Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat me stoort op Belgium Digital

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

    Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
    ... maar HoF-topics durven nogal vlug hier op BD te ontaarden. Daarom moeten foute hypothesen over HoF vlug ontkracht worden imho
    Maar nee, laat dat maar een mysterie blijven, wie dat ook doet, hoe die dat ook doet...

    Comment


    • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

      Op een gegeven moment maak je je niet meer druk over het hoe en wat van de HoF. Veel beter voor de bloeddruk
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

        en vermits het hier nu toch over de HoF gaat, wil ik ook eens mijn idee ventileren.
        Ik heb het gepost in het door zahra recent aangemaakte topic over de HoF.

        Comment


        • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          en vermits het hier nu toch over de HoF gaat, wil ik ook eens mijn idee ventileren.
          Ik heb het gepost in het door zahra recent aangemaakte topic over de HoF.
          Tiens... pak mij nu niet op mijn eerlijkheid, maar het bestaan van dit topic was mij onbekend. Ben voorlopig nog beperkt vanwege nog actief op de arbeidsmarkt. Ik ga beslist snel eens een kijkje nemen...
          Dank voor de tip.

          Comment


          • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

            Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
            Je moet niet pathologisch achterdochtig zijn om empirisch vast te stellen dat er toch wat vragen gesteld kunnen worden rond de criteria van de HOF-selectie vooral wanneer deze niet publiek gemaakt worden. Dat doe ik, voorlopig, dus niet. Maar als je een antwoord leest van "maar er kan al eens een uitzondering zijn....." dan versterkt dat mijn vaststelling. Maar een vaststelling is maar juist wanneer ze bewezen wordt. Later meer hierover. Nog een prettige en zonnige dag toegewenst.
            als je de context van 'er kan al eens een uitzondering zijn' erbij neemt stelt een niet achterdochtig mens vast dat het waarschijnlijk zal gaan over een foto waar de HoF-beslissingnemers over gekeken hebben en de week erna toch in de HoF willen. Toch niks mis mee volgens mij.

            dat er vragen gesteld worden rond de HoF criteria is niet meer dan normaal. Ik kan me zelfs voorstellen dat er helemaal geen criteria zijn buiten iets als 'een sterke foto'.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

              Wat een moeilijke zinnen hier allemaal...

              Anyway.. Ik heb mij ook al doodgeërgerd aan BD... Monica die eruitvloog voor God weet welke domme reden, nog andere die gebanned waren .... Meestal steengoeie fotografen met meestal een veel te grote mond ( blijkbaar ) naar de Mods toe... Ach ja, men wordt geen ster door braafjes met de hoop mee te lopen zeker...

              Van mij zou de chit chat sectie zowiezo al mogen verwijderd worden, dat zal al heel wat ellende sparen ... ( Naast de soms erg grappige discussies maar ja... )

              Wat ik nog zou aanpassen is de aangeboden sectie... Daar zitten heel wat mensen te posten die énkel en alleen maar daar iets posten ... ( de pot verwijt de ketel hoor ), op andere fora die ik bezoek moet je minstens 10-20 effectieve discussies gestart hebben in de andere secties vòòr je ook maar iets màg te koop aanbieden... Zo hebben de geinteresseerden een beter beeld ( voor zover je iemand kan vertrouwen op het internet, met al onze schuilnamen en alliassen

              On the other hand...

              Ik heb leren fotograferen door BD, door honderden posts te lezen en te herlezen...
              Ik kan nu foto's trekken waar ik écht content mee ben, die er bij momenten PRO uitzien... enz enz... Vanaf nu neem ik de rand-ergernissen er dan graag bij...



              Tom ( das mijn échte voornaam... )

              Comment


              • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht

                On the other hand...

                Ik heb leren fotograferen door BD, door honderden posts te lezen en te herlezen...
                Ik kan nu foto's trekken waar ik écht content mee ben, die er bij momenten PRO uitzien... enz enz... Vanaf nu neem ik de rand-ergernissen er dan graag bij...
                Waarom werden al je foto's verwijderd ?

