Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukcentrales?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    ik heb nu enkele keren laten af drukken bij pixum en voor mij nr1 ben zeer tevreden prijs kwaliteit
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #92
      Pixum lijkt mij qua prijs een prijsbreker.

      Ik zal er volgende keer eens enkele foto's laten afdrukken.

      Nu bij colormailer 302 foto's voor 100.99 € lijkt mij schappelijk.

      Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

      http://www.peter-mia.be

      Comment


      • #93
        Begin dit jaar heb ik een reeks foto's naar Kodak (http://wwwnl.kodak.com/NL/nl/consumer/bu/photo-gd-public/index.shtml) gestuurd. Op een vrijdag opgestuurd, maandag lagen ze klaar in de winkel.

        Hoewel ik geen ervaring heb met andere centrales, ben ik zeer te spreken over de kwaliteit. Met een prijskaartje van 27 cent/foto voor 10 bij 13 foto's + 2 euro basistarief, liggen de kosten in de buurt van Photobox. Je kunt echter niet kiezen tussen mat of glans, alles wordt in glans afgedrukt.

        Rutger

        Comment


        • #94
          Voor mij een aanrader wan het is de enige afdrukcentrale die digitale foto's verwerkt nl 3/4 verhouding ipv 2/3
          vergeet het, pixum kan het blijkbaar, photoways ook, er zijn er veel meer tegenwoordig..
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #95
            Originally posted by homerke
            mijn ervaringen



            maxicolor = de beste tot nu toe !! www.maxicolor.be
            ze zijn niet het goedkoopste, maar de afdrukken zijn echt goed !!
            maar voor goede kwaliteit van afdruk betaal ik graag 'n klein extraatje
            ze verzenden naar adres van uw keuze en der zit 'n overschrijvingske bij, handig! zeker 'n aanrader!

            Als ik me niet vergis is MAxicolor = Spector, niet ?
            daVinci
            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

            Comment


            • #96
              het merkwaardige bij kodak online digitale print service zijn de prijzen tussen de verschilllende landen/klanten
              In nederland betaal je 0,27 euro/print
              in belgië betaal je 0,50 euro/print (kodak.be)
              bij action shop belgië 0,40 euro/print (zelfde kodak service centrum)
              misschien zou kodak zijn prijzen op europees vlak mogen uniformiseren
              canon powershot A70

              Comment


              • #97
                Voor nederland:
                http://www.digitalefotoservice.nl
                daar heb ik hele goede ervaringen mee.

                Mijn mening is trouwens, goedkoop is kan nooit het gewenste resultaat opleveren.
                Ik betaal liever iets meer, dan hema en of kruidvat.
                mvg
                gabriella
                Canon 300D en 350D
                canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                canon 20-35 usm

                Comment


                • #98
                  Originally posted by daVinci Als ik me niet vergis is MAxicolor = Spector, niet ?
                  zou best kunnen maar ik dacht eerder van niet ... het is 'n bedrijfje uit Moeskroen (België) en als ik me niet vergis zit Spector in Wetteren (ook Belgica)
                  = = = = = = = = = = = =
                  CANON PowerShot SX 130

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by tom314
                    Voor mij een aanrader wan het is de enige afdrukcentrale die digitale foto's verwerkt nl 3/4 verhouding ipv 2/3
                    vergeet het, pixum kan het blijkbaar, photoways ook, er zijn er veel meer tegenwoordig..
                    En Photobox.ie kan dat ook hoor, die 3/4.
                    Ik heb mijn eerste foto's laten afdrukken op 3/4.
                    Maar een nadeel is dan dat je geen albummekes vind, in de handel, waar dat formaat ingaan.
                    Maar geen erg, bij Photobox kan je dit soort grote fotomapjes kopen.

                    Comment


                    • Mic, heb vandaag mijn foto's gaan halen in Het Kruitvat, ze lagen er, enkel de prijs was niet juist, ze rekende 3€ teveel aan, maar dat komt in orde.

                      Comment


                      • Originally posted by teddy-bear
                        Mic, heb vandaag mijn foto's gaan halen in Het Kruitvat, ze lagen er, enkel de prijs was niet juist, ze rekende 3€ teveel aan, maar dat komt in orde.


                        ik heb bij Kruidvat nooit de juiste prijs gekregen .. steeds gaan zagen voor 1 tot 3 euro's terug te krijgen .. de laatste keer kreeg ik zelf mijn 3 euro teveel betaald niet meer terug

                        heel opmerkelijk: de prijs bij bestelling op het scherm is bij Kruidvat anders dan die van de bevestigingsmail en weer anders dan de prijs in de winkel .. administratief is het een ramp!

                        Comment


                        • Kruidvat is dan ook nogaltijd geen foto winkel...
                          Ik ga er graag genoeg voor mijne sjampo en mijnen dejo maar laat de foto's astublieft door ne fotograaf afdrukken...
                          Time is a precious little thing....

                          Comment


                          • Vandaag de foto's ontvangen van photobox dinsdag besteld. Prima kwaliteit. Dank U mic voor de informatie. mvg,Patrick

                            Comment


                            • Schitterend toch he,
                              alweer een tevreden klant...
                              We zouden BD korting moeten vragen aan photobox
                              Time is a precious little thing....

                              Comment


                              • Originally posted by Tarzan
                                Vandaag de foto's ontvangen van photobox dinsdag besteld. Prima kwaliteit. Dank U mic voor de informatie. mvg,Patrick
                                Graag gedaan, daar is BD voor... om elkaar te helpen en info te geven he?

                                ik ben ook heel tevreden van Photobox.ie.
                                ik heb er al talloze foto's door laten afdrukken en telkens prima kwaliteit op drie dagen thuis...

                                Comment

                                Working...
                                X