Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Familie op BD plaatsen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    En het eerste wat ik doe als ik nog eens bij het Atomium kom is er een foto van nemen, en daarna een van Tilde )
    @ Maturin: gij zijt ook ne charel,maar je hebt wel gelijk

    @ Tilde: zeg,Tilde,als Maturin die foto van je neemt,mag ik er dan bij komen opstaan?
    (sorry Tilde,kon het weer niet laten )

    Neen serieus,neem het allemaal wat luchtiger op en heb respect voor iedereen.Diegene die wel op de foto wil en diegene die er niet op wil.
    Danny's Photosite

    Comment


    • #77
      @ Tilde: zeg,Tilde,als Maturin die foto van je neemt,mag ik er dan bij komen opstaan?
      (sorry,kon het weer niet laten )
      LOL, stelletje rebellen
      Als ge mij ooit vindt, zult ge mij toch ook heel onverwachts in een stevige greep moeten nemen zoals dat groot blauw pluschen beest!
      Maar dan begint het echt wel op aanranding te lijken he
      Geloof mij, er zijn veel leuker dingen te doen en te fotograferen.

      Comment


      • #78
        Originally posted by Tinne
        [Awel is dat mijn volste recht dan niet om NIET op een foto te willen?
        LOL, Tinne.

        Niet kwaad worden. Met dit weer is het gemakkelijk om overhit te geraken. Zoek desnoods wat verkoeling bij de frigo!

        Maar zonder zwanzen; je hebt dat recht NIET. Als jij je op een publiek strand begeeft, en ik neem een foto van je, dan kan je niet eisen dat ik die foto of dat filmpje onmiddelijk weggooi.

        Je kan het wel VRAGEN. Ik ben altijd voor rede vatbaar. Maar als je onredelijk bent (bvb. ik nam een mooie foto van mijn vrouw, en je staat er toevallig mee op of zo), dan zal ik niet akkoord gaan. Je kan dan achteraf PROBEREN gelijk te krijgen. Maar dat moet dan via de rechtbank, en je zal je bewijsvoering moeten sterken met "serieuze schending van de privacy" of moeten aantonen dat die foto je imago schaadt. Ik denk niet dat dat gaat lukken...

        Om kort te gaan; je hebt niet het onbetwistbare alleenrecht in de beslissing of een foto van jou legitiem is of niet.

        Je kan je daar kwaad in maken, maar dat verandert niks.
        http://www.theafricabug.com

        Comment


        • #79
          Oei, dan kan ik niet meer buiten komen
          Ik zou het je wel beleefd vragen hoor Jochen, ik ken mijne wereld
          Maar ge hebt gelijk...over de hitte......ik duik in mijn zwembad...
          Ps daar ligt niemand op de loer met een camera
          euh..waar is onze Diego nu....DIEGO...DIEGO.......oef zijne camera ligt hier naast mij, efkes saboteren en het kaartje eruit halen
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #80
            Originally posted by Tinne
            Maar enfin zeg....
            Als ik niet op de foto wil dan wil ik dat toch niet zeker en hoef ik daar helemaal geen verklaring voor af te leggen.
            Trek toch mensen die dat wel graag hebben, die zijn er genoeg.....
            Ik lees hier over rechten, wetten, regels....
            Awel is dat mijn volste recht dan niet om NIET op een foto te willen?
            En nu is blijkbaar de reden al omdat ik zo lelijk ben dat ik niet op de foto wil !? Dat heeft er gene flikker mee te maken maar denk gerust wat je zelf wil.......
            Ik hou gewoon van mijne privé en ik haat veel tramelant en show !
            Tinne, natuurlijk heb je het recht niet op de foto te willen. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat alle mensen die niet op de foto willen een minderwaardigheidscomplex hebben of lelijk zijn, hoor. Maar voor veel vrouwen speelt dat toch mee, denk ik.
            Ik begrijp het niet zo goed, maar blijkbaar vind jij jouw privacy zo belangrijk dat je niet op de foto wil en dat is je goed recht. Vind het wel een beetje tegenstrijdig dat je wel vaak foto's van je kinderen post, maar misschien zie ik dat verkeerd.
            Blijf echter gerust die foto's posten, want ze zijn vaak erg leuk .

            Jacki
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #81
              Amaj! Wat een hautain "ivoren toren" toontje zeg.

              FYI. Ik neem je woorden héél persoonlijk.

              Dus iemand die de werkbaarheid en toereikendheid van geldende wetten in twijfel durft te trekken is een egoïst?

              En omdat ik protesteer tegen onleefbare richtlijnen moet ik het "gaan uitleggen aan de bevoegde instanties"?

              En wie ben jij dan wel? Een officiële vertegenwoordiger van deze officiële instanties (lees: flik)? Of nét die ene Belg die nog gelooft in de onfeilbaarheid en oprechtheid van ons overheidsapparaat?

              Jeezes zeg!

              Ciao,

              "Fotograafke" J.
              tja, als je nog niet meer je eigen recht moogt laten gelden omdat iemand zonodig een foto wil/MOET...

              En Tinne heeft gelijk, zelfs als er geen recht was, kan ze nog altijd niet willen.

              Je kan ook protesteren tegen richtlijnen en je er toch nog aan houden hé. Anders kan iedereen wel eens protesteren tegen een richtlijn, bv. geweld tegen opdringerige fotografen. Denk hier nu weer niks bij, ik ben tegen geweld, maar het geeft te denken hé.

