Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukcentrales?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Visio
    even nog een update: gisterenmiddag waren de foto's en de gratis fotoalbum reeds in mijn brievenbus .. dus dinsdagavond na 16.00u besteld is donderdagmiddag in de bus .. alle foto's zijn onberispelijk .. en dat voor een printservice in Ierland
    Chapeau voor de post
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #32
      En hoe is het met dat gratis fotoalbum afgelopen ? Heeft de Post die ook mooi in de brievenbus gekregen?

      Comment


      • #33
        Originally posted by Cee
        En hoe is het met dat gratis fotoalbum afgelopen ? Heeft de Post die ook mooi in de brievenbus gekregen?
        die fotoalbum was netjes aan de klink van m'n deur gehangen
        't was overigens een 13x18 fotoalbum .. nu begrijp ik waarom die gratis is .. ze willen de grotere afdrukken promoten

        Comment


        • #34
          Ik heb zojuist weer enkele tientallen foto's naar HEMA verzonden...
          Kruidvat laat ik nu wel links liggen.
          Ze nemen geeneens moeite om te antwoorden op m'n E-mail.

          Comment


          • #35
            Net zoals Visio ben ik een fervente aanhanger aan Photobox.
            Prima kwaliteit en prima service

            Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment


            • #36
              Ik heb er laatst een analoog filmpje binnen gebracht. De meeste foto's waren ok (zoals ALLE foto's zouden moeten zijn) maar enkele foto's vertoonden vlekken (zie voorbeeld). De vlekken zaten ook op de negatieven. Leuk want die krijg ik er niet af. Gelukkig zijn er fotobewerkingsprogramma's.

              Een andere keer viel het me op dat de compositie op de afdruk niet dezelfde was als die op het negatief waardoor er plots iemand met een stuk uit zijn hoofd op stond. Ik neem aan dat dat allemaal automatisch gebeurd maar dat vond ik toch niet kunnen.

              Het voorbeeld:

              Comment


              • #37
                @ Deg> jij hebt het toch over Kruidvat, niet ? (hoef je me niet meer van te overtuigen )

                Comment


                • #38
                  Ik denk dat ik die Photobox ook eens ga proberen...
                  Als m'n CFkes uit Australië op drie dagen kunnen komen, dan kunnen m'n foto's toch ook uit Ierland komen...
                  Langer als bij Kruidvat zullen ze niet onderweg zijn

                  Comment


                  • #39
                    @ Deg> jij hebt het toch over Kruidvat, niet ? (hoef je me niet meer van te overtuigen)
                    Inderdaad.

                    Comment


                    • #40
                      De foto's zijn terecht!
                      Maar dit is een raar verhaal hoor.
                      Blijkt dat de foto's bij zijn zoon terecht zijn gekomen .
                      Ook al wist ik de zoon zijn adres niet ééns.
                      Het postpakket( de 100 foto's dus) zouden bij de post open geraakt zijn.
                      Door het nakijken van de foto's zouden ze zo aan de zoon zijn adres gekomen zij.
                      op die foto stond een geboorte akte....en daar stond een naam op.
                      wie moet ik het nu een e-mail sturen.
                      De post of colormailer?

                      Originally posted by Laiko
                      Ik denk dat ik ook niet meer bestel voor andere mensen,
                      werk me steeds in de nesten
                      Heb voor mijn broer ongeveer 100 foto's besteld bij Colormailer.
                      hij verteld me nu dat er een lege evelop is toegekomen zonder 1 foto .
                      Nu heb ik ook een mailtje gestuurd naar colormailer....in afwachting tot?
                      Vorige week 2 vergrotingen in de bus met kreuk in de beide foto's
                      Ok daarvoor ben ik wel even naar het postkantoor mijn beklag gaan doen....maar het word me toch ook wat te veel...mischien toch maar beter hier om de hoek gaan denk ik.
                      Maar ja een mens is van nature lui, dus probeer mog 1 maal als het dan nog verkeerd loopt dan ga ik wel elders.
                      Als er nog iemand tevreden is van online printservice teminsten
                      Canon Powershot G3

                      Comment


                      • #41
                        Zo heeft heel de post in je persoonlijke foto's kunnen kijken...
                        Leuk.

                        Comment


                        • #42
                          Nu we toch bezig zijn met "printcentrales": iemand ervaring met www.picoprint.nl?

                          Comment


                          • #43
                            Agfa heeft een zeer goede dienst. Het kruidvat en Hema gebruiken zeer slecht fotopapier.
                            Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                            Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                            Comment


                            • #44
                              idd, het papier van Hema is wat minder... maar 't gaat erdoor voor die prijs ?
                              Ik heb zojuist 82 foto's naar die Photobox in Ierland verzonden...
                              Eens kijken hoe die het er vanaf brengen.
                              Het zou beter moeten zijn want het is duurder.

                              Comment


                              • #45
                                Vandaag, donderdag 18 -09 miijn foto's gekregen met de post van Photobox.
                                Dat is snel.
                                Maandag pas doorgestuurd en donderdagmorgen in de brievenbus.
                                En de kwaliteit is perfect.
                                Vanaf nu ben ik trouwe klant bij Photobox.
                                De foto's zaten mooi verpakt in een plasiek tasje dat in een enveloppe zat.



                                Zat in een doorzichtig waterdicht mapje...



                                Er zat zelfs een Calibratie foto bij.



                                Dit is pas service, echt goede kwaliteit en stevig verpakt en voor maar twee euro in de brievenbus...

                                Comment

                                Working...
                                X