                Comment


                • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                  daar stoor ik me nu eens aan sé.

                  foto's die niet meer te zien zijn in topics. Vaak verwijderd door de topicstarter........
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                    Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                    daar stoor ik me nu eens aan sé.

                    foto's die niet meer te zien zijn in topics. Vaak verwijderd door de topicstarter........
                    Degoutant is het ja...

                    Comment


                    • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                      Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht

                      Wat ik nog zou aanpassen is de aangeboden sectie... Daar zitten heel wat mensen te posten die énkel en alleen maar daar iets posten ... ( de pot verwijt de ketel hoor ), op andere fora die ik bezoek moet je minstens 10-20 effectieve discussies gestart hebben in de andere secties vòòr je ook maar iets màg te koop aanbieden... Zo hebben de geinteresseerden een beter beeld ( voor zover je iemand kan vertrouwen op het internet, met al onze schuilnamen en alliassen

                      Tom ( das mijn échte voornaam... )
                      Al mijn tweedehands materiaal heb ik op BD gekocht en me nog nooit beklaagd. Ik zou eerder schrik hebben van kapaza en ebay. Uiteraard als me iets interesseert kijk ik het profiel van de verkoper na. Ik zou ook niet meteen iets kopen van iemand nieuw hier die enkel iets zet in aangeboden.
                      https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                      Comment


                      • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                        Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                        daar stoor ik me nu eens aan sé.

                        foto's die niet meer te zien zijn in topics. Vaak verwijderd door de topicstarter........
                        Ik begrijp dat zoiets ergerlijk kan zijn, maar geef toe, niet iedereen kan eeuwig zijn foto's laten staan...

                        Ik ben nu pas overgestapt op dropbox om foto's te posten hier, ik heb in totaal 2 gb gratis + 2 gb extra verdiend door vrienden lid te maken van dropbox. Eens die 4 gb vol is gaan er ook foto's moeten verdwijnen...

                        Yannick

                        Comment


                        • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                          Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                          Ik begrijp dat zoiets ergerlijk kan zijn, maar geef toe, niet iedereen kan eeuwig zijn foto's laten staan...

                          Ik ben nu pas overgestapt op dropbox om foto's te posten hier, ik heb in totaal 2 gb gratis + 2 gb extra verdiend door vrienden lid te maken van dropbox. Eens die 4 gb vol is gaan er ook foto's moeten verdwijnen...

                          Yannick
                          zouden ze dan op BD geen systeem kunnen maken dat het topic waarvan de foto is verwijderd gewoon verdwijnt?
                          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                          https://sites.google.com/view/pdh65/

                          Comment


                          • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                            Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                            zouden ze dan op BD geen systeem kunnen maken dat het topic waarvan de foto is verwijderd gewoon verdwijnt?
                            Soms staat er in die topics nog wel nuttige uitleg die ook hulpzaam kan zijn zonder foto... 't is natuurlijk jammer als de foto ontbreekt maar daar is niets aan te doen vrees ik...

                            Y.

                            Comment


                            • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                              Het ergste is als men 'n bevriende fotograaf helpt en samen een shoot organiseert..
                              dat hij dan in de HOF geraakt en dan nog proficiat gewenst wordt ook door z'n medefotograaf (!)
                              ergerlijk !

                              Comment


                              • Re: Wat me stoort op Belgium Digital

                                Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                                Het ergste is als men 'n bevriende fotograaf helpt en samen een shoot organiseert..
                                dat hij dan in de HOF geraakt en dan nog proficiat gewenst wordt ook door z'n medefotograaf (!)
                                ergerlijk !
                                dat moet dan toch een heel brave mens zijn...
                                Allez, als ik de situatie goed begrijp !

                                Comment

                                Working...
                                X