Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Begin dit jaar heb ik een reeks foto's naar Kodak (http://wwwnl.kodak.com/NL/nl/consumer/bu/photo-gd-public/index.shtml) gestuurd. Op een vrijdag opgestuurd, maandag lagen ze klaar in de winkel.
Hoewel ik geen ervaring heb met andere centrales, ben ik zeer te spreken over de kwaliteit. Met een prijskaartje van 27 cent/foto voor 10 bij 13 foto's + 2 euro basistarief, liggen de kosten in de buurt van Photobox. Je kunt echter niet kiezen tussen mat of glans, alles wordt in glans afgedrukt.
maxicolor = de beste tot nu toe !! www.maxicolor.be
ze zijn niet het goedkoopste, maar de afdrukken zijn echt goed !!
maar voor goede kwaliteit van afdruk betaal ik graag 'n klein extraatje
ze verzenden naar adres van uw keuze en der zit 'n overschrijvingske bij, handig! zeker 'n aanrader!
Als ik me niet vergis is MAxicolor = Spector, niet ?
het merkwaardige bij kodak online digitale print service zijn de prijzen tussen de verschilllende landen/klanten
In nederland betaal je 0,27 euro/print
in belgië betaal je 0,50 euro/print (kodak.be)
bij action shop belgië 0,40 euro/print (zelfde kodak service centrum)
misschien zou kodak zijn prijzen op europees vlak mogen uniformiseren
Originally posted by daVinci Als ik me niet vergis is MAxicolor = Spector, niet ?
zou best kunnen maar ik dacht eerder van niet ... het is 'n bedrijfje uit Moeskroen (België) en als ik me niet vergis zit Spector in Wetteren (ook Belgica)
Voor mij een aanrader wan het is de enige afdrukcentrale die digitale foto's verwerkt nl 3/4 verhouding ipv 2/3
vergeet het, pixum kan het blijkbaar, photoways ook, er zijn er veel meer tegenwoordig..
En Photobox.ie kan dat ook hoor, die 3/4.
Ik heb mijn eerste foto's laten afdrukken op 3/4.
Maar een nadeel is dan dat je geen albummekes vind, in de handel, waar dat formaat ingaan.
Maar geen erg, bij Photobox kan je dit soort grote fotomapjes kopen.
Originally posted by teddy-bear
Mic, heb vandaag mijn foto's gaan halen in Het Kruitvat, ze lagen er, enkel de prijs was niet juist, ze rekende 3€ teveel aan, maar dat komt in orde.
ik heb bij Kruidvat nooit de juiste prijs gekregen .. steeds gaan zagen voor 1 tot 3 euro's terug te krijgen .. de laatste keer kreeg ik zelf mijn 3 euro teveel betaald niet meer terug
heel opmerkelijk: de prijs bij bestelling op het scherm is bij Kruidvat anders dan die van de bevestigingsmail en weer anders dan de prijs in de winkel .. administratief is het een ramp!
Kruidvat is dan ook nogaltijd geen foto winkel...
Ik ga er graag genoeg voor mijne sjampo en mijnen dejo maar laat de foto's astublieft door ne fotograaf afdrukken...
Comment