              Ik kies voor respect, gij trekt uwe plan er maar mee.
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Sammeke
                Originally posted by Jacki
                Rara, in welke categorie val ik?
                Ik heb héél goed opgelet!
                Jacki, jij behoort tot de door jezelf genoemde derde categorie ... volgens mij ... een mooie categorie imo waar wijzelf ons ook wel prettig ik kunnen voelen
                Let's shake hands Sammeke
                Meer foto's op Mukblog

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Tinne
                  Oei, dan kan ik niet meer buiten komen
                  Ik zou het je wel beleefd vragen hoor Jochen, ik ken mijne wereld
                  Maar ge hebt gelijk...over de hitte......ik duik in mijn zwembad...
                  Ps daar ligt niemand op de loer met een camera
                  euh..waar is onze Diego nu....DIEGO...DIEGO.......oef zijne camera ligt hier naast mij, efkes saboteren en het kaartje eruit halen

                  Grijns!

                  J. (van achter de struiken)
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • #84
                    Ik begrijp de hele discussie eigelijk niet goed ....

                    Diegene die hier nog NOOIT een foto gepubliceerd heeft waarop iemand staat (veraf/dichtbij/gedeeltelijk...whatever) ZONDER aan desbetreffende persoon toestemming te vragen, heeft recht van spreken....de anderen mogen van mijn part de hand op het hoofd leggen en kijken wie eronder staat...

                    wat een zever zeg....sebiet verzieken we onze eigen hobby nog

                    Stef

                    Comment


                    • #85
                      Als ge mij ooit vindt
                      @ Tilde: hela,ons niet uitdagen hé .Als we je ooit vinden?Seffens staan we bij jou aan je voordeur.Via BD kunnen we je dadelijk via je mailadres tracen... ping ping ping ping...,zien dat ge gefoefeld hebt met je belastingaangifte... ping ping ping...,zien we je adres en ... ping pong...(oei,mijn traceprogrammeke begint raar te doen)hoeveel was er momenteel aan je waslijn hangt.Dus Tildeke,wees maar heel braaf! Of we komen echt
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Stef
                        Ik begrijp de hele discussie eigelijk niet goed ....

                        Diegene die hier nog NOOIT een foto gepubliceerd heeft waarop iemand staat (veraf/dichtbij/gedeeltelijk...whatever) ZONDER aan desbetreffende persoon toestemming te vragen, heeft recht van spreken....de anderen mogen van mijn part de hand op het hoofd leggen en kijken wie eronder staat...

                        wat een zever zeg....sebiet verzieken we onze eigen hobby nog

                        Stef
                        MY THOUGHTS EXACTLY!

                        http://www.theafricabug.com

                        Comment


                        • #87
                          Maar ge hebt gelijk...over de hitte......ik duik in mijn zwembad...
                          Mag ik komen ? Het zwembad hier in de buurt is wegens verbouwing dicht . Ik zal m'n toestelletje thuislaten en je mag zoveel fotos maken van mij als je wilt

                          Groeten,
                          Ronald
                          http://fotografie.jouwweb.nl/

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by tom314

                            tja, als je nog niet meer je eigen recht moogt laten gelden omdat iemand zonodig een foto wil/MOET...

                            En Tinne heeft gelijk, zelfs als er geen recht was, kan ze nog altijd niet willen.

                            Je kan ook protesteren tegen richtlijnen en je er toch nog aan houden hé. Anders kan iedereen wel eens protesteren tegen een richtlijn, bv. geweld tegen opdringerige fotografen. Denk hier nu weer niks bij, ik ben tegen geweld, maar het geeft te denken hé.

                            Ik kies voor respect, gij trekt uwe plan er maar mee.
                            Je mag dan al vinden "dat je je rechten moet laten gelden" als je niet op de foto wil, dat wil nog niet zeggen dat die rechten echt bestaan, en áls dat recht bestaat; dat het een ontegensprekelijk gegeven is.

                            Je mag dan al vinden dat JOUW zienswijze de enige juiste is, dat wil nog niet zeggen dat je daarom een denigrerend en verwijtend toontje moet aannemen tov. iemand die een andere mening is toegedaan.

                            En je mag dan al over respect spreken, dat wil nog niet zeggen dat dat niet van twee kanten moet komen. Niet alleen tijdens het fotograferen, ook tijdens het posten op deze site. Ik respecteer ieders mening, ook de jouwe. Uit jouw opmerking kon ik niet het omgekeerde afleiden.
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by maturin
                              Maar ge hebt gelijk...over de hitte......ik duik in mijn zwembad...
                              Mag ik komen ? Het zwembad hier in de buurt is wegens verbouwing dicht . Ik zal m'n toestelletje thuislaten en je mag zoveel fotos maken van mij als je wilt


                              Pssst!

                              (fluister) Maturin, er is hier nog plaats in de struiken. Breng een goeie telelens mee.
                              http://www.theafricabug.com

                              Comment


                              • #90
                                respect moet van twee kanten komen ja. Maar wetten weglachen en mensen die ze inroepen als ridicuul afdoen, wijst ook niet op respect. Zie mijn post dus hierboven. Ik heb je gemaild met een langere toelichting.
                                ToM.___ //Fuji s602.
                                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                                It goes to 11 you know? 1 louder.

                                Comment

                                Working...
                                X