Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukcentrales?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61

    Photoways.com heeft een goede service en snel, maar ik vraag mij eigenlijk af of je daar "matte" foto's kunt bestellen want ik vind daar niets van terug op website.

    Karel
    [~SONY DSC-F717~] [Coolpix 2500]
    http://www.cornelis-opdebeeck.com

    Comment


    • #62
      Originally posted by Tuur
      Awel Mic,
      heb van de week een testje gedaan bij photobox.ie
      En ik kan niet anders zeggen als dat ik super tevreden ben!!
      Maandag de foto's ge-uped en woensdag lag er een pakske in de brievenbus!!
      En dan moet ge die prijzen nog eens zien...
      Ben nu een bestellingske van zo'n 300 foto's aan het doorsturen!

      Bedankt voor de tip!!

      Tuur
      idd, ik ben ook heel tevreden over die Photobox.ie
      En ik dank de mensen BDers hier die me dat adres bezorgt hebben...
      Ik heb ondertussen al viermaal foto's naar hun gezonden en telkens binnen de drie dagen mijn foto's thuisgekregen.
      Ik heb zelfs een muismatje laten maken

      Ik dacht vroeger dat Kruidvat en Hema goed waren... Maar deze kwaliteit is toch dag en nacht verschil he?

      Comment


      • #63
        Ik heb dan ook maar de titel van deze topic verandert, want er zijn idd afdrukcentrales die kwaliteit en service kunnen leveren.
        Was vroeger " Afdrukcentrales, laat die service er maar af"

        Comment


        • #64
          Ja inderdaad Mic!
          en bedankt aan BD voor weer een goed adres.

          Het heeft mij wel een volledige nacht gekost om de foto's up te loaden, maar kom.... ze zijn er toch geraakt. En 2 euro verzendkosten voor 300 foto's, dat gaat de prijs per foto nu nie echt beinvloeden he..
          Time is a precious little thing....

          Comment


          • #65
            Ter info : Bij Kruidvat kan je nu de foto's bestellen via een bestelprogramma. Downloaden kan via http://www.kruidvat.be/fotoservice/o...elsoftware.asp.
            Ziet er handig uit !
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #66
              Bij photobox kun je gewoon via een ftp client je foto's uploaden. Veel gemakkelijker denk ik niet dat nog kan...
              Time is a precious little thing....

              Comment


              • #67
                Originally posted by Dama
                Ter info : Bij Kruidvat kan je nu de foto's bestellen via een bestelprogramma. Downloaden kan via http://www.kruidvat.be/fotoservice/o...elsoftware.asp.
                Ziet er handig uit !
                NEEEEE Dankjewel NOOIT meer Kruidvat.
                Ten eerste het duurt te lang en ten tweede , als je kwaliteit gaat vergelijken... Dan is de afdruk van Kruidvat slechter dan de krant...

                en hun service is allesbehalve.. Ze nemen zich nog niet de moeite om te antwoorden op een klachtenbrief.
                Kruidvat is goed voor shampoo en zeep en daar blijft 't voor mij ookweer bij.

                Comment


                • #68
                  Idem hier,

                  eerst kreeg ik dit bericht...

                  De foto's kunnen na 1 of 2 dagen afgehaald worden op het volgende adres.

                  en 9 dagen later waren ze er...

                  Ik vond ze wel goed afgedrukt, maar een beetje te verzadigd van kleur.

                  De upload met hun software (java) is tergend langzaam!

                  meer dan 3 uur voor 112 MB


                  Greets,
                  E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
                  Allé als em gelukt is toch...

                  Comment


                  • #69
                    Wij hadden begin september een CD'tje bij Kruidvat Turnhout binnen gedaan met een 100-tal af te drukken afbeeldingen. Naam en adres duidelijk vermeld op de CD. (Dat was voor net de start van deze thread ).
                    Na een vijftiental bezoeken, evenveel verwijzingen en bijna 4 weken later is het antwoord plots: "Uw CD is verloren geraakt. U kunt schriftelijk of per mail klacht indienen en eventueel krijgt U een kleine schadevergoeding.".
                    Vervangschade van een CD-R : 0,5 Euro. Daar gaan we geen moeite meer voor doen.
                    Conclusie : de service van Kruidvat België trekt op geen ellebogen.
                    Een zoveelste bevestiging en weer een ontevreden klant.

                    En nu terug vakantiefoto's selecteren, CD branden en ergens anders binnenbrengen.

                    Mork

                    Comment


                    • #70
                      Ik zweer nochtans steeds bij KV (en ik heb er geen aandelen van ).
                      Ben nu nog een reeks van 60 foto's via de nieuwe bestelsoftware aan het uploaden.
                      Ik geef ze nog een kans... Ben benieuwd !
                      Tot over een week of twee...
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #71
                        Tja, je kan ze blijven vertrouwen he?
                        Probeer Photobox.ie eens en je zal nooit meer de naam Kruidvat uitspreken in verband met foto's, wel nog met shampoo en zeep...

                        Comment


                        • #72
                          Ik heb deze week de foto's van Photobox (IERL) ontvangen.
                          Zie ook mijn post een paar posts hierboven.
                          De kwaliteit is goed, papier nogal licht, verpakking en levering correct, + bestandsnaam wordt meegedrukt op achterzijde.
                          Toch wat duurder dan KV. Ik druk nogal veel op 13x18 af. Bij Kruidvat 0.45€, bij Photobox 0.72€.
                          En tot nu ben ik heeeel tevreden van de kwaliteit van KV.
                          Maar je moet veeeeel geduld hebben.
                          Als het echt snel moet, zal ik zeker naar Photobox stappen !
                          Originally posted by mic
                          Tja, je kan ze blijven vertrouwen he?
                          Probeer Photobox.ie eens en je zal nooit meer de naam Kruidvat uitspreken in verband met foto's, wel nog met shampoo en zeep...
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #73
                            Heb zeer goede ervaringen met www.digitaalfoto.nl.
                            Snelle service en goede kwaliteit.
                            Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by cvaniperen
                              Heb zeer goede ervaringen met www.digitaalfoto.nl.
                              Snelle service en goede kwaliteit.
                              Rn gaat dat snel bij digitaalfoto.nl ? Ik bedoel heb je de foto's op drie dagen?

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Dama
                                Ik heb deze week de foto's van Photobox (IERL) ontvangen.
                                Zie ook mijn post een paar posts hierboven.
                                De kwaliteit is goed, papier nogal licht, verpakking en levering correct, + bestandsnaam wordt meegedrukt op achterzijde.
                                Toch wat duurder dan KV. Ik druk nogal veel op 13x18 af. Bij Kruidvat 0.45€, bij Photobox 0.72€.
                                En tot nu ben ik heeeel tevreden van de kwaliteit van KV.
                                Maar je moet veeeeel geduld hebben.
                                Als het echt snel moet, zal ik zeker naar Photobox stappen !
                                Originally posted by mic
                                Tja, je kan ze blijven vertrouwen he?
                                Probeer Photobox.ie eens en je zal nooit meer de naam Kruidvat uitspreken in verband met foto's, wel nog met shampoo en zeep...
                                Het is idd wat duurder, maar als je er meer besteld kost het minder...
                                en het papier is van Fujifilm, dus dat is OK.
                                ik betaal graag enkele centen meer als het snel en kwaliteit is.
                                Daar heb je dan meer plezier van.

                                Comment

                                Working...
                                X