Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat me stoort op Belgium Digital

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Wat me stoort op Belgium Digital

    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
    Ik heb hier intussen al ettelijke generaties gezien die...


    - Vinden dat sommige mensen te populair zijn, maar dan later er alles aan doen (super-conformiteit, eigen mening inslikken, regelrechte gatlikkerij) om toch maat Mr. Polulair te kunnen uithangen.

    -.
    ik stel dan ook voor dat in welk forum, land, organisatie of wat ook, zoals in de oude democratie in Athene, de populairste verbannen wordt.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #62
      Re: Wat me stoort op Belgium Digital

      Wat mij stoort, daar ga ik het in concreto niet meer over hebben.
      Want als je iets te duidelijk kritiek uit op dit forum, word je met een ban bedreigd.
      Zo ben ik ook al twee keer bedreigd geweest.
      Goede krachten worden de mond gesnoerd of weggejaagd.
      Zie bijvoorbeeld FestinaLente, een man met een gegrond fotografische inzicht, die nooit te beroerd was om in de beginnershoek mensen vooruit te helpen.
      (akkoord, FL heeft op het laatst stoute woorden gebruikt om zijn mening kracht bij te zetten)
      Zelf ben ik sinds het gesol met mijn foto's door een bepaalde mod, uitgeweken naar het iets professionelere DPZ.
      Daar worden inzendingen wel met respect behandeld door de mods.
      En BD zal hier niet armer van worden, maar zeker ook niet rijker.
      Last edited by Control-Z; 8 april 2011, 01:04.

      Comment


      • #63
        Re: Wat me stoort op Belgium Digital

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Wat mij stoort, daar ga ik het in concreto niet meer over hebben.
        ...
        Goede krachten worden de mond gesnoerd of weggejaagd.
        Zie bijvoorbeeld .... een man met een gegrond fotografische inzicht....
        Finaal moeten er gedragsregels gerespecteerd worden door zowel leden als mods of de trein gaat van het spoor.

        Als iemand superieur talent heeft of veel geld of whatever mag dat geen reden zijn de regels te buigen (want dat zou impliciet coruptie zijn)

        Kindje stout ... kindje gestraft

        Comment


        • #64
          Re: Wat me stoort op Belgium Digital

          ik vind het niet eens de moeite om hier op de reageren maar ik kan het toch niet laten.
          mij stoort het dat er voortdurend topics zoals deze aangemaakt worden
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

          Comment


          • #65
            Re: Wat me stoort op Belgium Digital

            Een betere toegankelijkheid voor iPad gebruikers?
            (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

            Comment


            • #66
              Re: Wat me stoort op Belgium Digital

              Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
              ik vind het niet eens de moeite om hier op de reageren maar ik kan het toch niet laten.
              mij stoort het dat er voortdurend topics zoals deze aangemaakt worden
              Als je naar de bakker gaat, of krantenwinkel, vraag eens aan de verkoper hoeveel keer hij/zij vandaag al heeft moeten horen wat een schande het is dat het weer blijft regenen.
              En als het nie regend, dat het te warm blijft,....

              We zijn mensen onder elkaar, dus we willen veel communiceren en maar goed ook. Veel redundantie zit er wel op maar dat nemen we erbij toch gewoon.

              Comment


              • #67
                Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                ik vind het niet eens de moeite om hier op de reageren maar ik kan het toch niet laten.
                mij stoort het dat er voortdurend topics zoals deze aangemaakt worden
                bespeur ik hier een heimelijk verlangen naar censuur?

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Swisi
                  Een betere toegankelijkheid voor iPad gebruikers?
                  Forumrunner app al eens bekeken

                  Sent from my iPad using Forum Runner
                  --
                  Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                  Comment


                  • #69
                    Mijn gedacht.
                    Doe niks anders. Vind het makkelijker dan de website zelf.

                    Sent from my iPad using Forum Runner
                    Groeten,
                    ShaoLynx

                    Comment


                    • #70
                      Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                      Waar ik tegenwoordig de kriebels van krijg is het feit dat je regelmatig het deksel op je neus krijgt als je iemand wil verder helpen ... ik ga zeker niet zeggen dat ik een pro fotograaf ben, iedereen leert elke dag bij, maar ik heb wel al enkele jaartjes ervaring en heb geen probleem om die te gebruiken om anderen te helpen, maar als je keer op keer terug tegen een muur loopt gaat die drang er snel vandoor.

                      Mark
                      Oorspronkelijk geplaatst door Klojo Bekijk bericht
                      Maar, ik kan me volledig vinden in de opmerking van LamboCars... in de beginnershoek en in mindere mate op de rest van het forum zit een clubje forum vrienden die vol lof elkaars foto's beoordelen. Als dan je dan iemand op weg helpt om zijn fotografie op een hoger peil te brengen.... ja, dan ben je een gelijk een slechte.
                      Het spijt me dat te horen, want ik ben nog behoorlijk nieuw hier, maar alle kritiek en tips die ik hier krijg, neem ik ten volle mee voor een volgende foto.
                      Dus ik zou zeggen, probeer nieuwelingen nog altijd te motiveren en te verbeteren, want er zitten er echt nog veel tussen die wél dingen willen bijleren.
                      En de raad van de oude garde is goud waard

                      Comment


                      • #71
                        Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                        Ik kan me erg vinden in de bovenstaande opmerking.

                        Als er iemand een tip trucs of commertaar of welke benaming het mag hebbben.
                        Dan ga ik dat in mijn andere foto's proberen te verbeteren.
                        Vaak probeer ik zelfs nog de betreffende foto te verbetere met photoshop ofzo.
                        Om meteen bij te leren en ook te laten zien dat er iets met de reacties gedaan word.

                        Ik wil dan ook vragen dat degene die nog tips trucs etc en foto's hun beoordeling plaatsen daar vooral mee door tegaan !
                        Greetz Twan

                        http://500px.com/TwanGroenen

                        Comment


                        • #72
                          Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                          Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
                          ........

                          Ik wil dan ook vragen dat degene die nog tips trucs etc en foto's hun beoordeling plaatsen daar vooral mee door tegaan !
                          we doen ons best!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #73
                            Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            we doen ons best!
                            grt,bouk.
                            Dat klopt niet bouk, want dan zou je zinnen schrijven. Dat heb je nog maar zeer zelden gedaan.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht

                              Waar ik tegenwoordig de kriebels van krijg is het feit dat je regelmatig het deksel op je neus krijgt als je iemand wil verder helpen ... ik ga zeker niet zeggen dat ik een pro fotograaf ben, iedereen leert elke dag bij, maar ik heb wel al enkele jaartjes ervaring en heb geen probleem om die te gebruiken om anderen te helpen, maar als je keer op keer terug tegen een muur loopt gaat die drang er snel vandoor. :clown

                              Mark
                              Ewel, dat ondervind ik de laatste tijd ook en ik stop ermee!


                              Grtz, RF
                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Ewel, dat ondervind ik de laatste tijd ook en ik stop ermee!


                                Grtz, RF
                                Af en toe time-out nemen, ik doe dat ook. Op dit moment zet ik nog wel eens een foto maar van de rest trek ik me weinig aan, maar ik teer dan ook op een fantastische vakantie in Toscane. De SD was en volgende week regent het daar heel de week.

                                Comment

                                Working...
                                X