Re: Renault = probleemauto
Ik ook, en na 20 jaar VW / Audi leasewagens, en 50k per jaar, is dit mijn tweede alfa (GT, dus geen massaprodukt), en eigenlijk heeft deze auto minder mankementen dan men duitse bakken ooit gehad hebben. Ik herriner met dat men passats meer cardans versleten dan banden, dat de passats me 2 keer op een kerstavond in de steek gelaten hebben, en toch zo goed waren???`
De motor van de Alfa (en fiat, lacsia en saab) is waarschijnlijk een van de beste diesels, met een enorm aangenaam loopregime.
Oh ja, en als je ziet welk een zwaar ongeval ik met de Alfa gehad heb, en we er zelfs zonder schok uitgekomen zijn..... veilig is ie dus ook.
Volgens mij zijn er geen slechte merken of types meer, wel slechte auto's maar dan bij alle merken.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
Bekijk bericht
De motor van de Alfa (en fiat, lacsia en saab) is waarschijnlijk een van de beste diesels, met een enorm aangenaam loopregime.
Oh ja, en als je ziet welk een zwaar ongeval ik met de Alfa gehad heb, en we er zelfs zonder schok uitgekomen zijn..... veilig is ie dus ook.
Volgens mij zijn er geen slechte merken of types meer, wel slechte auto's maar dan bij alle merken.
Comment