. Alleen al uit de lengte van dit topic blijkt dat veel gebruikers van dit forum bedenkingen hebben bij deze beslissing.

De lengte zegt niets als er veel dezelfde gebruikers bijzitten.

Ik reageer(de) niet veel in ChitChat maar ik kwam er wel dagelijks. Ik heb hier goed kunnen lachen, meegeleefd, tips kunnen vinden, enz...
                      Maar ik heb vooral de persoonlijkheden achter de Nick leren kennen.

Ik hoop dat ChitChat open blijft voor iedereen, de waarde van dit subforum wordt door sommigen onderschat.
                      Ik denk ook dat de beslissing om ChitChat te sluiten veel meer negatieve reklame voor BD is dan alle uit de hand gelopen topics tesamen.

De uitdrukking "het kind met het badwater weggooien" lijkt mij hier zeer van toepassing.

Mvg,
                      Wim
                      Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                      Ik ben geschrokken hoe bij bepaalde mensen de maskers afgevallen zijn en dit forum in een "wij" en "zij" geëvolueerd is. De jaren dat ge hier komt en geprobeerd hebt om er iets positief van te maken, betekenen plots helemaal niets meer, het blijkt een ordinaire centenkwestie geworden te zijn.

Houd één ding in gedachten ... wijsheid is met geen geld te koop ... laat staan voor 30,00 euro.
                      Carola je overdrijft nu echt, het gaat hier niet om geld maar het ons besparen van een hele hoop modereer werk en een hoop ellende door steeds weer op laaiende ruzies in dit onderdeel.

Als er nu eens iemand reageert die een goede oplossing weet voor deze problemen, en als iedereen zich nu eens aan de opgestelde regels (waar dan ook ) zou houden. Zou het voor iedereen een stuk prettiger zijn en hebben wij als moderatoren ook veel minder te doen. Ik heb nl GEEN zin meer om na zo'n 3 uur modereer werk per dag, ook nog eens naar chit chat te gaan om te constateren dat er weer een stel kinderen bezig zijn elkaar met woorden te bestoken.

We HOPEN dat de betalende leden zoveel band met BD hebben dat ze dit soort dingen niet gaan doen daar.
                      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                      Canon eos 7D Mijn site

Comment

En waarom moet er zo streng gemodereerd worden in chit-chat?
                        Als je dan toch wil blijven modereren zoals je bezig bent,kijk dan uit naar enkele nieuwe moderatoren,denk dat hier wel mensen genoeg te vinden zijn...

mir

Comment

En waarom moet er zo streng gemodereerd worden in chit-chat?
                          Als je dan toch wil blijven modereren zoals je bezig bent,kijk dan uit naar enkele nieuwe moderatoren,denk dat hier wel mensen genoeg te vinden zijn...

mir
                          Denk niet dat dit een oplossing is.
                          Meer "werkvolk" aanwerven lost het niet op mir

Voor chit chat volstaat zelfs één of twee mods....
                          Heeft één TS of actor geen manieren....boem! dus.
                          Geen Brugse metten maar korte
                          Eventueel een standaard pm naar die TS...en gedaan.

De rest lees je nog maar eens in mijn voorstel.

Mir, van nature ben ik niet zo: de mensen "maken" u wel zo.

In het dagelijkse leven mir moet je ook jouw manieren houden.
                          Slecht voorbeeld misschien: één keer een grote bek hebben
                          of uw manieren niet houden op het werk...en je ligt er.
                          Last edited by theokus; 9 december 2007, 16:16.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Misschien dat het gebruik van het '!' rechts boven elke post soelaas kan brengen.
                            Een beetje meer sociale controle?
                            Mvg Tim

Comment

Ik dacht dat het hier in CHIT-CHAT nog rustig aan toe gaat of mis ik iets

maar ja ik zit teveel op digif de laatste tijd ...oeps

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                                Ik dacht dat het hier in CHIT-CHAT nog rustig aan toe gaat of mis ik iets

maar ja ik zit teveel op digif de laatste tijd ...oeps
                                Om te chit chatten zit je daar inderdaad goed
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X