Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat me stoort op Belgium Digital

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Wat me stoort op Belgium Digital

    een andere oplossing is: commentaar geven en niet telkens gaan terug zien wat ze ermee aanvangen. Pikt men je kritiek niet, geen probleem ... je komt het zelf niet te weten
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #77
      Re: Wat me stoort op Belgium Digital

      Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
      ......... Pikt men je kritiek niet, geen probleem ... je komt het zelf niet te weten
      ach das een kwestie van wennen hoor.
      en dan is er altijd nog de negeerlijst!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #78
        Re: Wat me stoort op Belgium Digital

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        en dan is er altijd nog de negeerlijst!
        Ach, ook dat stadium ben ik al voorbij, daar had ik geen 90.000+ berichten voor nodig.
        Dat BD voor een groot deel uit 'grumpy old men' bestaat leer je op de duur, de roepers leer je ook snel kennen, om me van mijn favoriet tijdverdrijf weg te halen moet er veel meer gebeuren.

        Comment


        • #79
          Re: Wat me stoort op Belgium Digital

          Iets wat me niet stoort, maar wat ik me wel dikwijls afvraag is in welk onderdeel te posten.
          Wat doe je bijvoorbeeld met een portret van een kind in de tuin? Hoort dat bij model of hoort dat bij mensen en straatfotografie?
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #80
            Re: Wat me stoort op Belgium Digital

            Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
            Iets wat me niet stoort, maar wat ik me wel dikwijls afvraag is in welk onderdeel te posten.
            Wat doe je bijvoorbeeld met een portret van een kind in de tuin? Hoort dat bij model of hoort dat bij mensen en straatfotografie?
            Model, studio & Glamour is eigenlijk meer voor studio werk, echter niets belet je daarin te posten natuurlijk.
            In dit forum word er wel veel aandacht besteed aan de belichting van het model.
            Mensen en straatfotografie, de titel zegt eigenlijk al veel, maar ook hier kan je dit ruim opvatten.


            Grtz, RF
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #81
              Re: Wat me stoort op Belgium Digital

              maar wat ik me wel dikwijls afvraag is in welk onderdeel te posten.
              ik denk dat de meesten onder ons af en toe met die vraag geconfronteerd worden ... vraag je niet af wat anderen ervan zullen denken, ga gewoon op je gevoel af !
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #82
                Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                ik denk dat de meesten onder ons af en toe met die vraag geconfronteerd worden ... vraag je niet af wat anderen ervan zullen denken, ga gewoon op je gevoel af !
                En desnoods kunnen wij hem nog altijd verplaatsen
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #83
                  Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                  Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                  ik denk dat de meesten onder ons af en toe met die vraag geconfronteerd worden ... vraag je niet af wat anderen ervan zullen denken, ga gewoon op je gevoel af !
                  ach..als men maar niet bewust in het verkeerde forumonderdeel post kan het lang aan hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #84
                    Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                    als men maar niet bewust in het verkeerde forumonderdeel post kan het lang aan hoor
                    gebeurt ook ... in "Beginnershoek" o.a.
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #85
                      Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                      maar wat ik me wel dikwijls afvraag is in welk onderdeel te posten
                      Wanneer het over kwaliteit gaat : Wat voor de ene showcase waardig is, is het vaak voor de andere niet. En als het echt in verkeerde topic staat, daar zijn de moderatoren voor.

                      Comment


                      • #86
                        Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                        Ok nu weet ik het wel zeker. Ik heb hier net een hele lap text getypt over hoe men van van het concept forum zou moeten afstappen en meer richting community zou moeten denken en toen bleek ik uitgelogd te zijn en lap text weg.

                        Ik ga hier niet terug een half uur liggen typen dus zoek het zelf maar uit maar een forum als dit is voorbij gestreefd en zou moeten vervangen worden door iets wat meer fotograaf friendly is. Anno 2011 liggen kankeren dat de nieuwe leden zich niet aan de oude waarden willen houden is niet zo slim. Je moet mee evolueren. Geef iedereen een profielpagina met een reeds bestaande fotodienst integratie, picassa, flickr ... en laat ze de vragen stellen op hun eigen profiel zodat iedereen zijn verantwoordelijkheid over zijn deeltje community. Zo zijn al die ego's hier blij dat ze hun toogpraatdiscussies kunnen lezen bij hun kameraden en kunnen we eindelijk eens wat foto's zien en beoordelen op een moderne manier.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                          Wat me TEGENWOORDIG stoort op Belgium Digital?
                          Dat ik regelmatig bij de laatste berichten een topic tegenkom met de naam "Wat me stoort op Belgium Digital"
                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • #88
                            Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wabber Bekijk bericht
                            Geef iedereen een profielpagina met een reeds bestaande fotodienst integratie, picassa, flickr ... en laat ze de vragen stellen op hun eigen profiel zodat iedereen zijn verantwoordelijkheid over zijn deeltje community.
                            Leuk idee, maar Flickr is toch al een community ?

                            Comment


                            • #89
                              Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                              Iets wat me niet stoort, maar wat ik me wel dikwijls afvraag is in welk onderdeel te posten.
                              Wat doe je bijvoorbeeld met een portret van een kind in de tuin? Hoort dat bij model of hoort dat bij mensen en straatfotografie?
                              Hahahaha...
                              Als het sliep zou ik het onder stilleven zetten...

                              Model zou ik eerder gebruiken als je effectief iets in scene hebt gezet, een sfeertje hebt gecreëerd. Of een setup met belichting hebt gebruikt en het kind effectief poses heeft aangepakt.
                              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                              BE-Wommelgem
                              .: 20D & D700 :.

                              Comment


                              • #90
                                Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                                Mij stoort er eigenlijk niets : je kan hier je foto's posten, je mag hier (proper) je mening ventileren etc. Maar om iedereen tevreden te stellen, ja dat gaat niet, zeker niet met onze tijdsgeest waar weinigen nog kontent zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X